Motul WSBK 2024, Assen, Superpole Race – Η διαχείριση ελαστικών έδωσε τη νίκη στον Bautista και στην Ducati

Η "πονηρή αλεπού" Bautista έμεινε πίσω κράτησε τα ελαστικά σε καλή κατάσταση και κέρδισε με άνετο τρόπο
motomag Motul WSBK 2024, Assen, Superpole Race – Η διαχείριση ελαστικών έδωσε τη νίκη στον Bautista και στην Ducati
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

21/4/2024

Σε αντίθεση με ότι είδαμε τις προηγούμενες ημέρες στο Assen, η διαδικασία Superpole Race πραγματοποιήθηκε σε στεγνές συνθήκες οπότε όλοι οι αναβάτες χρησιμοποίησαν τα slick ελαστικά της Pirelli.

O Jonathan Rea (Pata Prometeon Yamaha), ο οποίος εκκινούσε από την πρώτη θέση του grid για ακόμη μία φορά με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα έχασε την πρωτοπορία, με τον Nicolo Bulega (Aruba.It Racing Ducati), να περνά πρώτος και τον Toprak Razgatlioglu (ROKIT BMW Motorrad WorldSBK Team) να ακολουθεί στη δεύτερη θέση. Κακή εκκίνηση είχε κάνει και ο Alvaro Bautista (Aruba.It Racing Ducati), ο οποίος είχε πέσει στην ένατη θέση.

WSBK

Ο Bulega μετά τον χθεσινό κακό αγώνα ήθελε απεγνωσμένα ένα καλό αποτέλεσμα στον σημερινό αγώνα. Ο νέος αναβάτης της Aruba είχε καταφέρει να ανοίξει τη διαφορά στο 1,5 δευτερόλεπτο από τον δεύτερο Rea ο οποίος με τη σειρά του είχε καταφέρει να περάσει μπροστά από τον Toprak ο οποίος δυσκολευόταν με τα ελαστικά της Pirelli.

Φτάνοντας στα μισά του αγώνα, ο Bulega προηγούνταν του Rea με διαφορά πάνω από 2,5 δευτερόλεπτα, με τον Alex Lowes (Kawasaki Racing Team WorldSBK) να ακολουθεί λίγο πιο πίσω, ενώ σιγά σιγά πλησίαζε τους πρωτοπόρους και ο Bautista.

https://www.motomag.gr/news/world-superbike/motul-wsbk-2024-assen-race-1-o-spinelli-kerdizei-se-enan-agona-thriler

Στον ένατο γύρο ταχύτερος όλων ήταν ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Bautista o οποίος είχε καταφέρει να διατηρήσει σε πολύ καλή κατάσταση τα ελαστικά του και αυτό θα έπαιζε στη συνέχεια σημαντικό ρόλο.

Με δύο γύρους να μένουν για το πέσιμο της καρό σημαίας η διαφορά του Bautista από τον Bulega ήταν στα 3 δευτερόλεπτα. Ο Ισπανός γνωρίζοντας πως ήταν ο ταχύτερος αναβάτης εντός πίστας έδωσε τα πάντα για να κατακτήσει τη νίκη.

https://www.motomag.gr/news/world-superbike/motul-wsbk-2024-assen-race-1-o-spinelli-kerdizei-se-enan-agona-thriler

Στον προτελευταίο γύρο έκοψε επτά δέκατα από τον Bulega στο πρώτο sector της πίστας ενώ λίγες στροφές αργότερα με άνεση θα έπαιρνε την πρωτοπορία στο Assen καθώς τα ελαστικά του ήταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση σε σχέση με τους υπόλοιπους αναβάτες.

Ο τελευταίος γύρος του αγώνα ήταν καθαρά διαδικαστικός καθώς ο Bautista πέρασε την γραμμή του τερματισμού έχοντας διαφορά από τον δεύτερο Bulega 2,2 δευτερόλεπτα. Ταυτόχρονα η ομάδα της Aruba πανηγύρισε στο Assen το 1-2 στην διαδικασία Superpole Race.

WSBK

Στο τρίτο σκαλί του βάθρου βρέθηκε ο Alex Lowes, με τον Remy Gardner (GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team), να τερματίζει στην τέταρτη θέση και τον Rea στην πέμπτη.

Ο Razgatlioglu ολοκλήρωσε τον αγώνα στην ένατη θέση με τον αναβάτη της BMW να δυσκολεύεται με την φθορά των ελαστικών ενώ αν αναρωτιέστε που τερμάτισε ο χθεσινός νικητής του πρώτου αγώνα Nicholas Spinelli, της Barni Spark Racing Team να σας πούμε πως βρέθηκε στην δέκατη όγδοη θέση.

Αποτελέσματα Superpole Race Assen:

 

Θέση Αναβάτης Εθνικότητα Ομάδα Χρόνος
1 Alvaro Bautista SPA Aruba.It Racing Ducati 10 Laps
2 Nicolo Bulega ITA Aruba.It Racing Ducati +2.286s
3 Alex Lowes GBR Kawasaki Racing Team WorldSBK +7.403s
4 Remy Gardner AUS GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team +7.551s
5 Jonathan Rea GBR Pata Yamaha Prometeon WorldSBK +8.177s
6 Andrea Locatelli ITA Pata Yamaha Prometeon WorldSBK +9.114s
7 Sam Lowes GBR Marc VDS Ducati +9.702s
8 Michael Van Der Mark NED ROKIT BMW Motorrad WorldSBK Team +9.824s
9 Toprak Razgatlioglu TUR ROKIT BMW Motorrad WorldSBK Team +10.034s
10 Scott Redding GBR Bonovo Action BMW +11.981s
11 Garrett Gerloff USA Bonovo Action BMW +14.886s
12 Xavi Vierge SPA Team HRC WorldSBK +15.148s
13 Axel Bassani ITA Kawasaki Racing Team WorldSBK +15.922s
14 Dominique Aegerter SWI GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team +16.927s
15 Andrea Iannone ITA GoEleven Ducati +21.202s
16 Michael Ruben Rinaldi SPA Motocorsa Ducati +22.384s
17 Tarran Mackenzie GBR Petronas Mie Honda +25.887s
18 Nicholas Spinelli ITA Barni Spark Racing Team +26.597s
19 Philipp Oettl GER GMT94 Yamaha +29.518s
20 Bradley Ray GBR Motoxracing Yamaha WorldSBK Team +29.851s
21 Adam Norrodin MAL Petronas Mie Honda DNF
22 Tito Rabat SPA Puccetti Kawasaki DNF
Ετικέτες

WorldSPB: Ο τελευταίος Πρωταθλητής των WorldSSP300 Benat Fernandez συνεχίζει με Kove στη νέα κατηγορία WorldSPB

Ο Βάσκος αναβάτης με το #7 συμφώνησε με την κινέζικη ετιαρεία και για το 2026
WSPB KOVE Fernandez
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

6/11/2025

Μετά την κατάκτηση του τελευταίου τίτλου WorldSSP300 το 2025, ο Fernandez θα παραμείνει στην KOVE και θα συμμετάσχει στη νέα κατηγορία WorldSPB.

Παρά τις πολλές άγνωστες παραμέτρους, ο πιτσιρικάς Benat Fernandez (Team #109 Retro Traffic Kove, γεννηθείς το 2007) στην πρώτη σεζόν του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supersport 300 της FIM και με την άγνωστη σε αυτόν μοτοσυκλέτα της Kove άφησε τους πάντες με ανοιχτά στόματα, αφού με το καλημέρα πήρε τον τίτλο! Προηγουμένως ο Benat αγωνιζόταν στο European Talent Cup για τρία χρόνια, όπου είχε τερματίσει 33ος την 1η χρονιά, 16ος τη δεύτερη και 7ος την τρίτη.

Στην πρώτη περίοδο του πρώτου γύρου της σεζόν στα WorldSSP, ο Fernandez κατέλαβε την pole position, προειδοποιώντας τους αντιπάλους του για το τι θα ακολουθούσε, ενώ συνέχισε με νίκη στον 2ο αγώνα για να ολοκληρώσει θριαμβευτικά τον πρώτο γύρο. Το #7 διατήρησε αυτή τη δυναμική καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν, σφραγίζοντας το όνομα του στην ιστορία ως ο τελευταίος νικητής του WorldSSP300. Στην EICMA του Μιλάνου, η ομάδα επιβεβαίωσε ότι η Kove θα συμμετάσχει τη νέα σεζόν στην κατηγορία FIM Sportbike World Championship και ότι ο Βάσκος αναβάτης θα παραμείνει μαζί τους.

WSPB

O ίδιος δήλωσε πως ανυπομονεί για τις δοκιμές, ώστε να δώσει τον καλύτερό εαυτό του όπως το 2025 απέδωσε μέρος της επιτυχίας του στη βοήθεια του μέντορα του, Efren Vazquez που τον καθοδήγησε, βοηθώντας τον να νιώσει άνετα σε καταστάσεις υψηλής πίεσης. Η συνέχεια με την ίδια ομάδα θα τον στηρίξει στην προσπάθειά του για περαιτέρω επιτυχίες στη νέα κατηγορία.

Αναλογιζόμενος την πορεία του τίτλου του 2025 και κοιτώντας το 2026, ο Fernandez δήλωσε: “Είναι απίστευτο να είμαι Παγκόσμιος Πρωταθλητής, είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς και το έχω καταφέρει. Είναι τιμή να είμαι στην ιστορία ως ο τελευταίος Πρωταθλητής WorldSSP300 και ήταν καταπληκτικό να κερδίσω με αυτόν τον τρόπο, στην τελευταία στροφή του τελευταίου αγώνα. Είχα επικεντρωθεί απλώς στο να δώσω το 100%. Η μοτοσυκλέτα ήταν καλή από την αρχή, οπότε επικεντρώθηκα στο να πιέζω και τελικά τα καταφέραμε! Ο Efren μου έδειξε τη σημασία της πειθαρχίας και της ρουτίνας, και αυτό ήταν κλειδί για την επιτυχία μας. Ανυπομονώ για το WorldSPB, δεν έχω δοκιμάσει ακόμα τη μοτοσυκλέτα, αλλά θα πιέσω όπως το 2025.”

WSPB

Μαζί με τον Fernandez θα παραμείνει και ο διευθυντής της ομάδας Paul Tobin. Ο Ιρλανδός με την εμπειρία του, βοήθησε να ενώσει τα διαφορετικά μέλη της ομάδας επιτυγχάνοντας μια διεθνή συνεργασία ανάμεσα στην ιρλανδική ομάδα, τον αναβάτη από την Ισπανία και τον Κινέζο κατασκευαστή. Παρά τις προκλήσεις, η συνεργασία απέδωσε έναν Παγκόσμιο Τίτλο.

WSPB

Ο διευθυντής της ομάδας της #109 Retro Traffic Kove, Paul Tobin, σχολίασε, “Ήταν μια καταπληκτική χρονιά, από την αρχή όταν ξεκινήσαμε με την Kove και τον Benat. Είναι μια ιρλανδική ομάδα με νέο Βάσκο αναβάτη και κατασκευαστή  από την Κίνα, και πολλοί δεν πίστευαν ότι θα μπορούσαμε να κερδίσουμε Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Στον πρώτο γύρο, στην πρώτη του περίοδο πήρε την pole, οπότε ξέραμε ότι ήταν γρήγορος. Στη συνέχεια, στο Portimao, κέρδισε τον πρώτο αγώνα και κρατήσαμε αυτήν την ορμή καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν, μέχρι τον τελευταίο αγώνα. Άκουσα από άλλους ότι ήταν το πιο απίστευτο φινάλε Πρωταθλήματος που είχαν δει ποτέ, και για μένα αυτό οφείλεται στην ικανότητα του Benat στην τελευταία στροφή. Την επόμενη σεζόν θα είμαστε πλήρως εργοστασιακή ομάδα με την Kove, οπότε είναι ένα σημαντικό βήμα για την πρώτη σεζόν του WorldSPB.”

WSPB

Το 2025, η Kove ήταν ο νεότερος κατασκευαστής στο paddock του WorldSSP300, αντιμετωπίζοντας ιστορικά εργοστάσια. Το 2026, θα είναι ισότιμη στο νέο WorldSPB με τον Fernandez να οδηγεί την μοτοσυκλέτα 450RR της Kove.

WSPB

Ο Wang Zhen, αγωνιστικός διευθυντής της Kove, δήλωσε: “Η νέα μοτοσυκλέτα θα είναι 450cc τετρακύλινδρη, με ιδιαίτερη έμφαση στα φρένα και την ευελιξία. Θέλουμε να δείξουμε ότι ένας κατασκευαστής από την Κίνα μπορεί να ανταγωνιστεί στο κορυφαίο επίπεδο. Οι εμπειρίες μας στο BSB μας έδωσαν δεδομένα που θα χρησιμοποιήσουμε για τη βελτίωση της μοτοσυκλέτας τη νέα σεζόν.”