MOTUL WSBK: Αλλάζουν τους κανονισμούς στην Supersport γιατί ξέμειναν από μοτοσυκλέτες!

Παίρνουν ιδέες από το βρετανικό πρωτάθλημα
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

11/11/2020

Τα πράγματα είναι πολύ απλά και ήταν θέμα χρόνου να συμβεί. Μιλάμε φυσικά για τις αλλαγές στους κανονισμούς της κατηγορίας Supersport οι οποίοι έφτασαν να μην αντιστοιχούν στην πραγματικότητα.

Η απόφαση της Honda να μην κάνει Euro 5 το νέο CBR600RR, έχει αφήσει πλέον ως μοναδικές επιλογές των ομάδων το Yamaha R6 και το MV Agusta F3 675 ή αλλιώς θα πρέπει να πάρουν μεταχειρισμένο κάποιο παλαιότερο μοντέλο από άλλη εταιρεία. Θυμίζουμε πως για τα τετρακύλινδρα ο μέγιστος κυβισμός είναι τα 600cc, για τα τρικύλινδρα τα 675cc (το Triumph Daytona είναι πλέον 765cc) και για τα δικύλινδρα τα 750cc (το μικρότερο σε κυβικά Panigale V2 έχει περισσότερα κυβικά από τα Factory 916 των 955/996cc που έτρεχε ο Fogarty).

Για το 2021, το βρετανικό πρωτάθλημα BSB θα επιτρέψει στα Triumph Daytona 765 να συμμετέχουν κανονικά στην κατηγορία Supersport και το ίδιο θα κάνουν για το Ducati Panigale V2. Στο ίδιο πνεύμα θέλει να κινηθεί και η Dorna για το παγκόσμιο πρωτάθλημα από το 2022 και μετά, αφού πρώτα δει πως θα εξελιχθούν τα πράγματα στο βρετανικό πρωτάθλημα. Η βασική ιδέα είναι να δημιουργήσουν ένα αντίστοιχο πλαίσιο με την SSP 300, όπου συμμετέχουν από μονοκύλινδρα 390 κυβικών έως και δικύλινδρα 500 κυβικών. Φυσικά όσο λιγότερα τα κυβικά και οι κύλινδροι τόσο πιο ελεύθεροι θα είναι οι κανονισμοί για μετατροπές, όμως θα πρέπει να καθοριστούν με ακρίβεια ώστε να μην υπάρχει σαφές πλεονέκτημα κάποιου συγκεκριμένου είδους κινητήρα. Άλλωστε ο στόχος είναι να προσελκύσουν όσο περισσότερα εργοστάσια γίνεται, κάτι που δεν πρόκειται να γίνει αν ευνοηθεί αισθητά ένα συγκεκριμένο είδος κινητήρα.

Αν το πρόβλημα ήταν ο ανταγωνισμός μεταξύ αναβατών, τότε θα μπορούσαν να κάνουν ενιαίο με R6 ή CBR600RR ή τέλος πάντων με οποιαδήποτε άλλη supersport που βρίσκεται μεταξύ των δικύλινδρων 500 και των τετρακύλινδρων 1000.   

Ετικέτες

Jonathan Rea - Με τη Yamaha στο WorldSBK από το 2024

Στη θέση του Toprak Razgatlioglu που πηγαίνει στη BMW
O Jonathan Rea υπέγραψε συμβόλαιο με τη Yamaha
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

4/9/2023

Pata Yamaha Prometeon WorldSBK και Jonathan Rea υπέγραψαν διετές συμβόλαιο, με τον Ιρλανδό αναβάτη να ξεκινά να αγωνίζεται στη σέλα του R1 από το 2024, δίπλα στον Andrea Locatelli.

Λίγες ώρες αφότου ο Rea ανακοίνωσε την αποχώρηση του από την KRT, ήρθε η επίσημη ανακοίνωση από τη Yamaha Racing, για τη νέα συνεργασία των Ιαπώνων με τον αναβάτη από το Ulster.

Τόσο η Kawasaki όσο και η Yamaha αναφέρονται λεπτομερώς στην καριέρα του Rea, καθώς ο Ιρλανδός είναι ο GOAT της διοργάνωσης, και αποτελεί κεφάλαιο για όποια εταιρεία τον έχει στις τάξεις της.

Η Yamaha αναφέρει πως παρά την απίστευτη καριέρα του, ο Ιρλανδός διψάει ακόμα για τίτλους και θέλει όσο τίποτα άλλο να προσθέσει στα 6 Παγκόσμια Πρωταθλήματα που έχει κατακτήσει, μερικά ακόμα.

Περιμένουμε τώρα να δούμε αν ο συνδυασμός Rea-R1 θα είναι ο ιδανικός ώστε να μπορέσει να απειλήσει την κυριαρχία του πακέτου Bautista-Panigale R.

Ετικέτες