MOTUL WSBK: Αλλάζουν τους κανονισμούς στην Supersport γιατί ξέμειναν από μοτοσυκλέτες!

Παίρνουν ιδέες από το βρετανικό πρωτάθλημα
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

11/11/2020

Τα πράγματα είναι πολύ απλά και ήταν θέμα χρόνου να συμβεί. Μιλάμε φυσικά για τις αλλαγές στους κανονισμούς της κατηγορίας Supersport οι οποίοι έφτασαν να μην αντιστοιχούν στην πραγματικότητα.

Η απόφαση της Honda να μην κάνει Euro 5 το νέο CBR600RR, έχει αφήσει πλέον ως μοναδικές επιλογές των ομάδων το Yamaha R6 και το MV Agusta F3 675 ή αλλιώς θα πρέπει να πάρουν μεταχειρισμένο κάποιο παλαιότερο μοντέλο από άλλη εταιρεία. Θυμίζουμε πως για τα τετρακύλινδρα ο μέγιστος κυβισμός είναι τα 600cc, για τα τρικύλινδρα τα 675cc (το Triumph Daytona είναι πλέον 765cc) και για τα δικύλινδρα τα 750cc (το μικρότερο σε κυβικά Panigale V2 έχει περισσότερα κυβικά από τα Factory 916 των 955/996cc που έτρεχε ο Fogarty).

Για το 2021, το βρετανικό πρωτάθλημα BSB θα επιτρέψει στα Triumph Daytona 765 να συμμετέχουν κανονικά στην κατηγορία Supersport και το ίδιο θα κάνουν για το Ducati Panigale V2. Στο ίδιο πνεύμα θέλει να κινηθεί και η Dorna για το παγκόσμιο πρωτάθλημα από το 2022 και μετά, αφού πρώτα δει πως θα εξελιχθούν τα πράγματα στο βρετανικό πρωτάθλημα. Η βασική ιδέα είναι να δημιουργήσουν ένα αντίστοιχο πλαίσιο με την SSP 300, όπου συμμετέχουν από μονοκύλινδρα 390 κυβικών έως και δικύλινδρα 500 κυβικών. Φυσικά όσο λιγότερα τα κυβικά και οι κύλινδροι τόσο πιο ελεύθεροι θα είναι οι κανονισμοί για μετατροπές, όμως θα πρέπει να καθοριστούν με ακρίβεια ώστε να μην υπάρχει σαφές πλεονέκτημα κάποιου συγκεκριμένου είδους κινητήρα. Άλλωστε ο στόχος είναι να προσελκύσουν όσο περισσότερα εργοστάσια γίνεται, κάτι που δεν πρόκειται να γίνει αν ευνοηθεί αισθητά ένα συγκεκριμένο είδος κινητήρα.

Αν το πρόβλημα ήταν ο ανταγωνισμός μεταξύ αναβατών, τότε θα μπορούσαν να κάνουν ενιαίο με R6 ή CBR600RR ή τέλος πάντων με οποιαδήποτε άλλη supersport που βρίσκεται μεταξύ των δικύλινδρων 500 και των τετρακύλινδρων 1000.   

Ετικέτες

Ο Alvaro Bautista θα δώσει την Πέμπτη 4 Μαΐου συνέντευξη τύπου στην πίστα της Βαρκελώνης

Αναμένεται να κάνει δηλώσεις σχετικά με το μέλλον του στους αγώνες μοτοσυκλέτας
Alvaro Bautista
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

3/5/2023

Ο Ισπανός Πρωταθλητής του WSBK Alvaro Bautista, θα παραχωρήσει συνέντευξη τύπου την Πέμπτη 4 Μαΐου στις 15:00 τοπική ώρα στην πίστα της Βαρκελώνης, γνωστοποιώντας σε όλους τι μέλλει γενέσθαι όσον αφορά με το μέλλον του στους αγώνες μοτοσυκλετών.

Πολλά είναι τα σενάρια όσον αφορά το αγωνιστικό μέλλον του Alvaro Bautista. O πρωταθλητής του WSBK, όλο αυτό το διάστημα με τις δηλώσεις του έχει αφήσει πολλά υπονοούμενα σχετικά με το αν θα συνεχίσει να αγωνίζεται και την επόμενη χρονιά. Χαρακτηριστικές ήταν οι δηλώσεις του αναβάτη της Aruba.it Racing – Ducati στο ολλανδικό Grand Prix, όπου ανέφερε ότι δεν έχει ξεκάθαρη ιδέα για το μέλλον του, ενώ την επομένη μετά από ερωτήσεις που του έγιναν σχετικά με αυτό, εξήγησε πως οι επιλογές του είναι δύο, είτε μετά το τέλος της σεζόν να αποσυρθεί από την αγωνιστική δράση για να ξοδεύει περισσότερο χρόνο με την οικογένεια του είτε να συνεχίσει να αγωνίζεται, με την Ducati. Ωστόσο οι δηλώσεις του Ισπανού ενισχύουν το πρώτο σενάριο της απόσυρσης του, ως το πιο επικρατέστερο.

Ο Jonathan Rea (Kawasaki Racing Team WorldSBK) είναι ο μοναδικός εκ του “Titanic Trio” του Πρωταθλήματος που έχει υπογράψει συμβόλαιο και για το 2024, ενώ ο Toprak Razgatlioglu εμφανίζεται διχασμένος μεταξύ MotoGP και WSBK. Υπομονή μέχρι την Πέμπτη, για να δούμε τι θα γίνει με την περίπτωση του Πρωταθλητή 2022, και με τη θέση του στην εργοστασιακή Ducati.

Ετικέτες