Motul WSBK: Ανανέωσε με το HRC ο Haslam!

Haslam και Honda μαζί και το 2021
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

15/10/2020

Το HRC ανακοίνωσε πριν από λίγο την ανανέωση του συμβολαίου του Leon Haslam, ο οποίος θα συνεχίσει να αγωνίζεται με τα χρώματα της Honda στο Motul WSBK και για το 2021.

Ο Haslam μπήκε στο Team HRC Factory Team στα τέλη της περασμένης χρονιάς, συμβάλλοντας σημαντικά στην εξέλιξη του project της Honda με το νέο CBR1000RR-RW SP στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbikes. Η φετινή χρονιά όμως, λόγω του ξεσπάσματος της πανδημίας, δεν πρόσφερε το έδαφος για ουσιαστικά αποτελέσματα, γι' αυτό και η ομάδα έσπευσε να ανανεώσει το συμβόλαιό του, ώστε να παραμείνει team mate του Ισπανού Alvaro Bautista Και την επόμενη χρονιά.

Ο Haslam δήλωσε απόλυτα ικανοποιημένος γι' αυτή την συμφωνία, λέγοντας πως η φετινή χρονιά είχε πολλούς περιορισμού λόγω των μέτρων κατά του κορωνοϊού, αλλά η δυναμική που έχει η μοτοσυκλέτα της Honda ήταν εμφανής από την αρχή. Η συνέχιση της εξέλιξης του Fireblade είναι θεμελιώδης και πιστεύει ότι μέσα στο 2021 θα καταφέρει να βελτιωθεί και ο ίδιος ανεβαίνοντας στα βάθρα των αγώνων της επόμενης σεζόν.

Ο Yoshishige Nomura, Πρόεδρος του Honda Racing Corporation, είπε θεωρεί ότι ο Halsam είναι ένας έμπειρος αναβάτης με μεγάλο κίνητρο, απόλυτα αφοσιωμένος στο έργο της εταιρείας, συμβάλλοντας τα μέγιστα στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας. Δήλωσε επίσης πως η ανακοίνωση της επέκτασης του συμβολαίου, θα επιφέρει την συνέπεια και την συνέχεια του project της Honda στα Superbikes, με απώτερο στόχο την κατάκτηση του πρωταθλήματος.

 

 

Ετικέτες

WSBK - Παραμένει στην Kawasaki o Alex Lowes

Το αγωνιστικό δίδυμο Rea-Lowes συνεχίζει στους πράσινους και το 2024
Kawasaki
Από το

motomag

30/6/2023

Ο Alex Lowes θα συνεχίζει να βρίσκεται στο στρατόπεδο της Kawasaki Racing Team WorldSBK για πέμπτη χρονιά καθώς υπέγραψε νέο μονοετές συμβόλαιο.

Ένα κομμάτι του πάζλ της σύνθεσης των αναβατών για το 2024 μπήκε στη θέση του στο WSBK, καθώς η Kawasaki Racing Team WorldSBK ανακοίνωσε την αγωνιστική της σύνθεση για την επόμενη χρονιά με τους Jonathan Rea και Alex Lowes να παραμένουν στο ιαπωνικό στρατόπεδο. Μιλώντας για την παραμονή του για πέμπτη χρονιά στην Kawasaki ο Lowes εξέφρασε τη χαρά και την ευγνωμοσύνη του: "Είμαι εξαιρετικά ενθουσιασμένος που θα συνεχίσω τη σχέση μου με την Kawasaki και τη σεζόν 2024. Το κίνητρό μου να πετύχω τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα με τη ZX-10RR δεν ήταν ποτέ πιο ισχυρό. Ο νούμερο ένα στόχος τώρα είναι να επικεντρωθώ στο υπόλοιπο της τρέχουσας σεζόν, ξεκινώντας με το Σαββατοκύριακο του εντός έδρας αγώνα μου στο Donington Park. Είναι πραγματικά ωραίο να έχω την επιβεβαίωση ότι θα αγωνιστώ και πάλι με την Kawasaki συμφωνημένα εγκαίρως για τον αγώνα της πατρίδας μου. Έτσι θα το απολαύσω ακόμα περισσότερο. Θέλω να εκφράσω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους στην KMC, την KME και σε όλο το πλήρωμα της KRT για τη μεγάλη υποστήριξή τους στο παρελθόν και τη συνεχιζόμενη πίστη τους σε μένα. Ανυπομονώ να δουλέψω ξανά μαζί τους την επόμενη σεζόν." Ο Alex Lowes είναι αυτή τη στιγμή στην ένατη θέση της βαθμολογίας με 75 βαθμούς.

Kawasaki WSBK

 

Ετικέτες