Motul WSBK: Ανανέωσε με το HRC ο Haslam!

Haslam και Honda μαζί και το 2021
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

15/10/2020

Το HRC ανακοίνωσε πριν από λίγο την ανανέωση του συμβολαίου του Leon Haslam, ο οποίος θα συνεχίσει να αγωνίζεται με τα χρώματα της Honda στο Motul WSBK και για το 2021.

Ο Haslam μπήκε στο Team HRC Factory Team στα τέλη της περασμένης χρονιάς, συμβάλλοντας σημαντικά στην εξέλιξη του project της Honda με το νέο CBR1000RR-RW SP στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbikes. Η φετινή χρονιά όμως, λόγω του ξεσπάσματος της πανδημίας, δεν πρόσφερε το έδαφος για ουσιαστικά αποτελέσματα, γι' αυτό και η ομάδα έσπευσε να ανανεώσει το συμβόλαιό του, ώστε να παραμείνει team mate του Ισπανού Alvaro Bautista Και την επόμενη χρονιά.

Ο Haslam δήλωσε απόλυτα ικανοποιημένος γι' αυτή την συμφωνία, λέγοντας πως η φετινή χρονιά είχε πολλούς περιορισμού λόγω των μέτρων κατά του κορωνοϊού, αλλά η δυναμική που έχει η μοτοσυκλέτα της Honda ήταν εμφανής από την αρχή. Η συνέχιση της εξέλιξης του Fireblade είναι θεμελιώδης και πιστεύει ότι μέσα στο 2021 θα καταφέρει να βελτιωθεί και ο ίδιος ανεβαίνοντας στα βάθρα των αγώνων της επόμενης σεζόν.

Ο Yoshishige Nomura, Πρόεδρος του Honda Racing Corporation, είπε θεωρεί ότι ο Halsam είναι ένας έμπειρος αναβάτης με μεγάλο κίνητρο, απόλυτα αφοσιωμένος στο έργο της εταιρείας, συμβάλλοντας τα μέγιστα στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας. Δήλωσε επίσης πως η ανακοίνωση της επέκτασης του συμβολαίου, θα επιφέρει την συνέπεια και την συνέχεια του project της Honda στα Superbikes, με απώτερο στόχο την κατάκτηση του πρωταθλήματος.

 

 

Ετικέτες

Ο Alvaro Bautista θα δώσει την Πέμπτη 4 Μαΐου συνέντευξη τύπου στην πίστα της Βαρκελώνης

Αναμένεται να κάνει δηλώσεις σχετικά με το μέλλον του στους αγώνες μοτοσυκλέτας
Alvaro Bautista
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

3/5/2023

Ο Ισπανός Πρωταθλητής του WSBK Alvaro Bautista, θα παραχωρήσει συνέντευξη τύπου την Πέμπτη 4 Μαΐου στις 15:00 τοπική ώρα στην πίστα της Βαρκελώνης, γνωστοποιώντας σε όλους τι μέλλει γενέσθαι όσον αφορά με το μέλλον του στους αγώνες μοτοσυκλετών.

Πολλά είναι τα σενάρια όσον αφορά το αγωνιστικό μέλλον του Alvaro Bautista. O πρωταθλητής του WSBK, όλο αυτό το διάστημα με τις δηλώσεις του έχει αφήσει πολλά υπονοούμενα σχετικά με το αν θα συνεχίσει να αγωνίζεται και την επόμενη χρονιά. Χαρακτηριστικές ήταν οι δηλώσεις του αναβάτη της Aruba.it Racing – Ducati στο ολλανδικό Grand Prix, όπου ανέφερε ότι δεν έχει ξεκάθαρη ιδέα για το μέλλον του, ενώ την επομένη μετά από ερωτήσεις που του έγιναν σχετικά με αυτό, εξήγησε πως οι επιλογές του είναι δύο, είτε μετά το τέλος της σεζόν να αποσυρθεί από την αγωνιστική δράση για να ξοδεύει περισσότερο χρόνο με την οικογένεια του είτε να συνεχίσει να αγωνίζεται, με την Ducati. Ωστόσο οι δηλώσεις του Ισπανού ενισχύουν το πρώτο σενάριο της απόσυρσης του, ως το πιο επικρατέστερο.

Ο Jonathan Rea (Kawasaki Racing Team WorldSBK) είναι ο μοναδικός εκ του “Titanic Trio” του Πρωταθλήματος που έχει υπογράψει συμβόλαιο και για το 2024, ενώ ο Toprak Razgatlioglu εμφανίζεται διχασμένος μεταξύ MotoGP και WSBK. Υπομονή μέχρι την Πέμπτη, για να δούμε τι θα γίνει με την περίπτωση του Πρωταθλητή 2022, και με τη θέση του στην εργοστασιακή Ducati.

Ετικέτες