Motul-WSBK Aragon: Επιστροφή στις νίκες για Bautista και Ducati

Όπως την πρώτη φορά
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

11/4/2022

Ο εναρκτήριος αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Motul-WSBK στο Aragon θύμισε σε όλους μας την πρώτη χρονιά του Alvaro Bautista στην σέλα της Ducati V4R. Τότε, το δίδυμο είχε κάνει ένα εξωπραγματικό ξεκίνημα, με αδιαπραγμάτευτη κυριαρχία στους πρώτους αγώνες, αλλά και με μια απότομη κοιλιά από τη μέση της σεζόν, που στο τέλος οδήγησε στο διαζύγιο.

Φέτος δεν μπορεί να μην έριξε μισή πίστα στους υπόλοιπους συναθλητές του, όμως και τα 4,393 δευτερόλεπτα που ήταν η τελική διαφορά του Bautista από την Kawasaki του Rea στην δεύτερη θέση, κάθε άλλο παρά μικρή διαφορά το λες, ειδικά αν λάβεις υπόψη σου πόσο μικρές ήταν οι διαφορές πέρσι μεταξύ Rea και Toprak.

Βέβαια για να τερματίσει στη δεύτερη θέση ο Rea χρειάστηκε να θυμηθεί τον καλύτερο εαυτό του, καθώς έπρεπε να ξεπεράσει το “εμπόδιο” του Michael Ruben Rinaldi με την δεύτερη εργοστασιακή Ducati V4R και φυσικά του περσινού παγκόσμιου πρωταθλητή Toprak Razgatlioglu.

Αυτή η μάχη για την δεύτερη και Τρίτη θέση του βάθρου, έδωσαν τη δυνατότητα στον Bautista να κάνει έναν αγώνα χωρίς ιδιαίτερη πίεση μετά τον τρίτο γύρο.

Πίσω του όμως τα πράγματα δεν ήταν τόσο εύκολα για τους υπόλοιπους αναβάτες που διεκδικούν το πρωτάθλημα φέτος.

Ο Rea βρέθηκε στην τέταρτη θέση στην αρχή του αγώνα, όταν βγήκε ανοιχτά στην Κ1, κάτι που δεν θα άφηνε να περάσει ανεκμετάλλευτο ο Rinaldi και ο Toprak. Στη συνέχεια όμως ο Rea κατάφερε να περάσει στα φρένα τον Τούρκο αναβάτη της Yamaha και να βρεθεί στην τρίτη θέση πίσω από τον Rinaldi.

Η πίεση του Rea στον αναβάτη της Ducati έφερε αποτέλεσμα στο 11ο γύρο, όπου ο Rinaldi μπήκε με περισσότερη φόρα στη στροφή, άνοιξε τη γραμμή του και επέτρεψε στον Rea να βρεθεί στη δεύτερη θέση.

Τώρα ήταν η σειρά του Toprak να κάνει ό,τι μπορεί για να βρεθεί στο βάθρο και πράγματι στον 15 γύρο έκανε την επίθεσή του στον Rinaldi και βρέθηκε στην τρίτη θέση.

Με τον ρυθμό που είχε εκείνη τη στιγμή φάνηκε πως ίσως προλάβει να δώσει μια μάχη με τον Rea για την δεύτερη θέση, όμως τελικά φαίνεται πως αποφάσισε να μην ρισκάρει από το ξεκίνημα του πρωταθλήματος και κράτησε τους πολύτιμους βαθμούς της τρίτης θέσης.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

 

RACE 1

SUPERPOLE

 

RACE 2


 

BMW - Οι Sylvain Guintoli και Bradley Smith νέοι αναβάτες εξέλιξης της M 1000 RR

Με στόχο την κορυφή σε Motul WSBK και FIM EWC
motomagBMW – Οι Sylvain Guintoli και Bradley Smith μαζί της ως αναβάτες εξέλιξης
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

11/12/2023

Η BMW Motorsport μεγαλώνει την αγωνιστική της οικογένεια, προσθέτοντας στους κόλπους της τον Γάλλο Sylvain Guintoli και τον Βρετανό Bradley Smith, που με την εμπειρία τους σε διάφορα Παγκόσμια Πρωταθλήματα θα βοηθήσουν τους Βαυαρούς ως αναβάτες εξέλιξης της εργοστασιακής M 1000 RR.

Για το 2024 η BMW ενέταξε στην εργοστασιακή της ομάδα τον Πρωταθλητή του 2021 στα Motul WSBK, Toprak Razgatlioglu, ο οποίος έχει ήδη δοκιμάσει τη νέα του μοτοσυκλέτα. Τώρα οι Βαυαροί εμπλουτίζουν την ομάδα τους με νέους αναβάτες εξέλιξης, στοχεύοντας να βρεθεί στην κορυφή τόσο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος WSBK, όσο και στο EWC.

Ξεκινώντας από τον 41χρονο Guintoli, ο Γάλλος έχει καταφέρει να στεφθεί δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, στα WSBK το 2014 και στο FIM EWC το 2021, ενώ έχει θητεύσει και στα MotoGP, και μεταξύ άλλων έχει εκτελέσει χρέη αναβάτη εξέλιξης για τη Suzuki. Εκτός της εξέλιξης της εργοστασιακής αγωνιστικής μοτοσυκλέτας, ο Γάλλος θα συμμετέχει με την ομάδα της BMW Motorrad στο FIM EWC 2024, με τους υπόλοιπους αναβάτες της ομάδας να μην έχουν ανακοινωθεί.

BMW – Οι Sylvain Guintoli και Bradley Smith μαζί της ως αναβάτες εξέλιξης

Από την άλλη, ο 33χρονος Smith είναι γνωστός από την καριέρα του στα MotoGP. Ξεκίνησε το 2006 στην κατηγορία των 125 κυβικών, ενώ το 2011 μεταπήδησε στη Moto2 κατηγορία. Δύο χρόνια αργότερα, το 2013 ανέβηκε στην μεγάλη κατηγορία, όπου παρέμεινε ενεργός μέχρι και το 2020. Επιπλέον, το 2015 ο Βρετανός νίκησε τον 8ωρο αγώνα της Suzuka, ενώ πλέον αναλαμβάνει τον ρόλο του αναβάτη εξέλιξης για την BMW.

Ο Guintoli δήλωσε χαρούμενος για τη νέα του δουλειά, χαρακτηρίζοντας την εργασία που του έχει ανατεθεί ως συναρπαστική, ενώ όπως είπε ανυπομονεί να ξεκινήσει καθώς πιστεύει ότι θα απολαύσει τη νέα BMW M 1000 RR. Από την πλευρά του ο Smith θεωρεί μεγάλο προνόμιο να αποτελεί μέλος της ομάδας εξέλιξης της BMW Motorrad, δηλώνοντας ότι θα δώσει τον καλύτερο εαυτό του για να βοηθήσει τους τέσσερις εργοστασιακούς αναβάτες της BMW στα WSBK να είναι ανταγωνιστικοί, διεκδικώντας το Πρωτάθλημα. 

Ετικέτες