MOTUL WSBK Donington: Σπάνιο λάθος Rea στον 2ο αγώνα – Μπροστά ο Razgatlioglu

Θα θυμάται για πάντα το Donington ο Toprak
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

4/7/2021

Μπροστά στο πρωτάθλημα περνά ο Razgatlioglu, ο μεγάλος νικητής του αγγλικού γύρου του πρωταθλήματος που μετά τον σημερινό Superpole που επικράτησε ο Rea, ήταν πίσω με 23 βαθμούς. Με την πτώση του Rea κι ενώ οδηγούσε τον αγώνα, και την νίκη του Razgatlioglu, η πρώτη θέση της βαθμολογίας του πρωταθλήματος αλλάζει.

Για άλλη μία φορά ο Razgatlioglu έκανε μία φοβερή εκκίνηση και βρέθηκε δεύτερος στην πρώτη στροφή πίσω από τον Rea. Πίσω του ο Tom Syke, o Gerloff, ο Haslam και ο van der Mark. Αμέσως ο Razgatlioglu έκανε κίνηση να περάσει τον Rea που δεν πέτυχε αλλά έδειξε στον μεγάλο αναβάτη πως η Yamaha βρίσκεται στο κυνήγι του. Μαζί τους ο Sykes που έβλεπε τον Razgatlioglu με άλλο μάτι μετά την φοβερή νίκη του το Σάββατο όταν όλοι είχαν θέμα πρόσφυσης, όπως και ο ίδιος.

Ο Razgatlioglu δεν το έβαλε κάτω στο στόχο του να περάσει σε συγκεκριμένη στροφή τον Rea και έχοντας σταθερά τον πιο γρήγορο γύρο τελικά τα κατάφερε με το τρενάκι πίσω τους να ανοίγει την ψαλίδα φτάνοντας στο ένα δευτερόλεπτο διαφοράς. Ο Rea απάντησε με ταχύτερο χρόνο στον πέμπτο γύρο και προσπάθησε να περάσει, χωρίς να τα καταφέρει καθώς ο Razgatlioglu καθυστέρησε το φρενάρισμα στο απόλυτο όριο μην αφήνοντας ευκαιρία. Με την Brembo να λέει πως το Donington είναι πολύ απαιτητικό στα φρένα, όποιος είναι καλός σε αυτό τον τομέα θα ξεχωρίσει εύκολα. Και ο Razgatlioglu είναι πολύ δυνατός στο φρενάρισμα.

Έτσι εξηγείται και το πρώτο λάθος του Rea στην προσπάθειά του να μείνει κολλημένος στην ρόδα της Yamaha, ετοιμάζοντας την προσπέραση αμέσως μετά και παραλίγο να συγκρουστεί χάνοντας τελικά χρόνο. Αμέσως μετά έκανε ταχύτερο γύρο και τελικά μετά από άλλον έναν κατάφερε να βρεθεί ξανά πίσω από την Yamaha με τον Razgatlioglu να κάνει το δικό του λάθος ανοίγοντας γραμμή και τον Rea να περνά μπροστά χωρίς κανένα πρόβλημα.

Ο ανταγωνισμός των δυο τους δεν τους καθυστερούσε αλλά αντίθετα τους ωθούσε σε ταχύτερους χρόνους από την αρχή του αγώνα κι έτσι στην μέση σχεδόν είχαν φτάσει στα τρία δευτερόλεπτα διαφοράς από τον Gerloff που τώρα είχε τον Sykes πίσω του. Τότε ήταν που έπεσε και ο Rea, με ένα λάθος που μπορεί να γίνει από όλους όταν είναι στο όριο, ανεξάρτητα από το πόσοι κορυφαίοι οδηγοί είναι. Σηκώθηκε στην 20η πλέον θέση αλλά με την πτώση του ο Razgatlioglu έμενε πλέον μόνος του εμπρός με κενό ασφαλείας από τον δεύτερο. Αντίστοιχα ο Rea ήταν τόσο πίσω από τον προ-τελευταίο που μόνο με πτώση κάποιου μπροστά θα ανέβαινε θέση.

Αυτή την φορά ο Razgatlioglu δεν έμεινε από καύσιμα μόλις πήρε την νίκη και με τον Gerloff στην δεύτερη θέση η Yamaha έκανε το 1-2.

Ο Redding με την τέταρτη θέση μπορεί να είναι πλέον τρίτος στο πρωτάθλημα αλλά η προσδοκία για αυτόν είναι να πρωταγωνιστεί, πράγμα που δεν συμβαίνει ποτέ σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης. Σήμερα μάλιστα η μπόρα που έπεσε καθώς έβγαιναν οι αναβάτες στην πίστα μπορεί να μην κράτησε τόσο, ώστε να μην προλάβει να στεγνώσει με 35 βαθμούς που είχε το Donigton, αλλά ήταν αρκετή για να ρίξει το ηθικό την κρίσιμη στιγμή.

1. Toprak Razgatlioglu (Pata Yamaha with BRIXX WorldSBK)

2. Garrett Gerloff (GRT Yamaha WorldSBK Team) +2.243s

3. Tom Sykes (BMW Motorrad WorldSBK Team) +4.522s

4. Scott Redding (Aruba.it Racing – Ducati) +5.151s

5. Michael van der Mark (BMW Motorrad WorldSBK Team) +13.315s

6. Alex Lowes (Kawasaki Racing Team WorldSBK) +14.444s

 

 

Maria Herrera: η πρώτη γυναίκα στα WorldSSP

Αυξάνονται οι γυναίκες στο άθλημα
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

25/1/2019

Μπορεί η Ana Carrasco να έχει μεγαλύτερη φήμη, καθώς πέρσι έγινε πρωταθλήτρια των WorldSSP300, όμως η Maria Herrera είναι αυτή που θα εκπροσωπήσει πρώτη το όμορφο φύλο στην μεσαία κατηγορία των WorldSBK. Παράλληλα, το όνομα της Herrera θα απασχολήσει και τους διοργανωτές των MotoGP, καθώς θα συμμετέχει και στην MotoE κατηγορία με την Angel Nieto Team. Έχοντας τόσο μεγάλους στόχους για φέτος με τη συμμετοχή της σε δύο διαφορετικά πρωταθλήματα, γνωρίζει πολύ καλά το μέγεθος της προσπάθειας που χρειάζεται να καταβάλει ώστε να προετοιμαστεί κατάλληλα. Τον περασμένο Νοέμβριο στις δοκιμές της Jerez συμμετείχε με την μοτοσυκλέτα της MotoE, ώστε να εξοικειωθεί καλύτερα με τον τρόπο λειτουργία της, ενώ τώρα εν όψει του πρωταθλήματος WorldSBK συμμετείχε στα δοκιμαστικά της Jerez με την R6 της ομάδας της MS Racing, προσπαθώντας να βρει τiς βασικές ρυθμίσεις στη μοτοσυκλέτα της. Σε δηλώσεις της η 22χρονη Ισπανίδα Maria Herrera ανέφερε: “Έκανα πολλούς γύρους με την καινούργια μοτοσυκλέτα, αλλά πρέπει να εξοικειωθώ περισσότερο μαζί της και η ομάδα δεν έχει μεγάλη εμπειρία μ’ αυτήν. Χρειάζεται να δουλέψουμε περισσότερο μαζί της, αλλά πιστεύω πως βελτιωνόμαστε κάθε φορά που βρισκόμαστε στην πίστα.”

Η συμμετοχή της Herrera στο περσινό ισπανικό πρωτάθλημα της προσέφερε μια πρώτη εμπειρία στην οδήγηση των supersport μοτοσυκλετών 600 κυβικών και τώρα η συμμετοχή της στα WorldSSP είναι πιο ομαλή όπως δήλωσε και η ίδια λέγοντας: “Ήμουν ήδη γρήγορη με τις supersport μοτοσυκλέτες από πέρσι, έτσι το μόνο που χρειάζεται να κάνω είναι να βρω το κατάλληλο set up για την μοτοσυκλέτα μου και να την οδηγήσω με τον ίδιο τρόπο.” Τέλος σε δηλώσεις της όσον αφορά το πώς αισθάνεται που θα είναι η πρώτη γυναίκα που θα συμμετέχει σ’ όλο το πρωτάθλημα δήλωσε: “Δεν αγχώνομαι καθόλου για αυτό. Είμαι πολύ χαρούμενη που βρίσκομαι εδώ, καθώς αυτή είναι μια κατηγορία που γνώρισα πέρσι και μου αρέσει πάρα πολύ. Θέλω να μάθω περισσότερα και το γεγονός πως θα ανταγωνίζομαι έμπειρους αναβάτες όπως τον Mahias και τον Caricasulo θα με βοηθήσει πολύ στο να βελτιωθώ.”

Ετικέτες