Motul WSBK: Επιστρέφει στη Honda ο Haslam!

Επίσημη ανακοίνωση στην EICMA
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

7/11/2019

Πέρα από τα νέα μοντέλα των εταιρειών που σας παρουσιάζουμε καθημερινά όσο είμαστε στην EICMA, πολλοί από τους κατασκευαστές έδωσαν ιδιαίτερη βαρύτητα και στην δράση τους στα παγκόσμια πρωταθλήματα. Η Honda, εκτός από την παρουσίαση του νέου “όπλου” της, που ετοίμαζε για το 2020, σε μια σοβαρή προσπάθειά της να κατακτήσει τον τίτλο του Motul WSBK, ανακοίνωσε και επίσημα πλέον τους αναβάτες της ομάδας της. Το μόνο που μένει ουσιαστικά είναι να δούμε και τα χρώματα της ομάδας.

Οι αναγνώστες του ΜΟΤΟ γνωρίζατε ήδη πως η Honda εξελίσσει το νέο CBR1000RR-R (aka triple R όπως πολύ ορθά το έθεσε και ο Μέντης), μέσα από τις αποκλειστικές πληροφορίες που σας είχαμε προσφέρει και μπορείτε να τις θυμηθείτε εδώ, ενώ οι κατασκοπικές φωτογραφίες του νέου CBR1000RR-R στην πίστα -όπως αποδείχτηκε- ήταν τόσο για τις δοκιμές του όσο και για τη δημιουργία του promo video κατά την παρουσίασή του στο Σαλόνι του Μιλάνου.

Η πιο ηχηρή μεταγραφή και παράλληλα απρόσμενη για το 2020, ήταν του Bautista και ήταν γνωστή πολύ πριν τη λήξη του φετινού πρωταθλήματος. Ωστόσο, το ποιος θα ήταν ο teammate του για το 2020 είχε παραμείνει μετέωρο. Γνωρίζαμε πως ο Camier θα φύγει απ’ την ομάδα καθώς υπέγραψε με την BARNI Racing Team, όμως η Honda δεν είχε δείξει σημάδια σχετικά με το αν θα συνεχίσει τη συνεργασία της ή όχι την επόμενη χρονιά με τον Ryuichi Kiyonari.

Τελικά, όπως ανοικώθηκε στην EICMA τη θέση του Ιάπωνα αναβάτη θα πάρει ο Pocket Rocket (σ.σ. όπως είναι το παρατσούκλι του), o Leon Haslam, που φέτος ήταν teammate με τον Jonathan Rea (Kawasaki Racing Team WorldSBK). Μάλιστα, την τελευταία φορά που οδήγησε μια CBR στα Superbikes ήταν το 2014 και είχε πάλι teammate με τον Rea, ενώ είχε καταφέρει να βρεθεί μια φορά στο βάθρο στο Magny Cours. Η πιο πετυχημένη του χρονιά με την Honda ήταν πριν από 10 χρόνια, το 2009 που είχε τέσσερις τερματισμούς στο βάθρο και ήταν έκτος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος.

Φέτος βρέθηκε τρεις φορές στο βάθρο και ήρθε έβδομος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος. Στις δηλώσεις του είπε: “Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που θα γίνω μέλος του HRC με το νέο CBR1000RR-R. Από πλευράς μου, η σκέψη και μόνο ότι θα επιστρέψω στα paddock του HRC με ιντριγκάρει, καθώς υπήρχε μεγάλη μυστικοπάθεια σχετικά με το πως θα είναι η νέα μοτοσυκλέτα. Η ευκαιρία του να ασχοληθώ με την εξέλιξή της ήταν κάτι που ήθελα πάρα πολύ. Η νίκη είναι πάντοτε ο στόχος μου και τόσο η Honda όσο και το HRC δεν ήρθαν στα Superbikes για να τερματίσουν δεύτεροι – αυτό είναι σίγουρο. Προφανώς, πρόκειται για μια νέα μοτοσυκλέτα και μια νέα ομάδα στο πρωτάθλημα, έτσι οι επίσημες δοκιμές θα είναι πολύ σημαντικές. Είμαι αρκετά αισιόδοξος και πιστεύω πως στο Philip Island (σ.σ. τον πρώτο αγώνα του Motul WSBK), που είναι μια απ’ τις αγαπημένες μου πίστες η παρουσία μας θα είναι πολύ δυνατή!”

Δείτε μετά το τέλος του άρθρου το video από την παρουσίαση

Η ερχόμενη σεζόν αναμένεται να είναι πάρα πολύ ενδιαφέρουσα λόγω της έλευσης του HRC στα Superbikes όσο και της δυνατότερης CBR1000RR-R στην ιστορία της Honda, καθώς θα αναγκάσει τον ανταγωνισμό να εξελιχθεί περισσότερο. Αυτό που περιμένουμε, είναι η απάντηση της Kawasaki, αφού τον Μάιο που μας πέρασε ο Διευθυντής της εργοστασιακής ομάδας, Ichiro Yoda είχε αναφέρει πως το εργοστάσιο απ’ το Akashi σκέφτεται να φτιάξει μια νέα ZX-10RR, πιο κοντά στα πρότυπα των MotoGP.

Ετικέτες

WorldSBK: Η BMW προσφέρει στον Toprak Razgatlioglu ένα τεράστιο συμβόλαιο για το 2026

Η BMW δίνει πολλά για να τον κρατήσει στα World Superbikes και τον επόμενο χρόνο
WorldSBK: Η BMW προσφέρει στον Toprak Razgatlioglu ένα τεράστιο συμβόλαιο για το 2026
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

8/4/2025

Το τρέχον συμβόλαιο του περσινού πρωταθλητή (περισσότερα εδώ) με τον Γερμανό κατασκευαστή λήγει στο τέλος της τρέχουσας σεζόν 2025 και οι αναγνωριστικές διεργασίες ανάμεσα σε Razgatlioglu και τα MotoGP ώθησαν τη BMW να προσφέρει στον δύο φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή Superbike ένα μεγάλο συμβόλαιο για το 2026.

Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, η βαυαρική εταιρεία έχει βάλει στο τραπέζι μια προσφορά 2 εκατομμυρίων ευρώ ανά σεζόν για τον εν ενεργεία πρωταθλητή που εκτός από αυτό περιλαμβάνει και μπόνους νικών.

Το ποσό είναι πολύ κοντά στα συμβόλαια που προσφέρουν οι ομάδες στα MotoGP εκτός τριών-τεσσάρων ονομάτων της πρώτης γραμμής που έχουν ήδη τίτλους και των αναβατών εκτός 15άδας.

WorldSBK: Η BMW προσφέρει στον Toprak Razgatlioglu ένα τεράστιο συμβόλαιο για το 2026

Η ημερομηνία λήξης του συμβολαίου του έχει κάνει τις αντίπαλες εταιρείες να επιθυμούν να τον εντάξουν στο δυναμικό τους και παρά το γεγονός ότι βρισκόμαστε μόλις στον Απρίλιο, το όνομα του Razgatlioglu έχει ήδη συνδεθεί με την πλειοψηφία των κατασκευαστών για τη σεζόν 2026.

Βέβαια, ο κατασκευαστής που φαίνεται να βρίσκεται πιο κοντά από όλους σε αυτή τη «κούρσα» είναι η Honda, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες προτίθεται να τον εντάξει στα MotoGP το αργότερο έως το 2027.

Με πρόσθετο δέλεαρ για τον  Razgatlioglu την επικείμενη αλλαγή κυβισμού που θα ισιώσει κάπως, τις διαφορές μεταξύ νέων και βετεράνων στην κορυφαία κατηγορία των MotoGP.

Η εξερεύνηση της συνεργασίας των δύο τράβηξε τόσο, που άρχισε να μεταδίδεται πως υπάρχει ήδη συμφωνία με τη Honda για τη σεζόν 2026. Ωστόσο, ο ίδιος διέψευσε αυτούς τους ισχυρισμούς στον πορτογαλικό γύρο του World Superbike.

Μέχρι στιγμής στη σεζόν 2025 του World Superbike, ο Razgatlioglu έχει κατακτήσει τρεις νίκες σε έξι αγώνες και είναι δεύτερος στη βαθμολογία, 29 βαθμούς πίσω από τον Nicolo Bulega, παραμένοντας όμως το φαβορί και για τον φετινό τίτλο.

WorldSBK: Η BMW προσφέρει στον Toprak Razgatlioglu ένα τεράστιο συμβόλαιο για το 2026

 

Ετικέτες