Motul WSBK: Η Motul στην κορυφή με τη Yamaha!

Μετρά ήδη μια νίκη!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

6/3/2020

Ο πρώτος αγώνας του φετινού πρωταθλήματος Motul WSBK ήταν από τους καλύτερους που έχουν γίνει τα τελετευταία χρόνια. Τα δύο σκέλη και ο Tissot Superpole Race ήταν γεμάτα από επικές μάχες, θέαμα, ένταση και αγωνία, ενώ η διαφορά του νικητή απ' τον δεύτερο ήταν οριακή και στους τρεις αγώνες. Στο δελτίο τύπου της Motul που ακολουθεί περιγράφονται οι λεπτομέρειες του θριάμβου σε συνεργασία με την Yamaha.

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το προηγούμενο Σαββατοκύριακο στο Phillip Island της Αυστραλίας, δόθηκε η εκκίνηση για τη σεζόν 2020 του Motul FIM Superbike World Championship (WorldSBK) και η επίσημη εργοστασιακή ομάδα της Yamaha – που συνεργάζεται με την Motul για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά – ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο… από την πρώτη γραμμή!

Σε έναν εναρκτήριο γύρο γεμάτο δράση, οι αναβάτες της ομάδας του 2020 παρουσίασαν ξεκάθαρα όχι μόνο τις δυνατότητές τους, αλλά και τη διάθεσή τους να ανεβάσουν ψηλά τα χρώματα της Motul ώστε να γίνουν ορατά από όλους. Ο καταπληκτικός νεαρός Τούρκος, Toprak Razgatlioglu (Pata Yamaha WorldSBK Official Team), κατάφερε να αποσπάσει τη νίκη με μία από τις μικρότερες διαφορές στην ιστορία του WorldSBK, καθώς οι τέσσερις πρώτοι αναβάτες τερμάτισαν σε ένα διάστημα μόλις 0,137s από την καρό σημαία. Για να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τις προσδοκίες της Yamaha για τη συνέχεια, ο ομόσταυλός του Michael van der Mark, ήρθε τέταρτος, μια μόλις θέση μακριά στο βάθρο.

Στο δεύτερο σκέλος, ο Razgatlioglu βρισκόταν επίσης στη διεκδίκηση της νίκης μέχρις ότου ένα μηχανικό πρόβλημα τον ανάγκασε να αποσυρθεί. Ο ολλανδός van der Mark, πάντα ανάμεσα στους διεκδικητές, πήρε άλλη μία τέταρτη θέση και εξασφάλισε τη δεύτερη θέση στην ομάδα της Yamaha στην κατάταξη των κατασκευαστών

Ετικέτες

Motul-WSBK 2022: Kawasaki και Honda δοκίμασαν τα νέα φρένα και το νέο ελαστικό της Pirelli

Παρόν και τα WSSP
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

28/1/2022

Για δύο ημέρες στην πίστα της Jerez ηχούσαν οι κινητήρες των εργοστασιακών μοτοσυκλετών της Kawasaki και της Honda, με την πράσινη εταιρεία να έχει εκεί όλους τους αναβάτες της και δοκιμάζει τα πάντα, ενώ η Honda έδωσε το παρόν μόνο την πρώτη ημέρα και όλο το βάρος της ήταν στραμμένο κυρίως στα νέων προδιαγραφών φρένα της Nissin, τα οποία θα χρησιμοποιεί φέτος αντί των Brembo που είχε τα προηγούμενα χρόνια.

Ο Jonathan Rea δοκίμασε και το νέο ελαστικό SCQ της Pirelli σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο του διημέρου σταματώντας το χρονόμετρο στο 1’38.851, που ήταν 1,4” ολόκληρα δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον δεύτερο χρόνο του “πράσινου” συναθλητή του Alex Lowes. Και οι τρεις πρώτες θέσεις στον πίνακα των χρόνων είχαν το όνομα της Kawasaki, κάτι λογικό αν αναλογιστούμε πως οι αναβάτες της έκαναν 61 γύρους ο Rea και 59 o Lowes.

Μαζί με τα superbike, το παρόν έδωσαν και μοτοσυκλέτες της WSSP, όπου ο Φινλανδός  Niki Tuuli με μια Mv Agusta που είχε το περσινό πλαίσιο αλλά τον νέο κινητήρα, έκανε 30 γύρους και σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της κατηγορίας με  1’43.774.