MOTUL WSBK Imola – Εντυπωσιακό ατύχημα διακόπτει τον αγώνα

Σε άψογη κατάσταση ο Laverty
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

13/5/2017

Κόκκινη σημαία για τον πρώτο αγώνα στην Imola για το MOTUL SBK, όταν η Aprilia RSV4 RF του Eugene Laverty (Milwaukee Aprilia) κατέληξε στον τοίχο ανάμεσα στις στροφές 17 και 18, έπειτα από επαφή με την Yamaha YZF-R1 του Sam Lowes.

Ο Laverty και ο Lowes προσπεράστηκαν από την MV Agusta που φαίνεται στην αρχή του video, με τον Lowes να προσπαθεί να ακολουθήσει στην κατηφορική προσπερνώντας με την σειρά του στα φρένα τον Laverty. Είναι ιδιαίτερη στροφή με χαμηλή πρόσφυση όμως και αναγκάστηκε να ανοίξει γραμμή ωθώντας έτσι και τον Laverty. Με το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας του και το πόδι, ο Lowes ξήλωσε το εμπρός φτερό του Laverty και θα μπορούσε η φάση να είχε τελειώσει εκεί, με τον Laverty να μένει μπροστά. Όμως το φτερό σφήνωσε στο πιρούνι, και ο Laverty βρέθηκε να πηγαίνει ευθεία, κάνοντας την πολύ σοφή απόφαση να αφήσει την μοτοσυκλέτα που καρφώθηκε με δύναμη στον τοίχο και τυλίχτηκε στις φλόγες. Η Imola είναι μία ιστορική πίστα, που η πόλη μεγάλωσε γύρω της με την πάροδο του χρόνο, κλείνοντάς την ασφυκτικά. Δέχεται επικρίσεις για την έλλειψη χώρου, αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση, ακόμα κι αν υπήρχε χώρος το αποτέλεσμα θα ήταν το ίδιο.

 

Ο Laverty σηκώθηκε αμέσως, αλλά προληπτικά μεταφέρθηκε στο ιατρικό κέντρο, εξαιτίας της ταχύτητας που είχε κατά την πτώση, παίρνοντας εξιτήριο έπειτα από λίγο χωρίς τον παραμικρό τραυματισμό.Το ατύχημα έφερε κόκκινη σημαία στον αγώνα, επίσης εξαιτίας της ιδιαιτερότητας της Imola, αλλά με περισσότερα από τα δύο τρίτα συμπληρωμένα, μόλις έξι γύρους πριν το τέλος, οι τελικές θέσεις λήφθηκαν βάση της κατάταξης την στιγμή της σημαίας. Δεν έπαιξε κανένα ρόλο στην κατάταξη. Ακόμα κι αν έτρεχαν μέχρι να τελειώσει η βενζίνη και συνέχιζαν σπρώχνοντας για όσο κρατούν οι δυνάμεις τους, πάλι δεν θα έχανε την πρώτη θέση ο Chaz Davies, της Aruba.it Racing Ducati, που από την αρχή του αγώνα οδηγούσε αδιαφιλονίκητα πρώτος.

Ο κλασσικός «ύποπτος» των WSBK, ο Jonathan Rea της Kawasaki Racing Team πήρε την δεύτερη θέση και τους πολύτιμους πόντους για το πρωτάθλημα, με τον Marco Melandri, ομόσταυλο του Chaz Davies, να συμπληρώνει το βάθρο. Αυτή ήταν και η μόνη θέση που θα μπορούσε να αλλάξει αν συνέχιζε ο αγώνας, καθώς ο Tom Sykes της Kawasaki Racing Team ετοιμαζόταν να επιτεθεί από την τέταρτη θέση, με τον Xavi Fores της BARNI Racing Team να ακολουθεί στην πέμπτη. Ο Nicky Hayden εγκατέλειψε από μηχανική βλάβη και ο Jordi Torres από.. σωματική.

Ο επόμενος αγώνας, θα γίνει αύριο στις 14:00 δική μας ώρα.

 

Η αντίδραση στο box της Aprilia την στιγμή του ατυχήματος:

Ετικέτες

Αποσύρεται από τους αγώνες ο Melandri!

Ανακοίνωσε την απόφασή του
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

10/7/2019

Οι φήμες ήδη οργίαζαν εδώ και αρκετές μέρες, σχετικά με το μέλλον της αγωνιστικής καριέρας του Marco Melandri, και τελικά ο ίδιος ο Ιταλός αναβάτης της Yamaha επιβεβαίωσε επίσημα ότι στο τέλος της φετινής σεζόν θα αποχωρήσει από τους αγώνες. Ο Melandri αγωνίζεται φέτος στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Motul WSBK με την ομάδα της GRT Yamaha, με τα αποτελέσματά του μέχρι στιγμής να είναι κατώτερα των προσδοκιών. Ο Melandri βρίσκεται προς το παρόν στην ένατη θέση της βαθμολογίας, με την καλύτερη συγκομιδή βαθμών να έχει γίνει στους αγώνες του Phillip Island και της Jerez.


Η απόφασή του αυτή, βάζει τέλος σε μια πορεία τριών δεκαετιών, κατά την οποία έχει σημειώσει σημαντικές επιτυχίες, τόσο στα GP όσο και στα Superbikes. Παρ' όλα αυτά, οι "φτωχές" επιδόσεις του φέτος δεν του δίνουν πλέον το κίνητρο για να συνεχίσει, όπως δήλωσε και ο ίδιος: "Η απόφαση να αποσυρθώ από τους αγώνες ήταν πάρα πολύ δύσκολη. Το σκέφτομαι εδώ και καιρό, πριν από τον αγώνα της Imola, και τελικά αποφάσισα να το κάνω πράξη στο τέλος της σεζόν του 2019", δήλωσε ο Melandri μέσω ενός δελτίου τύπου που έδωσε στην δημοσιότητα. "Είμαι ακόμη ανταγωνιστικός και ίσως είναι καλύτερα να σταματήσω τώρα, που ακόμη απολαμβάνω το να αγωνίζομαι. Μετά την λήψη της απόφασής μου νιώθω σα να έφυγε ένα τεράστιο βάρος από πάνω μου και τώρα που γνωρίζουν όλοι ότι είναι η τελευταία μου χρονιά, μου δίνει περισσότερο κίνητρο για καλά αποτελέσματα μέχρι το τέλος της χρονιάς." Είναι μάλιστα χαρακτηριστική η δήλωσή του, ότι πλέον κάθε γύρο σε κάθε αγώνα θα τον αντιμετωπίζει σαν να είναι ο γύρος για την pole position, πιέζοντας για το καλύτερο αποτέλεσμα.


Τα στατιστικά της μέχρι τώρα πορείας του Melandri είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακά, καθώς σε ηλικία 15 ετών έγινε ο νεότερος αναβάτης που κέρδισε αγώνα σε GP (στην κατηγορία των 125), ένα ρεκόρ που παρέμεινε για μια ολόκληρη δεκαετία, ενώ τη δεύτερη σεζόν στην κατηγορία έχασε το πρωτάθλημα για μόλις έναν βαθμό! Τελικά, ο πρώτος του παγκόσμιος τίτλος ήρθε κατά την διάρκεια της τρίτης του χρονιάς στα 250 (το 2002), κερδίζοντας εννέα αγώνες.
Την επόμενη χρονιά ο Melandri μεταπήδησε στα MotoGP και το 2005 τερμάτισε δεύτερος στην βαθμολογία πίσω από τον Valentino Rossi, κάτι που αποτελεί και το καλύτερό του αποτέλεσμα στην κορυφαία κατηγορία, έχοντας και δύο νίκες στους τελευταίους αγώνες εκείνης της χρονιάς. Το 2011 ο Ιταλός αναβάτης πέρασε στα WSBK, με μια δεύτερη και μια τρίτη θέση στο πρωτάθλημα, στις πρώτες του δύο χρονιές. Με 75 τερματισμούς στο βάθρο εκ των οποίων οι 22 ήταν στο ψηλότερο σκαλί, ο Melandri αποτελεί έναν από τους πιο επιτυχημένους αναβάτες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbikes όλων των εποχών.

Ετικέτες