Motul WSBK: Με δύο δορυφορικές ομάδες η BMW

Αυξάνει τις μοτοσυκλέτες της στο grid
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

27/11/2020

Το πλήθος των μοτοσυκλετών BMW στην σχάρα εκκίνησης των Motul WSBK της επόμενη σεζόν θα είναι μεγαλύτερο, καθώς δύο δορυφορικές ομάδες θα συμμετέχουν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, μαζί φυσικά με την εργοστασιακή BMW Motorrad WorldSBK Team. Νωρίτερα μέσα στη χρονιά, ο Shaun Muir ο Υπεύθυνος της εργοστασιακής ομάδας, είχε πει δημόσια πως υπήρχαν τρεις υποψήφιες ομάδες γι' αυτό το ρόλο και τώρα πλέον κατέληξαν στην τελική τους επιλογή. Οι δύο αυτές ομάδες είναι η ιταλική RC Squadra Corse και η Bonovo Action από την Γερμανία.

Η RC Squadra Corse θα έχει ως αναβάτη τον Ιρλανδό Eugene Laverty, ο οποίος την φετινή σεζόν ήταν αναβάτης της εργοστασιακής ομάδας, ενώ θα συνδυάζει και τον ρόλο του αναβάτη εξέλιξης της BMW. Η Bonovo Action θα συνεχίσει την επιτυχημένη συνεργασία της με τον Γερμανό Jonas Folger. Και οι δύο ομάδες θα είναι σε στενή συνεργασία τόσο με το εργοστάσιο, όσο και με την BMW Motorrad WorldSBK Team.

"Η συνεργασία μας με δορυφορικές ομάδες, αντιπροσωπεύει ένα ακόμη σημαντικό βήμα για την εξέλιξή μας στο παγκόσμιο πρωτάθλημα", δήλωσε ο επικεφαλής της BMW Motorrad, Markus Schramm. "Είναι υπέροχο το ότι θα έχουμε άλλες δύο M1000RR στην πίστα, μαζί με τις δύο εργοστασιακές μας μοτοσυκλέτες των Tom Sykes και Michael van der Mark. Η Bonovo Action είναι η πρώτη γερμανική ομάδα που θα συμμετέχει στον θεσμό με Βαυαρό αναβάτη πάνω σε μία μοτοσυκλέτα από την Βαυαρία. Είναι ένας ιδιαίτερος συνδυασμός. Είμαι επίσης ενθουσιασμένος που ο Laverty θα παραμείνει ως μέλος της ευρύτερης οικογένειας της BMW, παρέχοντας το ταλέντο και την εμπειρία του στην RC Squadra Corse."

Στις δηλώσεις του ο Διευθυντής Αγωνιστικού Τμήματος της BMW Motorrad, Marc Bongers, είπε πως οι δύο δορυφορικές ομάδες θα έχουν στενή επικοινωνία με την εργοστασιακή ομάδα, έτσι ώστε να συγκεντρώνονται ακόμη περισσότερα δεδομένα, ενώ σε επίπεδο αναβατών και οι δύο ομάδες είναι πάρα πολύ δυνατές.

Η RC Squadra Corse, με ιδιοκτήτη τον Roberto Colombo, θα συμμετέχει με το 2021 με νέο όνομα, αλλά έχει μακρόχρονη παρουσία στα paddock των WSBK. Η ομάδα συμμετέχει στο πρωτάθλημα από το 2016, ενώ το 2020 είχε παρουσία και στο WSS. Ο 34 ετών Eugene Laverty είναι από τους πιο έμπειρους αναβάτες και η φετινή χρονιά ήταν η πρώτη του σεζόν ως αναβάτης της BMW. Ο Ιρλανδός είχε επίσης συμμετοχή από την αρχή στην εξέλιξη του Μ1000RR.

Η Buono Action είναι ιδιοκτησίας Jürgen Röder με team manager τον Michael Galinski. Το 2020 ήταν η ομάδα που κυριάρχησε στο International German Motorcycle Championship IDM με αναβάτη τον Jonas Folger. Ο γερμανός κέρδισε και τους οκτώ αγώνες του θεσμού, ενώ η διεθνής του καριέρα ξεκίνησε το 2008. Έχει αγωνιστεί σε όλες τις κατηγορίες των GP, στα 125cc (και όταν έγινε Moto3), στη Moto2 αλλά και στα MotoGP.

Χτύπησαν άσχημα τον Anthony Gobert

Δεν μπορούσαν να τον αναγνωρίσουν οι γιατροί…
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

27/6/2019

Ο Anthny Gobert, γνωστός και ως "Go Show" όπως ήταν το παρατσούκλι λόγω της θεαματικής του οδήγησης, είναι ένας από τους θρυλικούς αναβάτες του παγκόσμιου πρωταθλήματος WSBK, της δεκαετίας του '90, ενώ είχε δοκιμάσει την τύχη και στα GP. Ο Αυστραλός αναβάτης έχει μείνει στην Ιστορία, όντας ο νεότερος στην ιστορία του θεσμού που πήρε την pole position και κέρδισε αγώνα (το 1994 στο Phillip Island, όντας 19 ετών). Το 2000 επέστρεψε στο WSBK με την Bimota, κερδίζοντας μάλιστα κι ένα σκέλος πάλι στο Phillip Island, με την εταιρεία να δίνει το όνομά του στο μοντέλο παραγωγής SB8K. Έκτοτε είχε συμμετοχές ως wild card, ενώ είχε και θέματα με το νόμο (είχε συλληφθεί για μικροκλοπές), αλλά και με τη χρήση ναρκωτικών ουσιών.


Πριν από λίγες μέρες όμως, ο Gobert ήταν πρωταγωνιστής κι ενός άσχημου περιστατικού, αφού κατέληξε χτυπημένος στο νοσοκομείο, σε κατάσταση μάλιστα που να μην μπορεί να αναγνωριστεί από τους γιατρούς. Πιο συγκεκριμένα, από την ανακοίνωση που έδωσε στην δημοσιότητα ο αδερφός του Aaron, μάθαμε ότι ο Anthony Gobert είχε βγει για φαγητό όταν τον πλησίασε ένας μεθυσμένος και τον ρώτησε αν είναι ο "Go Show". Ο Anthony του απάντησε ότι όντως ήταν αυτός κι ότι εκείνη την στιγμή τον διέκοψε από το φαγητό του. Στην συνέχεια ο μεθυσμένος επέστρεψε με μερικούς φίλους του και ξεκίνησε ένας καβγάς, με τον Gobert να ρίχνει κάτω έναν από αυτούς. Οι φίλοι του μεθυσμένου ακολούθησαν τον Gobert μέχρι το σπίτι του, όπου εισέβαλλαν σπάζοντας την πόρτα και άρχισαν να τον χτυπούν με ρόπαλα του μπέιζμπολ. Έφτασε στο νοσοκομείο σχεδόν ετοιμοθάνατος και μπήκε αμέσως στην ΜΕΘ, όπου οι γιατροί δεν ήξεραν ποιος είναι. Όταν αργότερα μπόρεσε να μιλήσει, οι άνθρωποι του νοσοκομείου έψαξαν και βρήκαν τους συγγενείς τους και τους ενημέρωσαν για όσα είχαν συμβεί. Αυτή τη στιγμή είναι σε άσχημη κατάσταση αλλά δεν διατρέχει κίνδυνο η ζωή του. Σύντομα θα βγει και άλλο ιατρικό ανακοινωθέν που θα δίνει νέα στοιχεία για την κατάσταση της υγείας του.