Motul WSBK: Νέα προσθήκη στο ημερολόγιο του 2021

Ξαναμπαίνει ο αγώνας του Estoril
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

16/4/2021

Ο τελευταίος αγώνας που έκρινε το περσινό πρωτάθλημα των Motul WSBK, αυτός στην πίστα του Estoril, επιστρέφει στο ημερολόγιο και για το 2021. Μάλιστα θα είναι σε συνεχόμενο Σαββατοκύριακο μετά τον αγώνα στην Aragon της Ισπανίας.

Όπως δήλωσαν σε κοινή ανακοίνωση η FIM και DWO (Sorna WSBK Organization), ο αγώνας του Estoril θα φιλοξενήσει τις κατηγορίες των WorldSBK και WorldSSP, για τον δεύτερο αγώνα της χρονιάς, από τις 28 ως τις 30 Μαΐου. Προφανώς αυτό σημαίνει και αλλαγή στο καλεντάρι των Motul FIM WSBK, με την σεζόν να ξεκινάει με δύο συνεχόμενους αγώνες για πέμπτη φορά στην Ιστορία του θεσμού.

Η εκκίνηση του Πρωταθλήματος θα γίνει σε κάτι περισσότερο από ένα μήνα, και τόσο η FIM όσο και η DOW δήλωσαν ότι συνεργάζονται στενά με τις κυβερνητικές αρχές και τους ιδιοκτήτες των αυτοκινητοδρομίων, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι η ασφάλεια και η υγεία των συμμετεχόντων θα είναι το κύριο μέλημα, όπως και το ότι θα πραγματοποιηθεί ο υφιστάμενος προγραμματισμός και για τις τρεις κατηγορίες του Πρωταθλήματος, μέχρι το τέλος της σεζόν.

Δείτε εδώ πώς έχει διαμορφωθεί το νέο πρόγραμμα

Motul WSBK - Ο Tito Rabat παραμένει στην Kawasaki Puccetti Racing για το 2024

Για πρώτη φορά ο Ισπανός θα αγωνιστεί μία ολόκληρη σεζόν με την ομάδα της Kawasaki
motomagMotul WSBK – Ο Tito Rabat παραμένει στην Kawasaki Puccetti Racing για το 2024
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

22/12/2023

Η Kawasaki Puccetti Racing ανακοίνωσε την συνέχιση της συνεργασίας με τον Tito Rabat για το 2024, με την υπογραφή ενός συμβολαίου διάρκειας ενός χρόνου, δίνοντας έτσι την ευκαιρία στον Ισπανό να αγωνιστεί για πρώτη φορά μία ολόκληρη σεζόν, καθώς πέρυσι ήρθε στα μέσα της σεζόν στην ομάδα, ως αντικαταστάτης του Sykes.

Όταν το 2021 ο Tito Rabat αποφάσισε να μεταπηδήσει από τα MotoGP στα WSBK, κατάφερε να αγωνιστεί για 9 γύρους με την Kawasaki, ενώ το 2022 συμμετείχε μόνο στον γύρο του Misano με την ομάδα του Manuel Puccetti. Για το 2023 ο Tito έδωσε το παρών σε 21 συνολικά αγώνες με τα χρώματα της Puccetti, μετά το σπάσιμο του συμβολαίου μεσούσης της χρονιάς με τον Tom Sykes.

Γεννημένος στη Βαρκελώνη στις 25 Μαΐου 1989, ο 34χρονος Tito Rabat έκανε αισθητή την παρουσία του για πρώτη φορά το 2005 στο CEV στην κατηγορία των 125 κυβικών. Τα καλά του αποτελέσματα τον έφεραν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα GP, όπου αγωνίστηκε στην ίδια κατηγορία. Στην συνέχεια μεταπήδησε στη Moto2 κατηγορία, με τον Rabat να κατακτά το Πρωτάθλημα το 2014, προτού περάσει στη μεγάλη κατηγορία των MotoGP το 2016. Το 2021 κατευθύνθηκε στα WSBK, ενώ το 2022 τον είδαμε να κυριαρχεί στο ισπανικό πρωτάθλημα SBK.

Motul WSBK – Ο Tito Rabat παραμένει στην Kawasaki Puccetti Racing για το 2024

Για το 2024 ο Rabat υπέγραψε ένα μονοετές συμβόλαιο με την Kawasaki Puccetti Racing, με την νέα χρονιά να είναι η πρώτη του ολοκληρωμένη στο Πρωτάθλημα -αν δεν τον διώξει κι αυτόν στα μέσα της χρονιάς η ομάδα όπως έκανε με τον Sykes... Αυτό σημαίνει ότι θα συμμετέχει και στις χειμερινές δοκιμές στις 24-25 Ιανουαρίου στην Jerez αλλά και σε αυτές στις 29-30 Ιανουαρίου στο Portimao, προτού ταξιδέψει κάτω από τον Ισημερινό, στην Αυστραλία για τον πρώτο γύρο του 2024 στις 23-25 Φεβρουαρίου.

Ο Manuel Puccetti δείχνει να έχει μεγάλες προσδοκίες από τον “νέο” αναβάτη του, καθώς όπως δήλωσε στόχος είναι η πρώτη δεκάδα σε κάθε γύρο. Από την μεριά του ο Tito Rabat νιώθει προφανώς πολύ χαρούμενος που θα μπορέσει να έχει μία ολοκληρωμένη σεζόν με την ομάδα, της οποίας είναι μέλος από το 2021.

Ετικέτες