Motul WSBK: Ο Bautista φεύγει απ’ τη Ducati!

Στο στόχαστρο ο Scott Redding
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

12/8/2019

Από τη στιγμή που ο Bautista πάτησε το πόδι του στο Motul WSBK, η πορεία του άρχισε να θυμίζει διάττοντα αστέρα. Λαμπρή στην αρχή και στο τέλος εντυπωσιακή, όπως οι κομήτες που εξαϋλώνονται μόλις μπουν στην ατμόσφαιρα του πλανήτη μας. Μαζί με την Aruba.it και την πανίσχυρη Ducati V4 R, κατάφερε να σπάσει αρκετά ρεκόρ και να σημειώσει ένα σερί από 11 νίκες με το ‘καλημέρα’ απ’ τον πρώτο κιόλας γύρο του πρωταθλήματος. Σε αυτό το σημείο να κάνουμε μια μικρή παρένθεση και να θυμίσουμε πως η Dorna στο βωμό του θεάματος πάντα, φρόντισε να κόψει του λίγο τη φόρα του Bautista, μειώνοντας το όριο περιστροφής των στροφών της V4 R του. Ωστόσο όπως αποδείχτηκε, αυτό δεν ήταν απαραίτητο διότι η πορεία του ξεκίνησε να χάνει τη λάμψη της όσο περνούσε ο καιρός. Οι πτώσεις του Bautista ξεκίνησαν να διαδέχονται η μια την άλλη με αποκορύφωμα στον αγώνα στη Laguna Seca που είχε δύο –μία στο πρώτο σκέλος και μία στο Tissot Superpole Race- αλλά και μια απόσυρση στο δεύτερο σκέλος λόγω έντονου άλγους στον αριστερό του ώμο. Ως εκ τούτου, ο Rea πέρασε μπροστά στη βαθμολογία και πλέον ηγείται του πρωταθλήματος κατά 81 βαθμούς!

Το κερασάκι στην τούρτα δεν είναι αυτό, καθώς έχουμε τέσσερις γύρους μέχρι τη λήξη του πρωταθλήματος και πολλά μπορούν να συμβούν μέχρι το τέλος του. Το κερασάκι στη τούρτα είναι πως ο Bautista αρνήθηκε να ανανεώσει το συμβόλαιό του με τη Aruba.it Racing – Ducati. Ο λόγος είναι πως η Honda πλησίασε τον Ισπανό αναβάτη και του έκανε πρόταση να γίνει ο αναβάτης της στην εργοστασιακή της ομάδα στο Motul WSBK από του χρόνου. Φαίνεται πως η Honda μετά την επιστροφή της στο παγκόσμιο πρωτάθλημα superbike -σε συνεργασία με τη Moriwaki- και μετά από μια πολύ κακή πορεία σε αυτό αποφάσισε να σοβαρευτεί. Του χρόνου τα πράγματα θα έχουν περισσότερο ενδιαφέρον καθώς δεν αποκλείεται η Honda να παρουσιάσει μια νέα μοτοσυκλέτα τόσο τεχνολογικά προηγμένη όσο της Ducati, για να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στο πρωτάθλημα και όχι κομπάρσου. “Η Honda έχει τον ίδιο στόχο με τη Ducati στο Motul WSBK: να παρουσιάσει μια πανίσχυρη μοτοσυκλέτα με την οποία θα προσπαθήσει να πάρει τον τίτλο των κατασκευαστών. Με προσέγγισαν και μου εξήγησαν τα σχέδιά τους. Δεν περίμενα πως η Honda είχε τόσο σοβαρές βλέψεις για το Motul WSBK. Θα επιστρέψει δριμύτερη μετά από πολλά χρόνια.” Είπε ο Bautista, του οποίου μέρος των δηλώσεών του επιβεβαίωσε ο Paolo Ciabatti Sporting Director της Ducati. Συγκεκριμένα, ανέφερε πως η Ducati έκανε την προσφορά της στον Bautista για να συνεχίσουν τη συνεργασία τους για το 2020 και 2021, όμως ο Ισπανός αναβάτης αρνήθηκε. Έτσι, μαζί με τη λήξη του πρωταθλήματος θα έρθει και η λύση της συνεργασίας του Bautista με την Ducati. Βέβαια, θα προσπαθήσουν και οι δύο πλευρές για την κατάκτηση του πρωταθλήματος.

Σχετικά με το ποιος θα πάρει τη θέση του Bautista, o Ciabatti ανέφερε πως υπάρχουν αρκετοί υποψήφιοι, όμως ο Scott Redding είναι το νούμερο ένα στη λίστα για δύο λόγους: Πρώτον, αυτή τη στιγμή είναι στη κορυφή της βαθμολογίας του BSB πρωταθλήματος. Δεύτερον, χρησιμοποιεί την V4 R και δεν θα χρειαστεί χρόνος προσαρμογής πάνω στη σέλα της σε αντίθεση με άλλους αναβάτες. Προς το παρόν, ο ερχομός του Scott Redding στην ομάδα της Ducati στο Motul WSBK δεν έχει σκαλιστεί πάνω σε πέτρα, το μόνο σίγουρο είναι πως η Ducati έχει εκδηλώσει το ενδιαφέρον της.

Ετικέτες

Γιάννης Περιστεράς - Δυνατή εμφάνιση στο Misano

Στον 2ο Αγώνα της WSSP300 στο Πρωτάθλημα WSBK
Από το

motomag

14/6/2022
Πολύ καλή εμφάνιση έκανε ο Γιάννης Περιστεράς στον γύρο του Misano, για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WSBK, στην κατηγορία WSSP300, δείχνοντας ικανός για μεγάλες εκπλήξεις στους επόμενους γύρους.
 
Ακολουθεί το επίσημο δελτίο τύπου της ομάδας του Γιάννη Περιστερά.
 
"Σε έναν εκπληκτικό αγώνα ο Γιάννης Περιστεράς, έφτασε μόλις 0.131 του δευτερολέπτου από την 15η θέση και τον πρώτο του βαθμό στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WSSP300, στο οποίο συμμετέχει με την Ιταλική ομάδα ProGP Racing Team με μοτοσυκλέτα Yamaha R3.
 
Ο περιστεράς λόγω προβλημάτων στις Κατατακτήριες Δοκιμές ξεκίνησε από την 30η θέση και με έναν φρενήρη ρυθμό, έκανε τα περισσότερα προσπεράσματα από όλους στον Αγώνα, για να φτάσει μέχρι και την 13η θέση στον 12ο από τους 15 γύρους του Αγώνα. Ήδη είχε εντυπωσιάσει όλους όταν στον 6ο γύρο σημείωσε χρόνο 1'50.013, που εκείνη τη στιγμή ήταν μόλις ένα δέκατο πάνω από τον ταχύτερο γύρο του Αγώνα! 
Μπήκε στο γκρουπ των πρωτοπόρων και ενώ λόγω της θέσης εκκίνησης είχε χάσει 4.7'' στον 1ο γύρο, με μια σειρά πολύ γρήγορων γύρων μείωσε τη διαφορά από τον πρώτο στα 1.8'', γυρνώντας ταχύτερα από τους πρωτοπόρους του Αγώνα! Ο χρόνος ταχύτερου γύρου ήταν τελικά ο 10ος ταχύτερος όλων και μόλις 0.334 αργότερος από τον καλύτερο του Αγώνα, που σημείωσε ο Γερμανός Lennox Lehmann με KTM RC390, με τον οποίο έδωσε μάχη και μάλιστα ακούμπησαν μεταξύ τους στη διάρκεια της ανόδου του Έλληνα οδηγού.
 
Όμως τη στιγμή που φαινόταν ικανός για μια θέση στη δεκάδα, το μπροστινό του φρένο έχασε μεγάλο μέρος της δύναμής του στους τρεις τελευταίους γύρους, με αποτέλεσμα ο Περιστεράς να μην καταφέρει να κρατήσει την 15η θέση που θα του έδινε τον πρώτο του βαθμό φέτος. 
 
Η ομάδα τον υποδέχτηκε στο γκαράζ με χειροκροτήματα και όλοι του έδωσαν συγχαρητήρια για τη μεγάλη επίδοση. Μάλιστα ήταν ταχύτερος από τον Ιταλό οδηγό της ομάδας Gabriele Mastroluca (που είχε περάσει μέχρι και τον 11ο γύρο) και που τερμάτισε τελικά 11ος. Η θετική του παρουσία του Έλληνα οδηγού αφήνει ελπίδες και υποσχέσεις για ένα ακόμη καλύτερο δεύτερο μισό του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος του 2022.
 
ΟΜΑΡ ΜΕΝΓΚΙ – Ιδιοκτήτης ProGP Racing
 
“O Γιάννης σήμερα όχι μόνο έκανε τον καλύτερό του Αγώνα από το ξεκίνημα της χρονιάς, αλλά έδειξε ότι μπορεί και αξίζει να είναι στο πρώτο γκρουπ της κατηγορίας. Είμαι πολύ χαρούμενος και για την ταχύτητα που έδειξε και για τη μαχητικότητά του. Επίσης είναι σημαντικό ότι χθες έδωσε τη σωστή κατεύθυνση στη βελτίωση των ρυθμίσεων της μοτοσυκλέτας, κάτι που βοήθησε και τον άλλο μας οδηγό. Τον ευχαριστώ, όπως και τον κόουτς του Γιάννη Μπούστα που έχουν μια θετική παρουσία στο γκαράζ της ομάδας μας. Είμαι σίγουρος ότι οι βαθμοί θα έλθουν στους επόμενους Αγώνες.
 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΑΣ – Οδηγός ProGP Racing
“Από το πρωί στο Ζέσταμα είδαμε ότι οι μικρές αλλαγές που κάναμε στη μοτοσυκλέτα ήταν αυτό που με βοήθησε να οδηγήσω καλύτερα. Μέσα στον Αγώνα ένιωσα ακόμη καλύτερα με την Yamaha R3 και έβλεπα να κατεβάζω χρόνο και να κάνω το προσωπικό μου ρεκόρ στην πίστα. Δυστυχώς έμεινα από φρένα στο τέλος, αφού για να κάνω τα προσπεράσματα στην αρχή χρειάστηκε να τα πιέσω πάρα πολύ και τελικά έχασα τον βαθμό της 15ης θέσης. ¨ηταν όμως πολύ ωραίο να βρίσκομαι στο γκρουπ των πρωτοπόρων για πρώτη φορά στον 6ο μου Αγώνα και νομίζω ότι θα συνεχίσουμε έτσι και στους επόμενους Αγώνες”. 
 
Την προσπάθεια υποστηρίζουν οι: Yamaha ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ, Visit Greece ΕΟΤ (Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού), Kenon caffe Le Greche, MouratisGP, SHOEI, IXS, SIDI, TZORTZOPOULOS MOTO & FASHION, Pirelli – INTRAMOTO, TECNO MOTO Performance, Akrapovic, DNA Filters, KARASSULIS International Transport, Georgopoulos Racing, ΡΟΥΣΙΑΝΙΔΗΣ-Gimoto, Extreme Track Days, Rider Repair Graphics, Extra Products Tassoulis, Papastavrou Shops, RISE, AM Παπαγεωργίου, Tsokos Racing, MGP.gr, DXL Graphics, Peristeras Tyres."