MOTUL WSBK: Ο Redding στην BMW!

Φεύγει από την Ducati στο τέλος της σεζόν!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

19/8/2021

Την επόμενη σεζόν ο Βρεττανός αναβάτης Scott Redding θα αγωνίζεται με BMW μαζί με τον Ολλανδό Michael van der Mark, κι ενώ η BMW βρίσκεται ακόμη σε διαπραγμάτευση με τον Tom Sykes για το τι θα γίνει το 2022.

Μετά από δύο σεζόν με την Aruba.it στην οποία πήγε με υψηλούς στόχους, θέλοντας να ανακόψει την σαρωτική πορεία του Rea, ο Redding κατάφερε σίγουρα να βγει στο προσκήνιο, να ανέβει πολλές φορές στο βάθρο, όπως οι έξι συνεχόμενες, και να τονίσει την διαφορά που έκανε η Ducati με την V4. Κι έφτασε κι αρκετά κοντά στον στόχο του την πρώτη σεζόν στο WSBK όταν στήθηκε απέναντι από τον Rea στον αγώνα για τον τίτλο.

Στον τελευταίο αγώνα στην Most κατάφερε να πάρει μία νίκη και να ανέβει τρεις φορές στο βάθρο ενώ συνολικά στην πορεία του ως τώρα έχει 22 βάθρα και 8 νίκες σε 42 αγώνες. Στα MotoGP έχει πάρει 90 εκκινήσεις με δύο βάθρα πριν ακολουθήσει το βρετανικό πρωτάθλημα superbike και πάρει τον τίτλο το 2019.

Ο Marc Bongers, BMW Motorrad Motorsport Director δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που υποδεχόμαστε τον Scott στην WSBK οικογένειά μας. Τα τελευταία χρόνια έχει αποδείξει πως έκανε μία πολύ πετυχημένη μετάβαση από τα GP, στο BSB και στο WSBK για να γίνει ένας από τους ταχύτερους αναβάτες. Είμαστε πεπεισμένοι πως ο Scott με την μαχητικότητα που τον διακρίνει και την δίψα του για νίκη, είναι η καλύτερη προσθήκη για την ομάδα της BMW στο WSBK και θα ενισχύσει την προσπάθειά μας. Θερμό καλωσόρισμα στον Scott, ανυπομονούμε για μία στενή συνεργασία.

Ο Shaun Muir, Team Principal της BMW Motorrad WorldSBK Team πρόσθεσε: «Ακολουθούμε την καριέρα του Scott εδώ και χρόνια και είμαστε ευτυχισμένοι που θα γίνει πλέον μέρος της ομάδας μας. Οι επιτυχίες του μιλούν από μόνες τους και είναι υπέροχο που θα φέρουμε τις δυνατότητές του και την εμπειρία του στην ομάδα μας. Με αυτή την κίνηση η BMW Motorrad Motosport υπογραμμίζει την τεράστια σημασία που έχει το WSBK και τον στόχο της που είναι να καθιερωθεί στην κορυφή».

Ετικέτες

Toprak Razgatlioglu - Στο WSBK και το 2025 με την BMW

Στροφή από τον μάνατζερ του Torpak, Kenan Sofuoglu, ο οποίος τώρα δηλώνει πως το MotoGP θα πρέπει να περιμένει...
motomag Ο Toprak Razgatlioglu στο WSBK και το 2025 με την BMW
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

4/7/2024

Τις προηγούμενες ημέρες ο μάνατζερ του Torpak, Kenan Sofuoglu δήλωνε πως ο αναβάτης της BMW επιθυμεί να μεταπηδήσει στο MotoGP και πως υπάρχουν προτάσεις από αρκετές ομάδες για να γίνει αυτό. Ωστόσο τώρα με νέες του δηλώσεις ο Sofuoglu κάνει στροφή 180 μοιρών ξεκαθαρίζοντας πως και το 2025 ο Torpak θα μείνει στο WSBK για λογαριασμό της BMW.

Αρκετοί θα ήθελαν να δουν τον Razgatlioglu να αγωνίζεται στο MotoGP, ωστόσο αυτό δεν πρόκειται να συμβεί σύντομα τουλάχιστον. Ο αναβάτης της BMW μπορεί αρκετές φορές να έχει δηλώσει την επιθυμία του να μεταπηδήσει στο σημαντικότερο πρωτάθλημα μοτοσυκλετών, όμως καλά τα όνειρα αλλά τα συμβόλαια έχουν φτιαχτεί για να τηρούνται.

Έτσι, αφενός ο Toprak έχε ακόμη ένα χρόνο συμβόλαιο με την BMW, αφετέρου οι διαθέσιμες θέσεις είναι πρακτικά ελάχιστες για τον ίδιο. Αυτό φυσικά το ξέρει τόσο ο ίδιος όσο και ο μάνατζερ του, Kenan Sofuoglu, ο οποίος προχώρησε σε νέες δηλώσεις σχετικά με την πιθανότητα μετακίνησης του Razgatlioglu στο MotoGP.

Ο Toprak Razgatlioglu στο WSBK και το 2025 με την BMW

"Δεν θέλουμε να σπάσουμε το συμβόλαιό μας με την BMW. Ο Toprak Razgatlioglu θα παραμείνει σίγουρα με τη γερμανική εταιρεία στο WSBK και του χρόνου. Γνωρίζω πως κάποιες δορυφορικές ομάδες ανέφεραν την υπόθεση του Toprak ωστόσο εμείς ποτέ δεν ήρθαμε σε επαφή με κάποια εξ αυτών. Κάποιες εργοστασιακές ομάδες έχουν δείξει ενδιαφέρον για τον Toprak για τη σεζόν 2025 αλλά εμείς έχουμε διετές συμβόλαιο με την BMW. Ο Toprak και εγώ συμφωνούμε ότι θα μπούμε στο MotoGP μόνο αν η BMW συμφωνήσει σε αυτό. Δεν θέλουμε να σπάσουμε το συμβόλαιό μας, καθώς έχουμε πετύχει σημαντικές επιτυχίες μαζί. Είμαστε ευτυχισμένοι και θέλουμε να συνεχίσουμε αυτή τη σχέση για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Έχουμε ήδη κάνει πολλά σχέδια για το 2025 και χτίζουμε τα πάντα γύρω από τον Toprak ώστε να είναι ευτυχισμένος. Δεν θα ήταν καλό αν το εγκαταλείπαμε αυτό.

Ο Toprak Razgatlioglu στο WSBK και το 2025 με την BMW

Για αυτό ο Toprak και εγώ πήραμε την απόφαση ότι θα παραμείνουμε 100% στο WSBK την επόμενη σεζόν, αυτό είναι ξεκάθαρο πλέον. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που συνεχίζουμε τη συνεργασία μας. Φυσικά ο Toprak θέλει να μπει στο MotoGP, αλλά αυτό θα είναι εφικτό μόνο το 2026. Ποτέ δεν είχαμε άσχημο τέλος στη σχέση μας με έναν κατασκευαστή. Η συνεργασία μας με τις Kawasaki και Yamaha τελείωσε όμορφα, και το ίδιο θα γίνει και με την BMW όταν φτάσει εκείνη η ώρα. Υπάρχει ενδιαφέρον από τις ομάδες του MotoGP για τον Toprak για το 2026. Ας δούμε πώς θα πάει αυτή και η επόμενη σεζόν, και μετά θα μιλήσουμε για το μέλλον. Μέχρι τότε, θα συνεχίσουμε την πορεία μας με την BMW".

Ξεκάθαρο πλέον το τι θα κάνει ο Toprak του χρόνου, ενώ γίνεται αντιληπτό πως καλές οι δηλώσεις... αλλά η πραγματικότητα είναι διαφορετική όταν μιλάμε για το μεταγραφικό παζάρι του MotoGP.

Ο Toprak Razgatlioglu στο WSBK και το 2025 με την BMW
Ετικέτες