MOTUL WSBK: Ο van der Mark υπέγραψε με την BMW!

Πρώτη φορά με ευρωπαϊκή ομάδα
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

2/7/2020

Ο Michael van der Mark υπέγραψε με την BMW Motorrad WorldSBK Team για το 2021 σε συνέχεια της προ ημερών ανακοίνωσης για την μη ανανέωση του με την Yamaha της οποίας ήταν στο ενεργητικό από το 2017.

Ο Ολλανδός είναι ο άνθρωπος που το 2018 σταμάτησε το αρνητικό σερί της Yamaha χαρίζοντάς την τις πρώτες νίκες μετά από μία επταετία. Παγκόσμιος πρωταθλητής το 2012 στα Superstock το van der Mark και η Yamaha έχουν πάντα μπροστά τους έναν τοίχο που λέγεται Kawasaki και Rea αν και το 2019 έδειξαν πως είναι συνδυασμός για μόνιμο βάθρο, πράγμα που το 2020, αν πήγαινε καλά αυτή η χρονιά, ήθελαν να εξαργυρώσουν κάνοντας όνειρα ακόμη και για την νίκη.

Με βάση αυτή την προοπτική ο van der Mark στόχευσε πολύ παραπάνω για την επόμενη χρονιά και πήγε στην BMW που το 2019 έκανε έναν χρόνο προσαρμογής με στόχο να κάνει την επίθεσή της το 2020, πράγμα που δεν είδαμε. Το 2021 όμως, η BMW στοχεύει να τερματίσει την πρωτοκαθεδρία των Ιαπώνων στο MOTUL WSBK πράγμα που μόνο εύκολο δεν πρόκειται να είναι.

Shaun Muir (BMW Motorrad WorldSBK TeamTeam Principal) είπε: «Είμαστε χαρούμενοι που θα υποδεχτούμε τον Michael στην ομάδα. Κουβαλά μία πολύ πλούσια εμπειρία και είναι ένας από τους νεότερους και πιο ταλαντούχους αναβάτες στο παγκόσμιο superbike. Η εξασφάλιση του Michael σηματοδοτεί την προσήλωσή μας και την αποφασιστικότητα μας, για ανταγωνισμό στο υψηλότερο επίπεδο και θα δώσουμε στον Michael όσες ευκαιρίες γίνεται για πετύχει αυτό τον στόχο!».

Ο Marc Bongers (Διευθυντής BMW Motorrad Motorsport) συνέχισε: «Είμαστε ιδιαίτερα ευχαριστημένοι για την συμφωνία με τον Michael, που έχει προοδεύσει πάρα πολύ στο WSBK τα τελευταία χρόνια. Είμαστε πεπεισμένοι πως θα αποτελέσει ένα αβαντάζ για την ομάδα και τον στόχο που έχει θέσει και μαζί, συνδυάζοντας το ισχυρό πακέτο που μπορούμε να του προμηθεύσουμε, θα φτάσουμε στο επόμενο επίπεδο από βαθμολογική πλευρά».

 

Ετικέτες

Motul WSBK - O Petrucci θα χάσει το Assen λόγω τραυματισμού

Το βάπτισμα του πυρός θα πάρει ο Nicholas Spinelli που προέρχεται από τη MotoE
motomag Motul WSBK – O Petrucci θα χάσει το Assen λόγω τραυματισμού
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

16/4/2024

Ο Danilo Petrucci ο οποίος φιγουράρει στην έκτη θέση της βαθμολογίας του Motul WSBK, δεν θα βρίσκεται στον αγώνα τoυ Assen, καθώς αναρρώνει από τον σοβαρό τραυματισμό που υπέστη κατά τη διάρκεια προπόνησης motocross στην Ιταλία.

Ο αναβάτης της Barni Spark Racing Team ο οποίος δήλωσε πως είχε την πιο τρομακτική πτώση στην ζωή του με motocross μοτοσυκλέτα, θα χρειαστεί να μείνει στα “pits” για μερικές εβδομάδες καθώς μετά το ατύχημα απέκτησε αρκετά παράσημα -σπασμένα δόντια, σπασμένο σαγόνι σε δύο σημεία καθώς και σπασμένη κλείδα και ωμοπλάτη.

Το θετικό για τον Ιταλό αναβάτη είναι πως ο θεσμός του Motul WSBK μετά τον αγώνα του Assen θα έχει επτά εβδομάδες διάλειμμα κάτι που σημαίνει πως ο Petrux θα προλάβει τον εντός έδρας αγώνα στο Misano.

Spinelli

Τη θέση του τραυματία Petrucci θα πάρει ο συμπατριώτης του Nicholas Spinelli ο οποίος αγωνίζεται στην MotoE με την Tech3 E-Racing. O Spinelli θα έχει δύσκολο έργο καθώς δεν έχει αγωνιστεί ξανά στη μεγάλη κατηγορία, με τον ίδιο όμως να έχει κερδίσει δύο φορές το πρωτάθλημα CIV Moto3 ενώ πέρυσι αγωνίζονταν στο WorldSSP με την ομάδα της Yamaha.

Ο Spinelli έκανε και τις πρώτες του δηλώσεις ως αντικαταστάτης του Petrucci: "Λυπάμαι πολύ για το ατύχημα του Danilo και του εύχομαι ταχεία ανάρρωση. Είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα, θα προσπαθήσω να κάνω το καλύτερο δυνατό για να τα πάω καλά και να απολαύσω αυτή την εμπειρία”.

Η ατυχία του ενός είναι η ευκαιρία του άλλου στον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό και αυτό θέλει να εκμεταλλευτεί ο Nicholas Spinelli το προσεχές Σαββατοκύριακο στον αγώνα της Ολλανδίας.

Spinelli
Ετικέτες