MOTUL WSBK: Ο van der Mark υπέγραψε με την BMW!

Πρώτη φορά με ευρωπαϊκή ομάδα
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

2/7/2020

Ο Michael van der Mark υπέγραψε με την BMW Motorrad WorldSBK Team για το 2021 σε συνέχεια της προ ημερών ανακοίνωσης για την μη ανανέωση του με την Yamaha της οποίας ήταν στο ενεργητικό από το 2017.

Ο Ολλανδός είναι ο άνθρωπος που το 2018 σταμάτησε το αρνητικό σερί της Yamaha χαρίζοντάς την τις πρώτες νίκες μετά από μία επταετία. Παγκόσμιος πρωταθλητής το 2012 στα Superstock το van der Mark και η Yamaha έχουν πάντα μπροστά τους έναν τοίχο που λέγεται Kawasaki και Rea αν και το 2019 έδειξαν πως είναι συνδυασμός για μόνιμο βάθρο, πράγμα που το 2020, αν πήγαινε καλά αυτή η χρονιά, ήθελαν να εξαργυρώσουν κάνοντας όνειρα ακόμη και για την νίκη.

Με βάση αυτή την προοπτική ο van der Mark στόχευσε πολύ παραπάνω για την επόμενη χρονιά και πήγε στην BMW που το 2019 έκανε έναν χρόνο προσαρμογής με στόχο να κάνει την επίθεσή της το 2020, πράγμα που δεν είδαμε. Το 2021 όμως, η BMW στοχεύει να τερματίσει την πρωτοκαθεδρία των Ιαπώνων στο MOTUL WSBK πράγμα που μόνο εύκολο δεν πρόκειται να είναι.

Shaun Muir (BMW Motorrad WorldSBK TeamTeam Principal) είπε: «Είμαστε χαρούμενοι που θα υποδεχτούμε τον Michael στην ομάδα. Κουβαλά μία πολύ πλούσια εμπειρία και είναι ένας από τους νεότερους και πιο ταλαντούχους αναβάτες στο παγκόσμιο superbike. Η εξασφάλιση του Michael σηματοδοτεί την προσήλωσή μας και την αποφασιστικότητα μας, για ανταγωνισμό στο υψηλότερο επίπεδο και θα δώσουμε στον Michael όσες ευκαιρίες γίνεται για πετύχει αυτό τον στόχο!».

Ο Marc Bongers (Διευθυντής BMW Motorrad Motorsport) συνέχισε: «Είμαστε ιδιαίτερα ευχαριστημένοι για την συμφωνία με τον Michael, που έχει προοδεύσει πάρα πολύ στο WSBK τα τελευταία χρόνια. Είμαστε πεπεισμένοι πως θα αποτελέσει ένα αβαντάζ για την ομάδα και τον στόχο που έχει θέσει και μαζί, συνδυάζοντας το ισχυρό πακέτο που μπορούμε να του προμηθεύσουμε, θα φτάσουμε στο επόμενο επίπεδο από βαθμολογική πλευρά».

 

Ετικέτες

Motul WSBK – O Bulega χειρουργήθηκε για να αντιμετωπίσει το arm pump στο δεξί του χέρι

Στον επόμενο αγώνα στο Assen θα επιστρέψει στην Ducati Panigale V4 R
motomag Motul WSBK – O Bulega χειρουργήθηκε για να αντιμετωπίσει το arm pump στο δεξί του χέρι
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

29/3/2024

Ο Nicolo Bulega (Aruba.it Racing - Ducati), πρωτοπόρος του WSBK, υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση στο νοσοκομείο Oglio Po στην Κρεμόνα της Ιταλίας ώστε να αντιμετωπίσει το πρόβλημα του arm pump στο δεξί του χέρι το οποίο τον ταλαιπωρεί εδώ και αρκετό καιρό.

Το σύνδρομο του καρπιαίου σωλήνα όπως έχετε διαβάσει στο ΜΟΤΟ είναι κάτι συνηθισμένο στους αγώνες μοτοσυκλέτας ενώ τις περισσότερες φορές η συντηρητική θεραπεία -χάπια, αλοιφές, μασάζ- δεν λύνει το πρόβλημα απλά το περιορίζει. Για τον λόγο αυτό οι περισσότεροι αγωνιζόμενοι επιλέγουν την λύση του χειρουργείου ώστε να απαλλαχθούν από αυτό.

Motul WSBK – O Bulega χειρουργήθηκε για να αντιμετωπίσει το arm pump στο δεξί του χέρι

Την λύση του χειρουργείου επέλεξε και ο Bulega με τον αναβάτη της Aruba να περνά το κατώφλι του νοσοκομείου Oglio Po στην Κρεμόνα της Ιταλίας μετά την ολοκλήρωση του δεύτερου γύρου της χρονιάς στη Καταλονία. Ο rookie του φετινού πρωταθλήματος “κουβαλούσε” από τον περασμένο χειμώνα το πρόβλημα του arm pump ωστόσο η κατάσταση στην Καταλονία επιδεινώθηκε.

Η χειρουργική επέμβαση στο δεξί χέρι έγινε από τον γιατρό Alessio Pedrazzini, με τον Nicolo Bulega να έχει αρκετό χρόνο μπροστά του για να αναρρώσει καθώς το Grand Prix του Assen διεξάγεται στις 19 – 21 Απριλίου.

Motul WSBK – O Bulega χειρουργήθηκε για να αντιμετωπίσει το arm pump στο δεξί του χέρι

 

Ετικέτες