Pedro Acosta – Πρόβλημα arm pump το οποίο μπορεί να φέρει χειρουργείο

Ακόμη ένας αναβάτης του MotoGP που μάλλον δεν θα γλυτώσει το νυστέρι
motomag MotoGP – Πρόβλημα arm pump για τον Acosta το οποίο μπορεί να φέρει χειρουργείο
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

21/3/2024

Ο Pedro Acosta ενδεχομένως να χρειαστεί να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση μετά τον αγώνα της Πορτογαλίας για να αντιμετωπίσει το σύνδρομο του καρπιαίου σωλήνα γνωστό και ως arm pump.

Η χειρουργική επέμβαση για το πρόβλημα του arm pump είναι κάτι συνηθισμένο για το MotoGP. Αρκετοί αναβάτες προσπαθούν να “νικήσουν” το συγκεκριμένο σύνδρομο με φαρμακευτική αγωγή ή κάποιες ειδικές ασκήσεις ωστόσο στο τέλος οι περισσότεροι καταλήγουν στο χειρουργείο.

MotoGP – Πρόβλημα arm pump για τον Acosta το οποίο μπορεί να φέρει χειρουργείο

Ένας ακόμα αναβάτης ο οποίος μπορεί να περάσει σύντομα την πόρτα του χειρουργείου για ανάλογο πρόβλημα είναι ο Pedro Acosta. Ο αναβάτης της GASGAS ο οποίος έχει εντυπωσιάσει με τις οδηγικές του ικανότητες αλλά και με το πόσο γρήγορα προσαρμόστηκε στα δεδομένα της μεγάλης κατηγορίας, σύμφωνα με πληροφορίες αντιμετωπίζει πρόβλημα arm pump.

Αν όντως ο Acosta πάσχει από το σύνδρομο του καρπιαίου σωλήνα τότε αυτό εξηγεί σε ένα βαθμό την ξαφνική πτώση σε θέσεις που είχε στον κυρίως αγώνα του Qatar αν και σύμφωνα με την ομάδα τα ελαστικά ήταν η αιτία της υποχώρησης του Ισπανού.

Σε κάθε περίπτωση ο Acosta θα υποβληθεί σε ιατρικό έλεγχο μετά τον αγώνα της Πορτογαλίας ώστε να διαπιστωθεί αν θα χρειαστεί εν τέλει χειρουργείο. Αν τελικά ο Acosta δεν γλυτώσει την επέμβαση αυτή θα γίνει άμεσα καθώς το MotoGP έχει τρεις βδομάδες κενό μέχρι το Grand Prix of the Americas στο Τέξας.

MotoGP – Πρόβλημα arm pump για τον Acosta το οποίο μπορεί να φέρει χειρουργείο
Ετικέτες

MotoGP Δοκιμές Jerez: Ταχύτερος όλων ο M.Marquez - Ισχυρότερος κινητήρας για τη Yamaha

Πολύ καλός ο καιρός έκανε τη χάρη σε ομάδες και αναβάτες
MotoGP Jerez Test 2025
Από το

motomag

29/4/2025

Οι ιδανικές καιρικές συνθήκες μετά τον αγώνα της Jerez έδωσαν την ευκαιρία στις ομάδες του MotoGP να δοκιμάσουν πολλά πράγματα στις επίσημες δοκιμές στην ισπανική πίστα.

Ο Marc Marquez (Ducati Lenovo Team) σημείωσε τον ταχύτερο γύρο της ημέρας, στο δεύτερο απογευματινό session όντας ο μόνος αναβάτης με χρόνο κάτω από 1:36 (01:35.8760), ενώ ήταν ταχύτερος από όλους και στο πρώτο. Εστίασε κυρίως στη βελτίωση της αίσθησης του μπροστινού μέρους της μοτοσυκλέτας του, ενώ δοκίμασε ένα νέο αλλά και ένα παλιότερο ψαλίδι για την GP25. 

Από την άλλη ο Pecco Bagnaia εργάστηκε πάνω στην ισορροπία της Desmosedici που τον ταλαιπώρησε όλο το Σαββατοκύριακο σύμφωνα και με την επίσημη αναφορά της διοργάνωσης, ενώ στο τέλος δεν έμεινε ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα. Είναι πάντως χαρακτηριστικό ότι πέρασε πολλές ώρες χωρίς να γυρνάει στην πίστα, ίσως γιατί δεν μπορεί να καταλάβει τι είναι αυτό που του  φταίει με την ισορροπία της GP25.

Οι ανεξάρτητες ομάδες συμμετείχαν με λιγότερους αναβάτες. Ο Franco Morbidelli (Pertamina Enduro VR46 Racing Team) απουσίαζε λόγω πτώσης, ενώ ο ομόσταυλός του Fabio Di Giannantonio εργάστηκε κυρίως πάνω στη διαχείριση της πρόσφυσης του πίσω μέρους. Το ίδιο έκανε και ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος Alex Marquez (BK8 Gresini Racing MotoGP) και ο team mate του στην Gresini Fermin Aldeguer.

Η Yamaha παρουσίασε αναβάθμιση στον τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα, με τους Fabio Quartararo και Alex Rins να διαπιστώνουν βελτίωση και αυτό μόνο θετικό θα είναι για την εξέλιξη του πρωταθλήματος. Ο Rins ανέφερε αύξηση τριών χλμ./ώρα σε τελική ταχύτητα, ενώ πιο σκεπτικός φάνηκε ο Quartararo, ο οποίος δοκίμασε επίσης νέα σέλα προς βελτίωση της εργονομίας της μοτοσυκλέτας.

Ο Jack Miller (Prima Pramac Yamaha MotoGP) και ο δοκιμαστής Augusto Fernandez επίσης συμμετείχαν και επιβεβαίωσαν τα θετικά αποτελέσματα. Η Yamaha θα εισάγει τις αναβαθμίσεις κινητήρα στον επόμενο αγώνα στον επόμενο κιόλας γύρο στο Le Mans.

Η (Red Bull KTM Factory Racing) εργάστηκε πάνω στη γενικότερη ανταγωνιστικότητα της RC16. Ο Pedro Acosta είχε πτώση αλλά επέστρεψε γρήγορα στην πίστα. Ο Brad Binder, ήταν από τους πρώτους στην πιστά το πρωί αλλά έφυγε και νωρίς το απόγευμα χωρίς να καταφέρει να βελτιώσει τον χρόνο του, με καλύτερο το πρωινό 01:37.0550.

Στην Tech3, ο Maverick Viñales δοκίμασε διαφορετικά μοτίβα απόδοση ισχύος στην ΚΤΜ του και πέτυχε τον δεύτερο καλύτερο χρόνο της ημέρας με 01:36.2370 γυρνώντας παράλληλα σημαντικά πιο γρήγορα από όλους τους αναβάτες της KTM. Ο Enea Bastianini συνέχισε την γενική προσπάθεια προσαρμογής του στην RC16.

Ο Marco Bezzecchi (Aprilia Racing) δούλεψε στη σταθερότητα στο φρενάρισμα στο πρώτο σκέλος και ολοκλήρωσε 99 γύρους συνολικά. Χρησιμοποίησε νέο αεροδυναμικό πακέτο και άλλα εξαρτήματα με τα οποία σημείωσε πρόοδο με καλύτερο χρόνο στον δεύτερο session το 01:36.6150. Ο Lorenzo Savadori είχε τεχνικό πρόβλημα το απόγευμα και έμεινε στους 68 γύρους.

Στην Trackhouse Aprilia, ο Raul Fernandez έκανε αισθητή βελτίωση (8ος το απόγευμα) με 85 γύρους, ενώ ο rookie Ai Ogura έκανε 88 γύρους, δείχνοντας πρόοδο σε σχέση με το Σαββατοκύριακο συμπληρώνοντας με τρίτη Aprilia τις 11 πρώτες θέσεις στο απογευματινό session και καλύτερο χρόνο το 1:36.8610.

Η Honda εστίασε στη σταδιακή πρόοδο και δοκίμασε νέο ψαλίδι, χωρίς ωστόσο να σημειώσει σημαντικές βελτιώσεις στους χρόνους με τους Joan Mir και Luca Marini (Honda HRC Castrol) να συνεχίζουν μέχρι την καρό σημαία συλλέγοντας πολύτιμα δεδομένα. Ο Johann Zarco ξεχώρισε με ισχυρή παρουσία, 3ος το πρωί, 8ος το απόγευμα είχε ως καλύτερο χρόονο το 01:36.60. Ο Somkiat Chantra επανήλθε μετά από πτώση, ενώ ο Takaaki Nakagami που αντικατέστησε στις δοκιμές την wildcard συμμετοχή του Aleix Espargaro, εργάστηκε πάνω σε 3 μοτοσυκλέτες με διάφορες ρυθμίσεις και πληθώρα εξαρτημάτων οπού και σημείωσε πρόοδο στην διάρκεια 68 γύρων.

Ετικέτες