MOTUL WSBK Sandro Cortese: «Είμαι τυχερός που ζω»

Δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

16/9/2020

Ο Γερμανός, παγκόσμιος πρωταθλητής Moto3 το 2012 με KTM, και παγκόσμιος πρωταθλητής 2018 στην WSSP, είχε ατύχημα στο τελευταίο γύρο του πρώτου αγώνα στο Portimao και από την πρώτη στιγμή φάνηκε πως δεν θα ήταν κάτι απλό, καθώς έφυγε από την τεχνική και εντυπωσιακή πίστα της Πορτογαλίας με ελικόπτερο.

Χειρουργήθηκε εσπευσμένα στο Faro, μία μικρή παραθαλάσσια πόλη, τουριστικό προορισμό για όλη την Ευρώπη, που είναι πολύ κοντά στην πίστα. Είχε κάταγμα σπονδύλων, σπασμένα πλευρά, ρίξη χιαστού και κάταγμα ποδιού τα οποία έμειναν όλα για να φτιαχτούν αργότερα στην Γερμανία, εκτός από το σπάσιμο στην σπονδυλική στήλη που απαιτούσε άμεση χειρουργική αποκατάσταση. Η σφοδρή πτώση δεν καταγράφηκε από τις κάμερες και ο Cortese έχει μεικτές αναμνήσεις από το περιστατικό, για το οποίο οι γιατροί του είπαν πως είναι τυχερός που ζει, κι έπειτα διπλά τυχερός που θα περπατήσει ξανά.

"Οι πρώτες τρεις εβδομάδες ήταν πολύ δύσκολες και δεν μπορούσα να κοιμηθώ εξαιτίας του πόνου από τα σπασμένα πλευρά, ενώ υπήρχε και πολύ αίμα στους πνεύμονες. Πραγματοποιώ συνέχεια τεστ για να δούμε πόσο μεγάλη είναι η ζημιά στο νεύρο, αλλά το θετικό είναι πως τελικά θα καταφέρω να περπατήσω και όλα θα περάσουν, χωρίς να παραμείνει κάποιο πρόβλημα. Στο τέλος της τρέχουσας σεζόν υπολογίζω πως θα μπορώ να περπατήσω, που σημαίνει πως και η επόμενη σεζόν είναι δύσκολη για εμένα. Έχασα πολύ μυϊκή μάζα με το να μην κινούμαι αλλά δεν έχω κανένα παράπονο, από την στιγμή που μετά βίας σώθηκα και από θαύμα περπατάω, για αυτό και είμαι ευγνώμων στο Θεό. Πέρασα τον μεγαλύτερο τραυματισμό της καριέρας μου και ευτυχώς θα καταφέρω να περπατήσω ξανά φυσιολογικά…"

Ο Cortese αγωνίζεται τώρα στην μεγάλη κατηγορία με την Kawasaki. Το 2019 ήταν στην GRT Yamaha, ενώ το 2018 πήρε τον τίτλο στο WSSP. Είναι τριάντα ετών και αγωνίζεται από 9 ετών…

Ετικέτες

Δημόσια συγνώμη του Antony West στη FIM για διασπορά ψευδών ειδήσεων

Ήμουν "εν βρασμό ψυχής” λέει ο Αυστραλός
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

2/11/2020

Ο Antony West είναι από τα γνωστά ονόματα στα παγκόσμια πρωταθλήματα της FIM, αφού είχε αρκετά επιτυχημένη παρουσία στα MotoGP, τα WSBK και WSSP κυρίως με τις ομάδες της Kawasaki. Ταυτόχρονα όμως ο Αυστραλός είχε και αρκετά μπλεξίματα με τις απαγορευμένες ουσίες… με αποτέλεσμα η FIM να του έχει επιβάλει δύο φορές την ποινή του αποκλεισμού συμμετοχής στα πρωταθλήματά της, με την τελευταία να ξεκινά από το 2019 και να λήγει τον Σεπτέμβρη του 2020. Όμως ο Antony West δεν έμεινε άπραγος όσο διαρκούσε η ποινή του και πήγε στην Βραζιλία, όπου έτρεχε στο εθνικό πρωτάθλημα SBK, το οποίο δεν ανήκει μέσα στις αρμοδιότητες της FIM. Παρ’ όλα αυτά η FIM θεώρησε πως αυτή η πράξη του είναι “παράνομη” και τον Ιανουάριο του 2020 του επέβαλε νέα ποινή αποκλεισμού που λήγει πλέον το Μάρτιο του 2021.

Αυτό εξόργισε τον Αυστραλό, που βγήκε δημόσια και είπε πως η FIM τον έχει “βάλει στο μάτι”  και πως “έφτιαξαν” καινούριο κανονισμό για να του επιβάλλουν επιπλέον ποινή. Ανάμεσα στα άλλα, είπε πως η FIM μίλησε με τους Ιάπωνες στην Kawasaki για να σταματήσουν την συνεργασία μαζί του στο βραζιλιάνικο πρωτάθλημα. Και σαν να μην έφταναν αυτά, είπε πως η FIM επέτρεψε το 2013 να έχει παράνομη ECU η μοτοσυκλέτα του Marc Marquez για να πάρει το πρωτάθλημα, αλλά και πως τα πρωταθλήματα που κέρδισε ο Valentino Rossi με τα δίχρονα GP500 ήταν αποτέλεσμα των ειδικών ελαστικών που έφτιαχναν για τον Ιταλό, με την FIM να κάνει τα στραβά μάτια!

“Τα παρατάω, τέλος! Αυτοί οι διεφθαρμένοι άνθρωποι είναι εκτός ελέγχου και προσπαθούν να με καταστρέψουν. Τρέχω στη Βραζιλία που το πρωτάθλημα δεν είναι υπό την επίβλεψη της FIM και τώρα εφεύραν δικούς τους νόμους που τους επιτρέπουν να ελέγχουν εμένα εκεί πέρα.”

Όμως τώρα φαίνεται πως του πέρασαν τα νεύρα ή (το πιθανότερο) μεσολάβησαν συζητήσεις μεταξύ των δύο πλευρών σε πιο ήρεμο πνεύμα, με αποτέλεσμα να κάνει επιτόπια στροφή και να πάρει πίσω όλα όσα είπε. Συγκεκριμένα ζήτησε συγνώμη για την διασπορά ψευδών ειδήσεων μέσω των social media, τις οποίες δικαιολόγησε πως βασίζονταν στον “θυμό” και την “απερισκεψία” της στιγμής και δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα. “Θέλω να απολογηθώ στους ανθρώπους της FIM και τους συναδέρφους μου αναβάτες (σ.σ. Rossi και Marquez) για όσα ανυπόστατα έγραψα”.

Και συνέχισε λέγοντας πως ευχαριστεί τη FIM που έκαναν ότι μπορούσαν για να πάρει πίσω την διεθνή αγωνιστική του άδεια όσο πιο γρήγορα γίνεται και πως είναι έτοιμος να επιστρέψει στους αγώνες όταν λήξει η ποινή του την άνοιξη του 2021.