Ο Chaz Davies παραμένει με Ducati και για το 2021!

Υπέγραψε με την Go Eleven
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

1/12/2020

Ο Chaz Davies θα παραμείνει πάνω στη σέλα μια Ducati και για το 2021 στα Motul WSBK, μετά την ανακοίνωση της συμφωνίας με την Team Go Eleven.

Ο Ουαλός είχε χάσει την εργοστασιακή θέση για την επόμενη χρονιά, όταν η Aruba.it Ducati Team του ανακοίνωσε ότι θα αντικατασταθεί από τον νεαρό Ιταλό Michael Ruben Rinaldi. Παρ' όλα αυτά, κι αφού είχε ξεκαθαρίσει ότι δεν θα μεταπηδούσε σε μια ιδιωτική συμμετοχή με Ducati Panigale V4R, είναι πλέον επιβεβαιωμένο επίσημα ότι πάει στην Go Eleven, σε μια υπόθεση που κατέληξε ουσιαστικά σε ανταλλαγή θέσεων με τον Rinaldi. Αναμένονται λοιπόν με μεγάλο ενδιαφέρον οι μάχες μεταξύ των δύο αναβατών του χρόνου, ενώ ο 31 ετών αναβάτης (και νικητής) στα Motul WSBK δήλωσε ενθουσιασμένος που εξασφάλισε το μέλλον του, μετά από μια περίοδο ανασφάλειας τις τελευταίες εβδομάδες.

"Είμαι πολύ χαρούμενος που θα ενώσω τις δυνάμεις μου με την Go Eleven!. Είναι μια μεγάλη ευκαιρία, τόσο για μένα όσο και για την ομάδα, ώστε να συνεχίσουμε την εξέλιξή μας. Είχε ένα εκπληκτικό φινάλε τη σεζόν του 2020, κερδίζοντας τον τελευταίο αγώνα στο Estoril, ενώ συγκέντρωσα τους περισσότερους βαθμούς στους τελευταίους εννέα αγώνες."

Δήλωσε επίσης ότι είχε ήδη μια πολύ καλή αίσθηση με την μοτοσυκλέτα, θεωρώντας ότι αυτό μπορεί να προχωρήσει ακόμη παραπέρα την επόμενη χρονιά. Η Team Go Eleven, η οποία έχει "θητεύσει" στα Superstock και στα WSSP, πήρε τους πρώτους της βαθμούς στην μεγάλη κατηγορία το 2019, χάρη στην νίκη του Rinaldi στον αγώνα της Aragon.

Στην ομάδα θεωρούν ότι κάτι τέτοιο μπορούν να το πετύχουν και το 2021 με τον Davies. Είναι χαρακτηριστική η δήλωση του Gianni Ramello, του ιδιοκτήτη της ομάδας, ο οποίος είπε ότι έγραψε ένα βιβλίο για την ζωή και τα όνειρά του στα Motul WSBK και πάντα μέσα σε αυτά συμπεριλαμβανόταν ο Chaz Davies, "ένας αναβάτης που σε κάνει να ερωτευτείς το σπορ". Θεωρεί πλέον ότι το κομμάτι του παζλ που έλειπε συμπληρώθηκε προκειμένου να ανταμειφθούν όλα αυτά τα χρόνια με τις θυσίες, τις δεσμεύσεις και το πάθος.

Andrea Iannone - Πολύ κοντά στην επιστροφή στους αγώνες, στο WSBK αυτή τη φορά

Σε τελικές διαπραγματεύσεις με την ομάδα της GoEleven
Ianonne
Από το

motomag

26/7/2023

Ο πρώην αναβάτης της Ducati, της Suzuki και της Aprilia στο MotoGP, Andrea Iannone, o οποίος το 2019 αποκλείστηκε από τους αγώνες για τέσσερα χρόνια λόγω ντόπινγκ, βρίσκεται πολύ κοντά στο να επιστρέψει στην ενεργό δράση και συγκεκριμένα στο WSBK πάνω στη σέλα μιας Ducati Panigale V4 R της ομάδας GoEleven την επόμενη χρονιά.

Η ποινή του Iannone λήγει στο τέλος του τρέχοντος έτους και όλα δείχνουν πως ο Ιταλός θα βρει τον δρόμο του ξανά για τις πίστες. Σύμφωνα με ιταλικά δημοσιεύματα ο Iannone εδώ και μήνες βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την ομάδα της GoEleven ώστε να βρεθεί την επόμενη χρονιά στη σέλα της Ducati Panigale V4 R της ομάδας στο WSBK αντικαθιστώντας τον Philipp Oettl.

Ακόμη, δημοσίευμα της Ιταλικής Gazzetta αναφέρει πως ο Iannone κατά τη διάρκεια του GP της Imola συναντήθηκε με τον team manager της GoEleven Gianni Ramello, ώστε να συζητήσουν τους τελικούς όρους της συμφωνίας του συμβολαίου του Ιταλού με τις αποδοχές του σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες να αγγίζουν τις 400.000 ευρώ -τη χρονιά 2019-2020 στην Aprilia οι ετήσιες απολαβές του Iannone άγγιζαν τα 3,5 εκατομμύρια ευρώ.

Ετικέτες