Ο Chaz Davies παραμένει με Ducati και για το 2021!

Υπέγραψε με την Go Eleven
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

1/12/2020

Ο Chaz Davies θα παραμείνει πάνω στη σέλα μια Ducati και για το 2021 στα Motul WSBK, μετά την ανακοίνωση της συμφωνίας με την Team Go Eleven.

Ο Ουαλός είχε χάσει την εργοστασιακή θέση για την επόμενη χρονιά, όταν η Aruba.it Ducati Team του ανακοίνωσε ότι θα αντικατασταθεί από τον νεαρό Ιταλό Michael Ruben Rinaldi. Παρ' όλα αυτά, κι αφού είχε ξεκαθαρίσει ότι δεν θα μεταπηδούσε σε μια ιδιωτική συμμετοχή με Ducati Panigale V4R, είναι πλέον επιβεβαιωμένο επίσημα ότι πάει στην Go Eleven, σε μια υπόθεση που κατέληξε ουσιαστικά σε ανταλλαγή θέσεων με τον Rinaldi. Αναμένονται λοιπόν με μεγάλο ενδιαφέρον οι μάχες μεταξύ των δύο αναβατών του χρόνου, ενώ ο 31 ετών αναβάτης (και νικητής) στα Motul WSBK δήλωσε ενθουσιασμένος που εξασφάλισε το μέλλον του, μετά από μια περίοδο ανασφάλειας τις τελευταίες εβδομάδες.

"Είμαι πολύ χαρούμενος που θα ενώσω τις δυνάμεις μου με την Go Eleven!. Είναι μια μεγάλη ευκαιρία, τόσο για μένα όσο και για την ομάδα, ώστε να συνεχίσουμε την εξέλιξή μας. Είχε ένα εκπληκτικό φινάλε τη σεζόν του 2020, κερδίζοντας τον τελευταίο αγώνα στο Estoril, ενώ συγκέντρωσα τους περισσότερους βαθμούς στους τελευταίους εννέα αγώνες."

Δήλωσε επίσης ότι είχε ήδη μια πολύ καλή αίσθηση με την μοτοσυκλέτα, θεωρώντας ότι αυτό μπορεί να προχωρήσει ακόμη παραπέρα την επόμενη χρονιά. Η Team Go Eleven, η οποία έχει "θητεύσει" στα Superstock και στα WSSP, πήρε τους πρώτους της βαθμούς στην μεγάλη κατηγορία το 2019, χάρη στην νίκη του Rinaldi στον αγώνα της Aragon.

Στην ομάδα θεωρούν ότι κάτι τέτοιο μπορούν να το πετύχουν και το 2021 με τον Davies. Είναι χαρακτηριστική η δήλωση του Gianni Ramello, του ιδιοκτήτη της ομάδας, ο οποίος είπε ότι έγραψε ένα βιβλίο για την ζωή και τα όνειρά του στα Motul WSBK και πάντα μέσα σε αυτά συμπεριλαμβανόταν ο Chaz Davies, "ένας αναβάτης που σε κάνει να ερωτευτείς το σπορ". Θεωρεί πλέον ότι το κομμάτι του παζλ που έλειπε συμπληρώθηκε προκειμένου να ανταμειφθούν όλα αυτά τα χρόνια με τις θυσίες, τις δεσμεύσεις και το πάθος.

WSBK: Στην BMW ο Razgatlioglu, οι Γερμανοί θέλουν το τίτλο

Είχαμε γράψει πως πάει Ducati ή BMW, ένα ή δύο
WSBK: Στην BMW ο Razgatlioglu, οι Γερμανοί θέλουν το τίτλο
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

22/5/2023

Στα βήματα του Melandri και του Van der Mark, ο Troprak Razgatlioglu πηγαίνει από την Yamaha στην BMW, έχοντας ανακοινώσει το πρωί την αποχώρησή του από την Yamaha.

Ούτε μία ημέρα δεν περίμενε για να ανακοινώσει την αλλαγή της ομάδας προφανώς θέλοντας να προλάβει την παραφιλολογία πριν διαρρεύσει προς τα έξω. Έτσι κι αλλιώς εμείς είχαμε ήδη πει πως οι μόνες πραγματικές επιλογές που είχε ο Toprak ήταν η Ducati και η BMW και προφανώς επέλεγε εκείνη με την οποία μπορεί να δείξει την δική του αξία στο μέγιστο βαθμό.

Διότι κάθε επιτυχία της BMW από εδώ και πέρα, θα είναι μία επιτυχία που θα πιστώνεται στον ίδιο απευθείας. Από την πλευρά της BMW έχουν επενδύσει δυναμικά στην κατηγορία και έχουν μία αξιόλογη μοτοσυκλέτα που πηγαίνει πολύ καλά στα τοπικά και εθνικά πρωταθλήματα αλλά δεν υποστηρίζεται επικοινωνιακά από έναν παγκόσμιο τίτλο, ενώ κάλλιστα θα μπορούσε να τον πετύχει.

Για αυτό και ο Dr. Markus Schramm, Head of BMW Motorrad, δηλώνει περήφανος που ο Toprak επέλεξε εκείνους.

Θα είναι μία πολύ ενδιαφέρουσα σεζόν και η επόμενη για τα WSBK, όπως αντίστοιχα και η φετινή.

Ετικέτες