Σε αναμμένα κάρβουνα ο Laverty!

Πιθανή επιστροφή μετά από δύο μήνες
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

4/7/2019

Μετά την ανακοίνωση για τον Leon Camier (Moriwaki Althea Honda Team) ότι θα χάσει τους δύο επόμενους γύρους του πρωταθλήματος, στο Donington Park και τη Laguna Seca, ο Eugene Laverty (Team Goeleven) μαζεύει όλες του τις δυνάμεις για να επιστρέψει δριμύτερος στο πρωτάθλημα. Πριν από σχεδόν δυο μήνες, στα δοκιμαστικά της Imola, ο Laverty είχε ένα τρομακτικό highside και απ’ την πτώση του έσπασε και τους δύο του καρπούς. Παρά το γεγονός ότι ο κορυφαίος γιατρός του είδους τον ανέλαβε ως περιστατικό και δέχτηκε την πρόκληση να αποκαταστήσει τους θρυμματισμένους του καρπούς, δεν κατάφερε να κάνει άλλη μια φορά το θαύμα του, με αποτέλεσμα ο Laverty να χάσει ήδη τρείς γύρους απ’ το πρωτάθλημα.
Όπως σε κάθε αγωνιζόμενο έτσι και στον Laverty η δίψα του για να ξαναμπεί στην πίστα και να αγωνιστεί δεν έχει κορεσμό. Για αυτό το λόγο ο Laverty, ενώ γνωρίζει πως οι καρποί του δεν έχουν θεραπευτεί πλήρως, θα επιχειρήσει να περάσει τις εξετάσεις της αγωνιστικής επιτροπής την Παρασκευή πριν την έναρξη των δοκιμών ώστε να ξανακαβαλήσει τη V4 R του. “Πριν από δέκα μέρες είχα συμβιβαστεί με το γεγονός ότι θα χάσω τόσο τον αγώνα στο Donington Park όσο και στη Laguna Seca.” Παραδέχτηκε. “Είχα αποθαρρυνθεί τελείως επειδή δεν είχα κάποιο στόχο κι έτσι ξεκίνησα να λέω στον εαυτό μου ότι ίσως καταφέρω να λάβω μέρος στη Laguna Seca, αν συνέχιζα να δουλεύω σκληρά με την αποκατάστασή μου. Είναι μια πίστα που γυρνάμε αντίθετα απ’ τη φορά του ρολογιού και έτσι δεν καταπονείται τόσο ο δεξιός μου καρπός.”

Με αυτές τις σκέψεις ο Laverty πήρε δύναμη και συνέχισε να προπονείται και μετά από έξι εβδομάδες και με σχετικά αργή πρόοδο κατάφερε να ξεφύγει απ’ την οξεία φάση της κατάστασής του και του δημιουργήθηκαν ελπίδες μήπως λάβει μέρος Donington Park. Οδήγησε μάλιστα και μια μοτοσυκλέτα 300cc με στόχο να αναπροσαρμόσει τη θέση οδήγησης ώστε να μην καταπονούνται τόσο τα χέρια του. “Το Donington αποτελεί μια μεγάλη δοκιμασία για το σώμα μου αλλά έχω κουραστεί πνευματικά πλέον να μένω στο περιθώριο (λόγω του τραυματισμού του) και αν υπάρχει η παραμικρή πιθανότητα να μπορέσω να αγωνιστώ θα το κάνω! Δεν μπορώ να περιορίσω άλλον τον αναβάτη μέσα μου που θέλει να αγωνιστεί!”

Ετικέτες

MOTUL WSBK: Νέος περιορισμός ροής καυσίμου στη Ducati – Προχωρά η ομολογκασιόν του KTM RC 990 R

Ούτε ο επιπλέον περιορισμός στην ροή καυσίμου κατάφερε να σταματήσει τον Bulega
Ducati
Από τον

Παύλο Καρατζά

18/5/2026

Αλλαγές είχαμε από τη διοργανώτρια αρχή του WSBK σε σχέση με τη ροή καυσίμου στην κορυφαία κατηγορία, με τις αλλαγές μάλιστα να ισχύουν και στον αγώνα που διεξήχθη στο Most της Τσεχίας το περασμένο Σαββατοκύριακο. Άξιο αναφοράς είναι επίσης πως η KTM RC 990 R πέρασε την πρώτη φάση της ομολογκασιόν.

Μετά τον τελευταίο έλεγχο παραχωρήσεων (Checkpoint 4), η FIM/DWO διαπίστωσε πως το γυρολόγιο των αναβατών της Ducati ήταν διαρκώς κάτω από τον μέσο όρο και στην εταιρεία επιβλήθηκε το μέτρο μείωσης στη ροή του καυσίμου κατά 0,5 kg/h. Μάλιστα η αλλαγή αυτή εφαρμόστηκε και στο GP του Most, χωρίς βέβαια να επηρεάσει τους αναβάτες της Ducati, που σημείωσαν το 1-2 και στους τρεις αγώνες. Επίσης, σύμφωνα με το ίδιο σύστημα, η διοργάνωση αποφάσισε αύξηση στη ροή του καυσίμου κατά 0,5 kg/h για τη Yamaha.

Τα νέα για το παγκόσμιο πρωτάθλημα δεν τελειώνουν εκεί, καθώς η FIM ανακοίνωσε πως η KTM RC 990 R πέρασε επιτυχώς την πρώτη φάση της ομολογκασιόν της και μένει η δεύτερη φάση για να μπορεί η μοτοσυκλέτα να συμμετάσχει στην κατηγορία Supersport της FIM.

Εδώ μπορείτε να δείτε όλες τις μοτοσυκλέτες που έχουν ομολογκαριστεί ανά κατηγορία.