Σε αποθεραπεία ο Michael van der Mark

Οι τραυματισμοί του μετά το highsiding
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

24/6/2019

Ο Michael van der Mark, απ’ την Jerez είχεξεκινήσει να ανεβαίνει δυναμικά στη μάχη για την κορυφαία θέση και μάλιστα κατέκτησε την πρώτη του νίκη φέτος στο δεύτερο σκέλος. Με ακμαίο ηθικό ξεκίνησε στα ελεύθερα δοκιμαστικά πριν τον αγώνα του Misano να είναι πολύ ανταγωνιστικός και έδειχνε πως θα είχε πρωταγωνιστικό ρόλο στον επικείμενο αγώνα. Όμως, κατά τη διάρκεια των FP2, λίγο πριν τη λήξη τους, είχε ένα πολύ άσχημο highsiding στην τελευταία στροφή της πίστας. Όπως μπορείτε να δείτε και στις φωτό, η R1 του van der Mark μετατράπηκε σε μαινόμενο ταύρο την ώρα που ξαναβρήκε πρόσφυση ο πίσω τροχός, με αποτέλεσμα να τον τινάξει με δύναμη στον αέρα και να χτυπήσει στο έδαφος με σφοδρότητα. Όπως είχαμε αναφέρει, ο van der Mark μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο του Misano και το τελευταίο που ένοιαζε αυτόν και την ομάδα του, που καρδιοχτύπησε, ήταν το γεγονός ότι έχασε τον 7ο γύρο του πρωταθλήματος.

Κατά τη διάρκεια της πρώτης εξέτασης, οι γιατροί του νοσοκομείου διέγνωσαν πως είχε πάθει διάσειση και πως είχε κατάγματα στο δεξί καρπό και στα πλευρά 9 και 10. Ο Δρ. Alfredo Britonti και o διευθυντής του ορθοπεδικού τμήματος Δρ. Stefano Landi ανέλαβαν τον Michael van der Mark ως περιστατικό τους. Μάλιστα, ο Landi είναι ένας ορθοπεδικός γιατρός με εξειδίκευση στην ορθοπεδική και τραυματιολογία ιδίως των άκρων. Το πρώτο χειρουργείο στο δεξί καρπό, στη κερκίδα συγκεκριμένα, στέφθηκε με επιτυχία και ο van der Mark σήμερα θα πάρει εξιτήριο απ’ το νοσοκομείο ώστε να επιστρέψει πίσω στο Rotterdam, όπου θα συνεχίσει την αποκατάστασή του.

Επίσης, έχει ξεφύγει απ’ τους κινδύνους που μπορούν να προκύψουν λόγω της διάσεισης, ενώ παραμένει άγνωστο ακόμη το πόσο διάστημα που θα χρειαστεί μέχρι να επανέλθει. Το ευτύχημα είναι πως ο τραυματισμός του δεν ήταν μοιραίος, όμως του συνέβη πάνω στην ώρα που είχε αρχίσει να γίνεται ιδιαίτερα ανταγωνιστικός. Είναι ακόμη τρίτος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, όμως ο Lowes, που είναι τέταρτος, θέλει 24 βαθμούς για να τον φτάσει και όπως όλα δείχνουν θα τα καταφέρει, εκτός αν ο van der Mark μπορέσει ως να ανακάμψει πριν τον 8ο γύρο του πρωταθλήματος που απέχει μόλις δυο εβδομάδες.

Ετικέτες

Motul WSBK: Η Motul στην κορυφή με τη Yamaha!

Μετρά ήδη μια νίκη!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

6/3/2020

Ο πρώτος αγώνας του φετινού πρωταθλήματος Motul WSBK ήταν από τους καλύτερους που έχουν γίνει τα τελετευταία χρόνια. Τα δύο σκέλη και ο Tissot Superpole Race ήταν γεμάτα από επικές μάχες, θέαμα, ένταση και αγωνία, ενώ η διαφορά του νικητή απ' τον δεύτερο ήταν οριακή και στους τρεις αγώνες. Στο δελτίο τύπου της Motul που ακολουθεί περιγράφονται οι λεπτομέρειες του θριάμβου σε συνεργασία με την Yamaha.

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το προηγούμενο Σαββατοκύριακο στο Phillip Island της Αυστραλίας, δόθηκε η εκκίνηση για τη σεζόν 2020 του Motul FIM Superbike World Championship (WorldSBK) και η επίσημη εργοστασιακή ομάδα της Yamaha – που συνεργάζεται με την Motul για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά – ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο… από την πρώτη γραμμή!

Σε έναν εναρκτήριο γύρο γεμάτο δράση, οι αναβάτες της ομάδας του 2020 παρουσίασαν ξεκάθαρα όχι μόνο τις δυνατότητές τους, αλλά και τη διάθεσή τους να ανεβάσουν ψηλά τα χρώματα της Motul ώστε να γίνουν ορατά από όλους. Ο καταπληκτικός νεαρός Τούρκος, Toprak Razgatlioglu (Pata Yamaha WorldSBK Official Team), κατάφερε να αποσπάσει τη νίκη με μία από τις μικρότερες διαφορές στην ιστορία του WorldSBK, καθώς οι τέσσερις πρώτοι αναβάτες τερμάτισαν σε ένα διάστημα μόλις 0,137s από την καρό σημαία. Για να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τις προσδοκίες της Yamaha για τη συνέχεια, ο ομόσταυλός του Michael van der Mark, ήρθε τέταρτος, μια μόλις θέση μακριά στο βάθρο.

Στο δεύτερο σκέλος, ο Razgatlioglu βρισκόταν επίσης στη διεκδίκηση της νίκης μέχρις ότου ένα μηχανικό πρόβλημα τον ανάγκασε να αποσυρθεί. Ο ολλανδός van der Mark, πάντα ανάμεσα στους διεκδικητές, πήρε άλλη μία τέταρτη θέση και εξασφάλισε τη δεύτερη θέση στην ομάδα της Yamaha στην κατάταξη των κατασκευαστών

Ετικέτες