TOM SYKES

ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΜΕ ΑΝΑΓΚΑΖΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΣΤΙΛ ΟΔΗΓΗΣΗΣ
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

23/11/2016

Μετά τις πρώτες δοκιμές στην πίστα της Jerez με τον κινητήρα του 2017, ο αναβάτης της Kawasaki Tom Sykes ήταν σχεδόν έξω φρενών με τις επιπτώσεις που έχουν οι νέοι κανονισμοί στους κινητήρες της Kawasaki. Θυμίζουμε ότι από του χρόνου, οι αγωνιστικές μοτοσυκλέτες των Superbike θα πρέπει να έχουν πάνω τους τόσο την γεννήτρια (μέχρι τώρα είχαν μόνο την μπαταρία) αλλά και τον αντικραδασμικό άξονα αν υπάρχει τέτοιος στην μοτοσυκλέτα παραγωγής. Αυτές οι αλλαγές σύμφωνα με τον Sykes είναι: Κλωτσιά στα αρχ…α” για τους αναβάτες της Kawasaki καθώς θα πρέπει να αλλάξουν εντελώς το στιλ οδήγησής τους. Ο Sykes λέει ότι με τον νέο κινητήρα δεν μπορεί να κάνει αυτά που έκανε με τον παλιό και ότι δεν μπορεί πλέον να είναι τόσο επιθετικός στις είσοδο και την έξοδο της στροφής.

Οι αλλαγές σύμφωνα με τον Sykes είναι: Κλωτσιά στα αρχ…α” για τους αναβάτες της Kawasaki 

Αν οι οργίλες δηλώσεις του Sykes ανταποκρίνονται στο μέγεθος του προβλήματος και με δεδομένο ότι η Ducati ήταν απίστευτα γρηγορότερη στους τρεις τελευταίους αγώνες και ότι όλες οι άλλες εταιρείες θα έχουν ολοκαίνουριες μοτοσυκλέτες (πλην της Yamaha) τότε ίσως να δούμε την κυριαρχία της Kawasaki να κλυδωνίζεται το 2017. Πάντως ο Sykes άφησε να εννοηθεί ότι υπάρχουν ακόμα πολλά περιθώρια βελτίωσης και ότι στα δοκιμαστικά του Aragon θα βρίσκονται σε πολύ καλύτερο σημείο από το σημερινό. 

Ετικέτες

MOTUL WSBK: Χάνει και το Most ο Jake Dixon της Honda HRC – Στη θέση του ξανά ο Yuki Kunii

Η ατυχία συνεχίζεται για την ιαπωνική ομάδα
yuki-kunii
Από τον

Παύλο Καρατζά

8/5/2026

Το επόμενο Σαββατοκύριακο (15-17/5) διεξάγεται ο 5ος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike στο Most της Τσεχίας και ο Jake Dixon δεν θα αγωνιστεί ούτε εκεί, καθώς δεν έχει αναρρώσει ακόμη. Στη θέση του θα αγωνιστεί ο Yuki Kunii.

Ο Ιάπωνας αναβάτης αντικατέστησε τον Dixon και στη Balaton Park, χωρίς όμως να καταφέρει να μαζέψει βαθμούς στο ντεμπούτο του στα WSBK, αφού τερμάτισε 21ος το Σάββατο και 16ος την Κυριακή. Οι συνθήκες δεν είναι καθόλου καλές φέτος για την ιαπωνική ομάδα, με τον Dixon να τραυματίζεται στο Phillip Island τον Φεβρουάριο πριν καν αρχίσει η σεζόν και τον Ταϊλανδό Somkiat Chantra πότε να πέφτει και πότε να τερματίζει στις τελευταίες θέσεις, ενώ ο παλαίμαχος Jonathan Rea είναι ο πιο πετυχημένος αναβάτης της, με 4 βαθμούς που πήρε αντικαθιστώντας τον Dixon για έναν αγώνα.

Ακολουθεί η ανακοίνωση της Honda HRC:

“Ο Dixon συνεχίζει να εργάζεται σκληρά στο πρόγραμμα αποκατάστασής του μετά τον τραυματισμό που υπέστη νωρίτερα αυτή τη σεζόν. Αν και η διαδικασία αποκατάστασης προχωράει καλά, ο Βρετανός αναβάτης δεν είναι ακόμη έτοιμος να επιστρέψει στη δράση και, ως εκ τούτου, θα παραμείνει εκτός του γύρου στο Most, καθώς επικεντρώνεται στην πλήρη αποκατάσταση της φυσικής του κατάστασης.”