WSBK 2023, Most, δοκιμαστικά - Ο Toprak συνεχίζει να εντυπωσιάζει

Πολύ δυνατή εμφάνιση Petrucci, αβέβαια πρώτα βήματα Bautista, καταποντίστηκε ο Rea και η Kawasaki
WSBK 2023, Most, Friday
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

28/7/2023

Η πρώτη ημέρα των δοκιμαστικών στην πίστα Most της Τσεχίας, για τον 8ο γύρο του WSBK 2023 ανέδειξε ως πρωταγωνιστή τον εργοστασιακό αναβάτη της Yamaha, Toprak Razgatlioglu, που δείχνει να συνεχίζει στον ίδιο δυνατό ρυθμό της Imola, ενώ ο Πρωταθλητής του 2022 και ηγέτης της γενικής βαθμολογίας μέχρι τώρα Alvaro Bautista δεν έδειξε να μπορεί να βρει -ακόμα- τον καλό του εαυτό. Κι αν ο Alvaro δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την 6η θέση, τι να πει και το τρίτο πρόσωπο του Titanic Trio, o Jonathan Rea, που βρέθηκε μόλις 10ος...

Τα FP1 ήταν μια υπόθεση που οι περισσότεροι θα ήθελαν να ξεχάσουν, καθώς η βροχή δεν βοήθησε να πέσουν οι χρόνοι, ενώ στο τέλος η πίστα ξεκίνησε να στεγνώνει, με κάποιους αναβάτες να προλαβαίνουν να κάνουν τη μετάβαση από τα βρόχινα ελαστικά, και κάποιους όχι. Έτσι, δεν θα δώσουμε σημασία στους χρόνους αυτούς, καθώς στα FP2 η πίστα στέγνωσε, και άπαντες βελτίωσαν θεαματικά το γυρολόγιο τους, σε σχέση με τα πρώτα δοκιμαστικά.

Βάλτε στο μυαλό σας πως οι πρώτοι 15 αναβάτες βρέθηκαν να γυρίζουν μέσα σε χρόνο λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο, και θα καταλάβετε το πόσο ανταγωνιστικό ήταν το δεύτερο session της Παρασκευής.

Ο Τούρκος αναβάτης της Pata Yamaha Prometeon έδειξε τη δύναμη του στην αγαπημένη για εκείνον πίστα του Most, παίρνοντας την πρωτιά, όμως πολύ κοντά πίσω του βρέθηκε ο... Remy Gadner της GYTR GRT Yamaha, με τον Αυστραλό να δείχνει εξαιρετικά δείγματα ταχύτητας, σε μια σεζόν που "δεν του βγαίνει" μέχρι στιγμής, αφού βρίσκεται στη 10η θέση της βαθμολογίας. Τρίτος ήταν ένας ακόμη "περιφερειακός" αναβάτης, ο Danilo Petrucci, που ήταν και ο ταχύτερος αναβάτης με Ducati! Οι αναβάτες των μοτοσυκλετών του Borgo Panigale κατέλαβαν τις θέσεις 3,4,5 και 6, ενώ ταχύτερος αναβάτης BMW ήταν ο Scott Redding. Η Kawasaki κατέλαβε τις θέσεις 10 και 11, και η Honda τις 13 και 16.

Σημειώστε πως ο κακός χρόνος του Bautista ίσως οφείλεται σε κάποιο μηχανικό πρόβλημα της μοτοσυκλέτας του, καθώς ο Ισπανός παρέμεινε εκτός πίστας ολόκληρο το πρώτο μισό των στεγνών δοκιμαστικών, μην έχοντας έτσι τον χρόνο να "ζεσταθεί" και να ρίξει τους χρόνους του.

Ακολουθούν τα αποτελέσματα των FP2

WSBK 2023, Most Friday results
Ετικέτες

Σκέψεις να αποσυρθεί ο Rea μετά το 2020!

Αφήνει όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

13/1/2020

Ο πολυνίκης και πολυπρωταθλητής, εργοστασιακός αναβάτης της Kawasaki στα MotulWSBK Jonathan Rea, έχει συμβόλαιο με την Kwasaki Racing Team μέχρι το τέλος της φετινής χρονιάς και ήδη έχουν κυκλοφορήσει οι πρώτες κουβέντες που κάνουν λόγο για το τέλος της αγωνιστικής καριέρας, όσο βρίσκεται στο απόγειο της πορείας του. Από τότε που μεταπήδησε από την Honda στην Kawasaki, πίσω στο 2015, ο Rea έχει καταγράψει ένα φοβερό σερί πέντε παγκόσμιων τίτλων πάνω στη σέλα του ZX-10RR, ενώ είναι και ένας από τους παλιότερους αναβάτες στο Grid του πρωταθλήματος, έχοντας κάνει το ντεμπούτο του το 2009.

Προς το παρόν βέβαια, ο Rea είναι απόλυτα συγκεντρωμένος στον στόχο του, που δεν είναι άλλος από το να ολοκληρώσει την σεζόν του 2020 υπερασπιζόμενος με επιτυχία τον τίτλο του απέναντι στις "απειλές των Ducati (με την οποία θα τρέχει από φέτος ο Scott Redding) και Honda (στις τάξεις τις οποίας ανήκει πλέον ο Alvaro Bautista), ενώ οι Yamaha και BMW αποτελούν εξίσου δύσκολους αντιπάλους. Όμως, σε μια συνέντευξη που έδωσε στο γερμανικό Speedweek.de –στην οποία ο Rea αποκάλυψε ότι σκεφτόταν να αποσυρθεί μετά την κατάκτηση του πρώτου τίτλου το 2015- δήλωσε ότι θέλει να δει ποια είναι τα πλάνα της Kawasaki για το 2021 πριν αποφασίσει να ανανεώσει το συμβόλαιό του. Πιο συγκεκριμένα είπε πως "δεν χρειάζομαι τους αγώνες για το υπόλοιπο της ζωής μου. Είμαι πια οικονομικά εξασφαλισμένος και επιπλέον έχω μια καλή εξωαγωνιστική ζωή. Μου αρέσει όταν βρίσκομαι πάνω στην μοτοσυκλέτα και απολαμβάνω τον ανταγωνισμό. Θα εξαρτηθεί όμως και σε μεγάλο βαθμό στο τι σχεδιάζει η Kawasaki για το 2021. Μετά από αυτό μπορώ να σκεφτώ το αν θα αποσυρθώ. Θα συζητήσω με την Kawasaki για να δω αν υπάρχει κάποιο πόστο στην εταιρεία για μένα αφού σταματήσω τους αγώνες. Είτε ως αναβάτης εξέλιξης, είτε ως πρεσβευτής της φίρμας, είτε ακόμη και στο διοικητικό κομμάτι κάποιας ομάδας… οτιδήποτε. Αν ήμουν αναγκασμένος να κάθομαι στον καναπέ με την γυναίκα μου όλη μέρα, κάθε μέρα, θα χωρίζαμε σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Πρέπει να έχω να κάνω κάτι για τον εαυτό μου. Πιθανώς να χρειαστώ έναν χρόνο περιθώριο μετά την απόσυρσή μου για να σκεφτώ τι θα κάνω."

Ο Rea δήλωσε επίσης πως δεν έχει κάποια άμεση πρόθεση να φύγει από την οικογένεια της Kawasaki, είτε ως αναβάτης, είτε ως διοικητικό προσωπικό, ενώ περιέγραψε την περίοδο που ήταν στην Honda ως "κουραστική". Ο Rea είναι ένας από τους μόλις τρεις αναβάτες που ξεκίνησαν να τρέχουν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα το 2009 και βρίσκονται ακόμη εν ενεργεία, μαζί με τον Tom Sykes και τον Leon Haslam, οι οποίοι είχαν βρεθεί και οι δύο στο παρελθόν στην θέση του team mate του Ιρλανδού, στην ομάδα της Kawasaki.

 

 

Ετικέτες