WSBK 2025: 7ος γύρος, Donington: Χατ-τρικ για Toprak Razgatlioglu και BMW

Πήρε το προβάδισμα και στη βαθμολογία του πρωταθλήματος! - Ο μόνος με 3 χατ-τρικ στη βρετανική πίστα
Toprak
Από τον

Παύλο Καρατζά

14/7/2025

Το ηθικό του 28χρονου αναβάτη έχει ανέβει κατακόρυφα και αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι είναι κυριολεκτικά ανίκητος από τότε που έκλεισε την μεταγραφή του στα MotoGP. Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε διεξήχθη ο 7ος γύρος της σεζόν στο Donington Park της Αγγλίας και ο Razgatlioglu ήταν συγκλονιστικός.

Στον 1ο αγώνα του αγωνιστικού Σαββατοκύριακου οι Sam Lowes (ELF Marc VDS Racing Team), Yari Montella (Barni Spark Racing Team) και Alvaro Bautista (Aruba.it Racing - Ducati) είχαν επαφή στην αρχή του αγώνα, με αποτέλεσμα και οι τρεις αναβάτες να βρεθούν εκτός πίστας και να μην συνεχίσουν. Ο Razgatlioglu έφυγε μπροστά και έκανε έναν μοναχικό αγώνα παίρνοντας μία άνετη νίκη, με δεύτερο τον Nicolo Bulega (Aruba.it Racing - Ducati) και τρίτο τον Danilo Petrucci (Barni Spark Racing Team). Τέταρτος ήρθε ο Andrea Locatelli (Pata Maxus Yamaha), ενώ πιο πίσω σκληρή μάχη έδωσαν Jonathan Rea (Pata Maxus Yamaha) και Scott Redding (MGM BONOVO Racing), με τον Rea να βγαίνει τελικά νικητής και να πετυχαίνει το καλύτερο του αποτέλεσμα για φέτος.

Στον σύντομο αγώνα της Superpole, ο Razgatlioglu βγήκε και πάλι νικητής, με δεύτερο τον Bulega και τρίτο τον Sam Lowes που ανέβηκε στο βάθρο μπροστά στους συμπατριώτες του. Σε αυτό το σημείο ο Razgatlioglu μείωσε την διαφορά από τον πρωτοπόρο της γενικής κατάταξης Bulega στον ένα βαθμό δείχνοντας τις προθέσεις του για τον τελευταίο αγώνα της ημέρας.

race

Στον 2ο κυρίως αγώνα της Κυριακής, ο Razgatlioglu έφυγε μπροστά με τον Sam Lowes να προσπαθεί να τον ακολουθήσει και να μην τα καταφέρνει πέφτοντας στον 3ο γύρο. Ο 28χρονος δεν απειλήθηκε στη συνέχεια από κανένα και πήρε έτσι μία ακόμη νίκη, με δεύτερο τον Bulega και τον Alvaro Bautista να συμπληρώνει το βάθρο. Αυτή ήταν η 69η νίκη του Razgatlioglu στην μεγάλη κατηγορία που πέρασε και πρώτος στην γενική κατάταξη, ενώ ο Alvaro Bautista ανέβηκε στο βάθρο για 188η φορά στο WorldSBK.

Θέση

Αναβάτης

Βαθμοί

1

TOPRAK RAZGATLIOGLU

345

2

NICOLO BULEGA

341

3

DANILO PETRUCCI

209

4

ALVARO BAUTISTA

194

5

ANDREA LOCATELLI

188

6

SAM LOWES

131

7

XAVI VIERGE

90

8

IKER LECUONA

90

9

ALEX LOWES

85

10

ANDREA IANNONE

84

MOTUL WSBK: Χάνει τον επόμενο αγώνα ο Miguel Oliveira – Στην θέση του ο Michael van der Mark

Ο τραυματισμός του φαίνεται σοβαρότερος από την αρχική εκτίμηση
miguel
Από τον

Παύλο Καρατζά

6/5/2026

Ο Miguel Oliveira θα χάσει τον αγώνα στη Most στα μέσα Μαΐου, λόγω τραυματισμού μετά το ατύχημα στη Balaton Park, καθώς τη θέση του στην εργοστασιακή ομάδα της BMW θα πάρει ο Michael van der Mark.

Ο Πορτογάλος αναβάτης τραυματίστηκε στη Balaton Park χωρίς να φταίει, καθώς οι Sam Lowes και Andrea Locatelli είχαν επαφή, με τον δεύτερο να πέφτει και να συμπαρασύρει τον άτυχο Oliveira, που έτσι δεν θα συμμετέχει στον 5ο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike στην Τσεχία στα μέσα του Μάη. Ο Oliveira διαγνώστηκε με διάσειση, υπέστη κατάγματα στα πλευρά και τραυματίστηκε και στον αριστερό του ώμο.

Ο ίδιος δήλωσε: “Φυσικά, είμαι πολύ απογοητευμένος, γιατί με το βάθρο στον αγώνα του Σαββάτου στην Ουγγαρία, δείξαμε ότι βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο προς την επιτυχία. Δυστυχώς, αναποδιές όπως οι τραυματισμοί μπορούν να συμβούν στους αγώνες. Τώρα θα επικεντρωθώ πλήρως στο να επανέλθω στο 100% της φυσικής μου κατάστασης και να επιστρέψω στην ομάδα μου και στη BMW M 1000 RR μου το συντομότερο δυνατό. Ευχαριστώ όλους όσους με βοήθησαν μετά τον τραυματισμό μου στην Ουγγαρία. Ευχαριστώ επίσης τον Mickey – ξέρω ότι η μοτοσυκλέτα μου είναι σε καλά χέρια στο Most.”

Ο Van der Mark είναι πλέον αναβάτης δοκιμών για τη βαυαρική εταιρεία και δήλωσε: “Πρώτα απ' όλα, εύχομαι στον Miguel γρήγορη ανάρρωση. Είμαι έτοιμος και θα δώσω τα πάντα για να προσαρμοστώ γρήγορα. Ο στόχος μου θα είναι να υποστηρίξω τη BMW Motorrad Motorsport και την ομάδα όσο το δυνατόν καλύτερα στο Most, να συλλέξω σημαντικά δεδομένα για το υπόλοιπο της σεζόν και, φυσικά, να κερδίσω όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς.”