WSBK Aragon: Κόκκινη σημαία για τρομακτικό ατύχημα του Camier - Rea νικητής

Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο έχοντας τις αισθήσεις του
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

14/4/2018

Πολύ νωρίς, στην αρχή του τέταρτου γύρου, ο αγώνας διακόπηκε για να παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες και να φτάσει άμεσα το ασθενοφόρο στον Βρεττανό Leon Camier, που έπειτα από πτώση παρασύρθηκε από δύο αναβάτες που δεν είχαν χρόνο αντίδρασης.

Ο Torres πάλευε με τον Camier μέχρι την στιγμή που εκείνος πετάχτηκε από την μοτοσυκλέτα του και μην μπορώντας να αντιδράσει έπεσε επάνω του, όπως και ο Sacadori που έπεσε στην Fireblade του Βρεττανού, επίσης χωρίς περιθώριο αντίδρασης. Με τον Camier να έχει χτυπηθεί πρώτα από την πτώση και έπειτα από την μοτοσυκλέτα του Torres, και πολλά πλαστικά από την τρίτη superbike που αναμείχθηκε, ο αγώνας αναγκαστικά διακόπηκε.

Ο Camier έπρεπε να μεταφερθεί σε νοσοκομείο, όπως αμέσως έκριναν οι γιατροί, με σπασμένο πόδι, πρόβλημα στον καρπό και σε άλλα σημεία. Ο Βρεττανός είχε μόλις αναρρώσει από άλλο ατύχημα στην Γερμανία, όπου επίσης είχε χτυπήσει τον καρπό κι έτσι η νέα αυτή τρομακτική πτώση επιδείνωσε την κατάσταση. Ο Camier έχει αρκετές πτώσεις στο ενεργητικό του, μερικές από τις οποίες ιδιαίτερα σοβαρές, όπως εκείνη στο Cadwell Park δέκα χρόνια πριν, όταν έμεινε αναίσθητος έπειτα από την απογείωσή του, στο σημείο κατατεθέν της πίστας… Το τρομακτικό ατύχημα του Camier πάγωσε για λίγο την πίστα, καθώς εκείνος είχε μείνει ακίνητος.

Leon Camier - Cadwell (2007):

Μετά την επανεκκίνηση ο Torres δεν συνέχισε τον αγώνα, που σηματοδοτούσε την 56η νίκη του Jonathan Rea, φέρνοντας την Kawasaki μπροστά από τρεις Ducati: Του Chaz Davies και του Xavi Fores που πήγαιναν στον ίδιο ρυθμό και του Melandri αρκετά πιο πίσω. Τον Rea από ένα σημείο κι έπειτα ήταν αδύνατο να τον πιάσει κανείς, καθώς έκανε εκείνο που ξέρει καλύτερα, οδηγούσε απόλυτα συγκεντρωμένος σε εξαιρετικό ρυθμό.

Μέχρι ο Rea να βάλει το κεφάλι κάτω όμως, πάλεψε με τις Ducati, αλλά κυρίως του Melandri που διεκδικούσε την πρώτη θέση, μέχρι και την στιγμή που θα έκανε ένα λάθος που θα τον έστελνε στην τέταρτη θέση.

Α/Α
Rider
Bike
Time/Gap
1
 Jonathan Rea
Kawasaki
31'38.578
2
 Chaz Davies
Ducati
1.450
3
 Xavi Fores
Ducati
1.473
4
 Marco Melandri
Ducati
6.108
5
 Michael van der Mark
Yamaha
8.932
6
 Tom Sykes 
Kawasaki
9.450
7
 Alex Lowes
Yamaha
9.985
8
  Michael Ruben Rinaldi 
Ducati
19.303
9
 Toprak Razgatlioglu
Kawasaki
26.081
10
 Roman Ramos
Kawasaki
26.325
11
 Loris Baz
BMW
26.571
12
 Jake Gagne
Honda
26.858
13
 Davide Giugliano
Aprilia
27.219
14
 Yonny Hernandez
Kawasaki
28.340
15
 Lorenzo Savadori
Aprilia
28.400
16
 Patrick Jacobsen
Honda
30.799
17
 Ondrej Jezek
Yamaha
58.926
Ret
 Leandro Mercado
Kawasaki
6 laps
Ret 
 Jordi Torres
MV Agusta
17 laps
Ret 
 Leon Camier
Honda
17 laps
NS 
 Vladimir Leonov
Kawasaki
17 laps

 

 

Ετικέτες

Eugene Laverty: Πάνω από επτά κατάγματα στους καρπούς

Δηλώσεις μετά το χειρουργείο
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

14/5/2019

Ο 5ος γύρος του Motul WSBK επιφύλασσε πάρα πολλές εκπλήξεις τόσο με τη νίκη του Rea όσο και με τις πτώσεις και τις εγκαταλείψεις. Η ιστορία του Eugene Laverty (Team Goeleven) συνεχίζεται και θα συνεχιστεί για πολύ περισσότερο το επόμενο διάστημα εξαιτίας του ατυχήματός του. Ο Ιρλανδός αναβάτης δεν κατάφερε να λάβει μέρος στον αγώνα εξαιτίας σφοδρής πτώσης που είχε στο Acqua Minerale στα ελεύθερα δοκιμαστικά της Παρασκευής. Είναι ένα ιδιαίτερα τεχνικό σημείο της πίστας που περιλαμβάνει τις στροφές 9 και 10.

Μάλιστα, είχε ξαναπέσει πριν από δύο χρόνια στην ίδια πίστα κατά τη διάρκεια του πρώτου σκέλους. Τότε οι μοτοσυκλέτες του Laverty και Lowes ήρθαν σε επαφή με αποτέλεσμα σε αυτή του Laverty να κοπούν τα σωληνάκια των φρένων και να μην μπορεί να φρενάρει, όπως εξήγησε μεταγενέστερα του αγώνα. Ως εκ τούτου, την ώρα που έφυγε στην αμμοπαγίδα αποφάσισε να αφήσει τη μοτοσυκλέτα του και να μην συγκρουστεί μαζί της στο φράκτη, αποφεύγοντας έτσι τόσο κάποιον σοβαρό τραυματισμό όσο και τα εγκαύματα (αφού απ’ την σύγκρουση η μοτοσυκλέτα του τυλίχτηκε στις φλόγες).

Φέτος ο Laverty ήταν περισσότερο άτυχος, αν και η πτώση του δεν ήταν τόσο θεαματική. Οι συνέπειές της όμως ήταν πολύ χειρότερες αφού έσπασε και τους δύο του καρπούς. Ο Laverty, μετά το high side στο Acqua Minerale μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της Imola πριν πάρει το αεροπλάνο για την Ισπανία, όπου θα γινόντουσαν οι χειρουργικές επεμβάσεις. Ο Δρ. Xavier Mir δεν είναι απλά ένας ειδικευμένος γιατρός στην τραυματολογία και στην ορθοπεδική χειρουργική, αλλά ο επίσημος γιατρός των αγωνιζομένων. Ένας γιατρός που έχει αφήσει ιστορία στους αγώνες, όπως διαβάζετε εδώ, και είναι εκείνος που ανέλαβε να κάνει τις επεμβάσεις στον Laverty.  Από τα MotoGP  που είχε αναλάβει τη χειρουργική επέμβαση στον ώμο του Marquez, μέχρι τα superbike, η εμπειρία αυτή που έχει είναι σημαντική για την πολυπλοκότητα των τραυμάτων του Laverty.

Το πρώτο χειρουργείο ολοκληρώθηκε το Σάββατο που μας πέρασε και ο αναβάτης στις δηλώσεις του είπε: “Το Σάββατο έγινε η πρώτη επέμβαση στο δεξί καρπό και γι’ αυτόν ανησυχούσα περισσότερο. Είχε επτά κατάγματα εκ των οποίων τα τρία ήταν πολύ μεγάλα, έτσι ο Δρ. Mir ήρθε για να με σώσει και με ανέλαβε ως περιστατικό του. Είμαι πολύ πιο ήρεμος τώρα σχετικά με το θέμα, καθώς γνωρίζω πως τα πράγματα θα πάνε καλά.”

Σχετικά με τον αριστερό του καρπό ο Laverty είπε: “Τώρα, έχω να ανησυχώ για αυτόν (έδειξε τον αριστερό του καρπό). Αύριο θα γίνει η δεύτερη επέμβαση. Στον αριστερό έχω κάνει τρία χειρουργεία και δεν γινόταν να χειρουργηθούν και τα δύο μου χέρια την ίδια μέρα, η επέμβαση θα διαρκούσε έξι ώρες ή παραπάνω και δεν πιστεύω πως το σώμα μου θα μπορούσε να ανταπεξέλθει! Δεν είναι ο ιδανικός τρόπος και ευελπιστώ να αναρρώσω πλήρως. Συμβαίνουν αυτά και δυστυχώς τα τελευταία δύο χρόνια δείχνουν να συμβαίνουν σε μένα.”

Ετικέτες