WSBK - To endo στον τερματισμό του Misano κόστισε 500 ευρώ στον Toprak [VIDEO]

Ο El Turco σε μπελάδες - Ανάλογη αγωνιστική συμπεριφορά ούτε στο ελληνικό πρωτάθλημα μοτοσυκλετών δεν έχουμε δει
motomag WSBK – To endo στο Misano κόστισε 500 ευρώ στον Toprak Razgatlioglu της BMW [VIDEO]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

27/6/2024

Πικρό βγήκε το διπλό endo του πανηγυρισμού για τον Toprak Razgatlioglu λίγο πριν τη γραμμή τερματισμού στο Misano καθώς οι αγωνοδίκες μετά το τέλος του δεύτερου αγώνα επέβαλαν στον αναβάτη της BMW πρόστιμο 500 ευρώ λόγω επικίνδυνης οδήγησης.

Εντάξει είναι γεγονός πως ο Razgatlioglu στο Misano ήταν μία κατηγορία μόνος του καθώς κέρδισε και τους τρεις αγώνες που έλαβαν χώρα στην ιταλική πίστα, ενώ και οι πανηγυρισμοί του -σούζες και endo- έκλεψαν την παράσταση. Ένας από αυτούς όμως έφερε σε δεινή θέση τον αναβάτη της BMW καθώς σύμφωνα με τους αγωνοδίκες θα μπορούσε να προκαλέσει κάποιο σοβαρό ατύχημα.

WSBK – To endo στο Misano κόστισε 500 ευρώ στον Toprak Razgatlioglu της BMW [VIDEO]

Συγκεκριμένα ο Razgatlioglu πριν περάσει την γραμμή του τερματισμού στο δεύτερο αγώνα πραγματοποίησε endo (διπλό μάλιστα καθώς το πρώτο δεν του βγήκε, ενώ ευτυχώς δεν έφαγε και καπάκι...) με την BMW M1000 RR θέλοντας να πανηγυρίσει με τον δικό του χαρακτηριστικό τρόπο τη νίκη αυτή. Ωστόσο λίγο αργότερα ο ίδιος θα περνούσε το κατώφλι της αίθουσας των αγωνοδικών ώστε να απολογηθεί για το συγκεκριμένο συμβάν.

Οι αγωνοδίκες τόνισαν πως αυτό που συνέβη ήταν επιπόλαιο και πως θα μπορούσε να δημιουργηθεί κάποιο ατύχημα καθώς ο αγώνας δεν είχε τελειώσει ακόμα για τους υπόλοιπους αναβάτες, και ενδεχομένως κάποιος αναβάτης μπορεί να ερχόταν με μεγάλη ταχύτητα από πίσω και να είχαμε τραγικές συνέπειες με τον σχεδόν σταματημένο Toprak. Έτσι οι αγωνοδίκες επέβαλλαν στον "El Turco" ποινή 500 ευρώ. Μικρό το πρόστιμο, αλλά σωστό το σκεπτικό. Όσο και να μας αρέσουν οι πανηγυρισμοί του Toprak, αυτοί θα πρέπει να γίνονται όταν όλοι οι αναβάτες έχουν τερματίσει, στον γύρο του θριάμβου και μόνο.

Μετά την επιβολή της ποινής ο Razgatlioglu ανέφερε: "Πάντα θα κάνω endo, αυτό δεν αλλάζει. Αυτό είναι ένα δώρο για μένα από τους αγωνοδίκες, μετά τις τρεις νίκες , λίγο ακριβό αυτή τη φορά, αλλά δεν υπάρχει πρόβλημα, θα πληρώσω τα 500 ευρώ. Νομίζω ότι όλοι πέρασαν καλά. Αν έχουμε μια επανάληψη στο Donington θα κάνω endo μετά από την καρό σημαία, όχι πριν”.

Ετικέτες

WorldSSP – Νέα νίκη ZXMOTO 820RR με δραματικό τρόπο: από τρίτος πρώτος ο Debise στο φινάλε [Video]

Τρίτος στο πρωτάθλημα ο Valentin Debise, τρίτη και η ZXMOTO στην κατάταξη Κατασκευαστών!
zxmoto valentin debise
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

4/5/2026

Μια νίκη μπορεί να είναι τύχη, τρεις νίκες σε οκτώ αγώνες όμως μόνο τυχαίες δεν μπορεί να είναι. Η παρθενική συμμετοχή της ΖΧΜΟΤΟ, εταιρείας του πρώην διευθυντή της Kove, Zhang Xue, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supersport (WorldSSP) οδεύει απ’ το καλό στο καλύτερο με την τρίτη της νίκη να έρχεται στον αγώνα της Ουγγαρίας.

Η ΖΧΜΟΤΟ φρόντισε να ακουστεί πριν καν τον πρώτο της αγώνα, καθώς ο Valentin Debise της χάρισε μια εκκίνηση από την τρίτη θέση στο ντεμπούτο της στο Phillip Island, ωστόσο το σαββατοκύριακο δεν είχε εξελιχθεί εξίσου καλά, καθώς ο Γάλλος έπεσε και χτύπησε τον ώμο του στις κατατακτήριες δοκιμές. Η ομάδα EASTROC ZXMOTO Evan Bros Factory μετά βίας κατάφερε να μαζέψει δύο βαθμούς στην Αυστραλία από τον έμπειρο Ιταλό αναβάτη της, Federico Caricasulo.

zxmoto valentin debise

Μετά όμως ήρθε η ώρα του Portimao και εκεί άρχισαν τα όμορφα, καθώς ο Debise κέρδισε και τα δύο σκέλη του αγώνα, γράφοντας ιστορία για τη ΖΧΜΟΤΟ και κάνοντας το όνομά της να ακουστεί σε όλον τον κόσμο – με εντυπωσιακά εμπορικά αποτελέσματα στην αγορά της Κίνας, όπου η τρικύλινδρη 820RR έκανε το ντεμπούτο της την ίδια περίοδο.

Ακολούθησε ο ολλανδικός αγώνας στην πίστα του Assen, όπου ο Debise “περιορίστηκε” σε μια τέταρτη και μια όγδοη θέση στα δύο σκέλη, ενώ ο Caricasulo παρέμεινε εκτός βαθμών.

zxmoto valentin debise
#61 Can Oncu, #75 Albert Arenas, #53 Valentin Debise

Για να έρθει η μάχη της Balaton Park στην Ουγγαρία το σαββατοκύριακο της Πρωτομαγιάς, όπου ο Debise χάρισε άλλη μια μαγική στιγμή στην ομάδα του κερδίζοντας το πρώτο σκέλος της WorldSSP με έναν μαγικό τελευταίο γύρο, στον οποίο όλα έδειχναν πως η νίκη θα πήγαινε σε μια Yamaha R9, είτε αυτή του Can Oncu ή αυτή του πρωτοπόρου της κατάταξης Albert Arenas, πριν ο αναβάτης της ΖΧΜΟΤΟ περάσει και τις δύο μπλε μοτοσυκλέτες λίγες στροφές πριν τον τερματισμό για να πανηγυρίσει την τρίτη του νίκη φέτος. Όχι πως το τρίτο σκαλί του βάθρου, που είχε πρακτικά εξασφαλισμένο, θα ήταν αποτυχία, αλλά αφού προέκυψε η ευκαιρία…

Στο δεύτερο σκέλος ο Debise αναγκάστηκε σε εγκατάλειψη λόγω τεχνικού προβλήματος, αλλά αυτό δεν του στέρησε την ευκαιρία να σκαρφαλώσει τρίτος στην κατάταξη Αναβατών, 53 βαθμούς από τον πρώτο (Arenas) και 20 από τον δεύτερο (Jaume Masia).

zxmoto valentin debise

Παράλληλα έχει συμπαρασύσει ψηλά και τη ΖΧΜΟΤΟ, η οποία είναι πλέον τρίτη στην κατάταξη Κατασκευαστών με 99 βαθμούς, πίσω μόνο από τις ισόβαθμες στους 155 Ducati και Yamaha, ενώ πίσω της έχει κατά σειρά τις Triumph (76), Kawasaki (68), Honda (16) και MV Agusta (13). Και αυτά έχοντας ουσιαστική συγκομιδή βαθμών από έναν μόνο αναβάτη, καθώς ο Caricasulo έχει φέρει στην ομάδα μόλις 10 βαθμούς μετά από τέσσερεις γύρους στο πρωτάθλημα.

Για την ιστορία, στο πρωτάθλημα έχει πλέον μπει και η QJMOTOR με την τετρακύλινδρη SRK 800 RS, ωστόσο έχασε τους πρώτους αγώνες λόγω καθυστέρησης στην ομολογκασιόν, ενώ στην Ουγγαρία δεν κατάφερε να πάρει τον πρώτο της βαθμό από τους δύο αναβάτες της Rafaele de Rosa και Marcos Ramirez.