WSBK - To endo στον τερματισμό του Misano κόστισε 500 ευρώ στον Toprak [VIDEO]

Ο El Turco σε μπελάδες - Ανάλογη αγωνιστική συμπεριφορά ούτε στο ελληνικό πρωτάθλημα μοτοσυκλετών δεν έχουμε δει
motomag WSBK – To endo στο Misano κόστισε 500 ευρώ στον Toprak Razgatlioglu της BMW [VIDEO]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

27/6/2024

Πικρό βγήκε το διπλό endo του πανηγυρισμού για τον Toprak Razgatlioglu λίγο πριν τη γραμμή τερματισμού στο Misano καθώς οι αγωνοδίκες μετά το τέλος του δεύτερου αγώνα επέβαλαν στον αναβάτη της BMW πρόστιμο 500 ευρώ λόγω επικίνδυνης οδήγησης.

Εντάξει είναι γεγονός πως ο Razgatlioglu στο Misano ήταν μία κατηγορία μόνος του καθώς κέρδισε και τους τρεις αγώνες που έλαβαν χώρα στην ιταλική πίστα, ενώ και οι πανηγυρισμοί του -σούζες και endo- έκλεψαν την παράσταση. Ένας από αυτούς όμως έφερε σε δεινή θέση τον αναβάτη της BMW καθώς σύμφωνα με τους αγωνοδίκες θα μπορούσε να προκαλέσει κάποιο σοβαρό ατύχημα.

WSBK – To endo στο Misano κόστισε 500 ευρώ στον Toprak Razgatlioglu της BMW [VIDEO]

Συγκεκριμένα ο Razgatlioglu πριν περάσει την γραμμή του τερματισμού στο δεύτερο αγώνα πραγματοποίησε endo (διπλό μάλιστα καθώς το πρώτο δεν του βγήκε, ενώ ευτυχώς δεν έφαγε και καπάκι...) με την BMW M1000 RR θέλοντας να πανηγυρίσει με τον δικό του χαρακτηριστικό τρόπο τη νίκη αυτή. Ωστόσο λίγο αργότερα ο ίδιος θα περνούσε το κατώφλι της αίθουσας των αγωνοδικών ώστε να απολογηθεί για το συγκεκριμένο συμβάν.

Οι αγωνοδίκες τόνισαν πως αυτό που συνέβη ήταν επιπόλαιο και πως θα μπορούσε να δημιουργηθεί κάποιο ατύχημα καθώς ο αγώνας δεν είχε τελειώσει ακόμα για τους υπόλοιπους αναβάτες, και ενδεχομένως κάποιος αναβάτης μπορεί να ερχόταν με μεγάλη ταχύτητα από πίσω και να είχαμε τραγικές συνέπειες με τον σχεδόν σταματημένο Toprak. Έτσι οι αγωνοδίκες επέβαλλαν στον "El Turco" ποινή 500 ευρώ. Μικρό το πρόστιμο, αλλά σωστό το σκεπτικό. Όσο και να μας αρέσουν οι πανηγυρισμοί του Toprak, αυτοί θα πρέπει να γίνονται όταν όλοι οι αναβάτες έχουν τερματίσει, στον γύρο του θριάμβου και μόνο.

Μετά την επιβολή της ποινής ο Razgatlioglu ανέφερε: "Πάντα θα κάνω endo, αυτό δεν αλλάζει. Αυτό είναι ένα δώρο για μένα από τους αγωνοδίκες, μετά τις τρεις νίκες , λίγο ακριβό αυτή τη φορά, αλλά δεν υπάρχει πρόβλημα, θα πληρώσω τα 500 ευρώ. Νομίζω ότι όλοι πέρασαν καλά. Αν έχουμε μια επανάληψη στο Donington θα κάνω endo μετά από την καρό σημαία, όχι πριν”.

Ετικέτες

MOTUL WSBK: Νέος περιορισμός ροής καυσίμου στη Ducati – Προχωρά η ομολογκασιόν του KTM RC 990 R

Ούτε ο επιπλέον περιορισμός στην ροή καυσίμου κατάφερε να σταματήσει τον Bulega
Ducati
Από τον

Παύλο Καρατζά

18/5/2026

Αλλαγές είχαμε από τη διοργανώτρια αρχή του WSBK σε σχέση με τη ροή καυσίμου στην κορυφαία κατηγορία, με τις αλλαγές μάλιστα να ισχύουν και στον αγώνα που διεξήχθη στο Most της Τσεχίας το περασμένο Σαββατοκύριακο. Άξιο αναφοράς είναι επίσης πως η KTM RC 990 R πέρασε την πρώτη φάση της ομολογκασιόν.

Μετά τον τελευταίο έλεγχο παραχωρήσεων (Checkpoint 4), η FIM/DWO διαπίστωσε πως το γυρολόγιο των αναβατών της Ducati ήταν διαρκώς κάτω από τον μέσο όρο και στην εταιρεία επιβλήθηκε το μέτρο μείωσης στη ροή του καυσίμου κατά 0,5 kg/h. Μάλιστα η αλλαγή αυτή εφαρμόστηκε και στο GP του Most, χωρίς βέβαια να επηρεάσει τους αναβάτες της Ducati, που σημείωσαν το 1-2 και στους τρεις αγώνες. Επίσης, σύμφωνα με το ίδιο σύστημα, η διοργάνωση αποφάσισε αύξηση στη ροή του καυσίμου κατά 0,5 kg/h για τη Yamaha.

Τα νέα για το παγκόσμιο πρωτάθλημα δεν τελειώνουν εκεί, καθώς η FIM ανακοίνωσε πως η KTM RC 990 R πέρασε επιτυχώς την πρώτη φάση της ομολογκασιόν της και μένει η δεύτερη φάση για να μπορεί η μοτοσυκλέτα να συμμετάσχει στην κατηγορία Supersport της FIM.

Εδώ μπορείτε να δείτε όλες τις μοτοσυκλέτες που έχουν ομολογκαριστεί ανά κατηγορία.