WSBK-Motul Jerez Race2: Ο Redding τη νίκη, ο Davies έκλεισε την πόρτα

Δυναμική επιστροφή για την Ducati
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

3/8/2020

Παρά το γεγονός πως την Κυριακή η Kawasaki του γνωστού “ύποπτου” Jonathan Rea είχε την Pole και ξεκινούσε από την πρώτη θέση ως η ταχύτερη των χρονομετρημένων, οι δύο Ducati της Aruba.it ήταν εκείνες που τελικά κυριάρχησαν. Με τον Scott Redding να προσπερνά χωρίς χρονοτριβή, οδήγησε τον αγώνα έως το τέλος, έχοντας την άνεση να προσαρμόζει τον ρυθμό ώστε να μην απειληθεί. Πολύ δυνατή παρουσία είχε για άλλη μια φορά ο Τούρκος Toprak Razgatlioglu της PATA-Yamaha, όπου με πολλές προσπεράσεις και μάχες σώμα με σώμα έφτασε έως την τρίτη θέση του βάθρου.

Στη σκληρή μάχη για την τέταρτη θέση μεταξύ Rea, Lowes και Michael Ruben Rinaldi, κερδισμένος βγήκε ο Rinaldi, που είχε δείξει από την Παρασκευή στα ελεύθερα δοκιμαστικά τις δυνατότητές τους με την δορυφορική Panigale V4R. Ο Alex Lowes κατάφερε τελικά να περάσει τη γραμμή του τερματισμού πριν από τον πολυπρωταθλητή Jonathan Rea, ο οποίος έκλεισε την πρώτη εξάδα. Απογοητευτική η παρουσία της Honda σε αυτόν τον αγώνα, με το Alvaro Bautista στην 8η θέση να έχει πάνω από τέσσερα δευτερόλεπτα διαφορά από τον Michael van der Mark που τερμάτισε μπροστά του της 7η θέση. Οπότε η 10η θέση για τον “συνταξιούχο” Marco Melandri που επανεμφανίστηκε στη ζωή μας σε αυτόν τον αγώνα είναι άκρως εντυπωσιακή, καθώς είχε ξεκινήσει από την 19η θέση.

Οι Christophe Ponsson και Takumi Takahashi δεν κατάφεραν να τερματίσουν τον αγώνα λόγω πτώσεων. Δύσκολη στιγμή είχε και ο Loris Baz στους πρώτους γύρους του αγώνα και μάλιστα όταν ήταν μαζί με τους πρώτους, αλλά τελικά κατάφερε να τερματίσει στην 17η θέση. Για τους λάτρεις των στατιστικών, η Ducati είχε να κάνει 1-2 από την εποχή των δικύλινδρων, στον αγώνα του Assen το 2012.

 

Αποτελέσματα Jerez Race 2:

WSBK - To endo στον τερματισμό του Misano κόστισε 500 ευρώ στον Toprak [VIDEO]

Ο El Turco σε μπελάδες - Ανάλογη αγωνιστική συμπεριφορά ούτε στο ελληνικό πρωτάθλημα μοτοσυκλετών δεν έχουμε δει
motomag WSBK – To endo στο Misano κόστισε 500 ευρώ στον Toprak Razgatlioglu της BMW [VIDEO]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

27/6/2024

Πικρό βγήκε το διπλό endo του πανηγυρισμού για τον Toprak Razgatlioglu λίγο πριν τη γραμμή τερματισμού στο Misano καθώς οι αγωνοδίκες μετά το τέλος του δεύτερου αγώνα επέβαλαν στον αναβάτη της BMW πρόστιμο 500 ευρώ λόγω επικίνδυνης οδήγησης.

Εντάξει είναι γεγονός πως ο Razgatlioglu στο Misano ήταν μία κατηγορία μόνος του καθώς κέρδισε και τους τρεις αγώνες που έλαβαν χώρα στην ιταλική πίστα, ενώ και οι πανηγυρισμοί του -σούζες και endo- έκλεψαν την παράσταση. Ένας από αυτούς όμως έφερε σε δεινή θέση τον αναβάτη της BMW καθώς σύμφωνα με τους αγωνοδίκες θα μπορούσε να προκαλέσει κάποιο σοβαρό ατύχημα.

WSBK – To endo στο Misano κόστισε 500 ευρώ στον Toprak Razgatlioglu της BMW [VIDEO]

Συγκεκριμένα ο Razgatlioglu πριν περάσει την γραμμή του τερματισμού στο δεύτερο αγώνα πραγματοποίησε endo (διπλό μάλιστα καθώς το πρώτο δεν του βγήκε, ενώ ευτυχώς δεν έφαγε και καπάκι...) με την BMW M1000 RR θέλοντας να πανηγυρίσει με τον δικό του χαρακτηριστικό τρόπο τη νίκη αυτή. Ωστόσο λίγο αργότερα ο ίδιος θα περνούσε το κατώφλι της αίθουσας των αγωνοδικών ώστε να απολογηθεί για το συγκεκριμένο συμβάν.

Οι αγωνοδίκες τόνισαν πως αυτό που συνέβη ήταν επιπόλαιο και πως θα μπορούσε να δημιουργηθεί κάποιο ατύχημα καθώς ο αγώνας δεν είχε τελειώσει ακόμα για τους υπόλοιπους αναβάτες, και ενδεχομένως κάποιος αναβάτης μπορεί να ερχόταν με μεγάλη ταχύτητα από πίσω και να είχαμε τραγικές συνέπειες με τον σχεδόν σταματημένο Toprak. Έτσι οι αγωνοδίκες επέβαλλαν στον "El Turco" ποινή 500 ευρώ. Μικρό το πρόστιμο, αλλά σωστό το σκεπτικό. Όσο και να μας αρέσουν οι πανηγυρισμοί του Toprak, αυτοί θα πρέπει να γίνονται όταν όλοι οι αναβάτες έχουν τερματίσει, στον γύρο του θριάμβου και μόνο.

Μετά την επιβολή της ποινής ο Razgatlioglu ανέφερε: "Πάντα θα κάνω endo, αυτό δεν αλλάζει. Αυτό είναι ένα δώρο για μένα από τους αγωνοδίκες, μετά τις τρεις νίκες , λίγο ακριβό αυτή τη φορά, αλλά δεν υπάρχει πρόβλημα, θα πληρώσω τα 500 ευρώ. Νομίζω ότι όλοι πέρασαν καλά. Αν έχουμε μια επανάληψη στο Donington θα κάνω endo μετά από την καρό σημαία, όχι πριν”.

Ετικέτες