WSBK - Τέλος ο Tom Sykes από την Puccetti Racing Team

Μετά τα απογοητευτικά αποτελέσματα των τεσσάρων πρώτων γύρων της σεζόν
Tom Sykes leaves Puccetti
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

9/5/2023

Ο Tom Sykes και η Puccetti Racing Team αποφάσισαν να τερματίσουν τη συνεργασία τους μετά από μόλις τέσσερις γύρους στη σεζόν του 2023, λόγω των απογοητευτικών αποτελεσμάτων του Βρετανού.

Η επιστροφή του Παγκόσμιου Πρωταθλητή του 2013 Tom Sykes στα WSBK με την ομάδα Puccetti Racing έλαβε άδοξα τέλος, καθώς μετά από τους πρώτους τέσσερις γύρους της χρονιάς ο αναβάτης από το Yorkshire έχει τερματίσει μόνο στους μισούς αγώνες, και βρίσκεται 22ος στη γενική βαθμολογία με… έναν βαθμό.

Η διακοπή της συνεργασίας Sykes-Puccetti έχει άμεση ισχύ, και έτσι αναμένουμε να δούμε αν η ομάδα παρουσιάσει νέο αναβάτη στον επόμενο γύρο στο Misano, ή αν η θέση του Sykes παραμείνει κενή μέχρι να βρεθεί αντικαταστάτης.

Η επίσημη ανακοίνωση της Puccetti Racing Team δεν κάνει πουθενά λόγο για το προφανές (τις κακές επιδόσεις του Sykes), ενώ παράλληλα είναι εξαιρετικά ευγενική προς τον Βρετανό, έχοντας τίτλο “Ο Tom Sykes φεύγει από την Puccetti Racing”.

Tom Sykes leaves Puccetti

Σε αυτή διαβάζουμε τα εξής: “O Πρωταθλητής WorldSBK του 2013 με την Kawasaki Ninja ZX-10R Tom Sykes, ολοκλήρωσε τη θητεία του στην Kawasaki Puccetti Racing, και παράλληλα ολοκλήρωσε το έργο του για την βελτίωση της μοτοσυκλέτας της ομάδας. Κατά τη διάρκεια της συνεργασίας του ως αναβάτης της ομάδας στο WorldSBK, στο πρώτο μέρος της σεζόν 2023, ο Sykes συνεργάστηκε στενά με τους τεχνικούς και τους μηχανικούς της ομάδας, παρέχοντάς πολύτιμα σχόλια και συμβουλές σχετικά με το στήσιμο της μοτοσυκλέτας.”

Ο επικεφαλής της ομάδας Manuel Puccetti εξέφρασε τις ευχαριστίες του προς τον Sykes δηλώνοντας: "Το προσωπικό και οι χορηγοί της ομάδας μου είχαν την τιμή να έχουμε τον Tom μαζί μας για αυτό το ξεκίνημα της σεζόν. Ως πρώην Παγκόσμιος Πρωταθλητής και πολλάκις νικητής, μας βοήθησε να κατανοήσουμε τη Ninja μας σε πρωτόγνωρο βαθμό. Τώρα μας αφήνει και θέλουμε να τον ευχαριστήσουμε για όλη την εμπειρία που μας μετέδωσε και για το ότι μοιράστηκε τόσες πολλές πληροφορίες μαζί μας".

Από την πλευρά του, ο Tom Sykes σχολίασε: "Δεν δίστασα να γίνω μέλος της Kawasaki Puccetti Racing και να τους βοηθήσω στην βελτίωση της Ninja ZX-10RR. Ελπίζω ότι τα δεδομένα που τους βοήθησα να συγκεντρώσουν κατά τη διάρκεια των δοκιμών και των πρώτων αγώνων της σεζόν θα τους ωθήσουν σε μελλοντικές επιτυχίες".

Sykes joins BMW

Update της τελευταίας στιγμής: Ο Sykes πρόκειται να αντικαταστήσει προσωρινά τον τραυματία van der Mark της BMW, μέχρι ο τελευταίος να επιστρέψει στα καθήκοντα του.

Ετικέτες

Η χειρουργημένη πλάτη της Anna Carrasco!

Σαν… φερμουάρ στην σπονδυλική της στήλη
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

28/9/2020

Η πρώτη γυναίκα παγκόσμια πρωταθλήτρια στην κατηγορία WorldSSP 300 βλέπει τις ελπίδες για μια επανάληψη του θριάμβου της την φετινή χρονιά να εξανεμίζονται. Πλέον η Carrasco δήλωσε ότι επικεντρώνεται απόλυτα στην ανάρρωσή της μετά την εγχείρηση που έκανε στους δύο διαλυμένους σπονδύλους της, από πτώση κατά τη διάρκεια δοκιμών με το Kawasaki Ninja 400.

Να θυμίσουμε ότι το ατύχημα συνέβη στην πίστα του Estoril πριν από δύο περίπου εβδομάδες, αφήνοντας την παγκόσμια πρωταθλήτρια του 2018 με δύο κατάγματα στους T4 και T6 σπονδύλους της. Ευτυχώς για την ίδια το ιατρικό ανακοινωθέν δεν έκανε λόγο για ζημιά στο νωτιαίο μυελό. Στις 11 Σεπτεμβρίου η Carasco μεταφέρθηκε στην Βαρκελώνη για να υποβληθεί σε εγχείρηση. Σε σύντομο χρονικό διάστημα έσπευσε να ενημερώσει τους φίλους και τους υποστηρικτές της ότι ήταν καλά, μέσω από τις σελίδες της στα social media, αν και όπως αναφέραμε παραπάνω, οι όποιες ελπίδες της για πρωτάθλημα, διαλύθηκαν. Όπως είχαμε γράψει, ο στόχος ήταν να περπατήσει μέσα στις πρώτες 48 ώρες, πράγμα που το κατάφερε, ενώ μόλις πριν από λίγο πόσταρε και κάποιες φωτογραφίες που έβγαλε μετά την εγχείρηση, με την πλάτη της να μοιάζει λες και απέκτησε… φερμουάρ, χάρη στα πάνω από 30 ράμματα που έκανε. Στην ανάρτησή της αναφέρει πως "ό,τι δεν σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό… Να 'μαστε λοιπόν, με θέληση να επιστρέψουμε πιο δυνατοί από ποτέ! Σας αγαπώ". Η ομάδα της επιβεβαίωσε ότι θα χάσει το υπόλοιπο της χρονιάς και ο χρόνος αποθεραπείας υπολογίζεται στους τρεις μήνες.