WSBK - Τέλος ο Tom Sykes από την Puccetti Racing Team

Μετά τα απογοητευτικά αποτελέσματα των τεσσάρων πρώτων γύρων της σεζόν
Tom Sykes leaves Puccetti
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

9/5/2023

Ο Tom Sykes και η Puccetti Racing Team αποφάσισαν να τερματίσουν τη συνεργασία τους μετά από μόλις τέσσερις γύρους στη σεζόν του 2023, λόγω των απογοητευτικών αποτελεσμάτων του Βρετανού.

Η επιστροφή του Παγκόσμιου Πρωταθλητή του 2013 Tom Sykes στα WSBK με την ομάδα Puccetti Racing έλαβε άδοξα τέλος, καθώς μετά από τους πρώτους τέσσερις γύρους της χρονιάς ο αναβάτης από το Yorkshire έχει τερματίσει μόνο στους μισούς αγώνες, και βρίσκεται 22ος στη γενική βαθμολογία με… έναν βαθμό.

Η διακοπή της συνεργασίας Sykes-Puccetti έχει άμεση ισχύ, και έτσι αναμένουμε να δούμε αν η ομάδα παρουσιάσει νέο αναβάτη στον επόμενο γύρο στο Misano, ή αν η θέση του Sykes παραμείνει κενή μέχρι να βρεθεί αντικαταστάτης.

Η επίσημη ανακοίνωση της Puccetti Racing Team δεν κάνει πουθενά λόγο για το προφανές (τις κακές επιδόσεις του Sykes), ενώ παράλληλα είναι εξαιρετικά ευγενική προς τον Βρετανό, έχοντας τίτλο “Ο Tom Sykes φεύγει από την Puccetti Racing”.

Tom Sykes leaves Puccetti

Σε αυτή διαβάζουμε τα εξής: “O Πρωταθλητής WorldSBK του 2013 με την Kawasaki Ninja ZX-10R Tom Sykes, ολοκλήρωσε τη θητεία του στην Kawasaki Puccetti Racing, και παράλληλα ολοκλήρωσε το έργο του για την βελτίωση της μοτοσυκλέτας της ομάδας. Κατά τη διάρκεια της συνεργασίας του ως αναβάτης της ομάδας στο WorldSBK, στο πρώτο μέρος της σεζόν 2023, ο Sykes συνεργάστηκε στενά με τους τεχνικούς και τους μηχανικούς της ομάδας, παρέχοντάς πολύτιμα σχόλια και συμβουλές σχετικά με το στήσιμο της μοτοσυκλέτας.”

Ο επικεφαλής της ομάδας Manuel Puccetti εξέφρασε τις ευχαριστίες του προς τον Sykes δηλώνοντας: "Το προσωπικό και οι χορηγοί της ομάδας μου είχαν την τιμή να έχουμε τον Tom μαζί μας για αυτό το ξεκίνημα της σεζόν. Ως πρώην Παγκόσμιος Πρωταθλητής και πολλάκις νικητής, μας βοήθησε να κατανοήσουμε τη Ninja μας σε πρωτόγνωρο βαθμό. Τώρα μας αφήνει και θέλουμε να τον ευχαριστήσουμε για όλη την εμπειρία που μας μετέδωσε και για το ότι μοιράστηκε τόσες πολλές πληροφορίες μαζί μας".

Από την πλευρά του, ο Tom Sykes σχολίασε: "Δεν δίστασα να γίνω μέλος της Kawasaki Puccetti Racing και να τους βοηθήσω στην βελτίωση της Ninja ZX-10RR. Ελπίζω ότι τα δεδομένα που τους βοήθησα να συγκεντρώσουν κατά τη διάρκεια των δοκιμών και των πρώτων αγώνων της σεζόν θα τους ωθήσουν σε μελλοντικές επιτυχίες".

Sykes joins BMW

Update της τελευταίας στιγμής: Ο Sykes πρόκειται να αντικαταστήσει προσωρινά τον τραυματία van der Mark της BMW, μέχρι ο τελευταίος να επιστρέψει στα καθήκοντα του.

Ετικέτες

MOTUL WSBK: Ο van der Mark υπέγραψε με την BMW!

Πρώτη φορά με ευρωπαϊκή ομάδα
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

2/7/2020

Ο Michael van der Mark υπέγραψε με την BMW Motorrad WorldSBK Team για το 2021 σε συνέχεια της προ ημερών ανακοίνωσης για την μη ανανέωση του με την Yamaha της οποίας ήταν στο ενεργητικό από το 2017.

Ο Ολλανδός είναι ο άνθρωπος που το 2018 σταμάτησε το αρνητικό σερί της Yamaha χαρίζοντάς την τις πρώτες νίκες μετά από μία επταετία. Παγκόσμιος πρωταθλητής το 2012 στα Superstock το van der Mark και η Yamaha έχουν πάντα μπροστά τους έναν τοίχο που λέγεται Kawasaki και Rea αν και το 2019 έδειξαν πως είναι συνδυασμός για μόνιμο βάθρο, πράγμα που το 2020, αν πήγαινε καλά αυτή η χρονιά, ήθελαν να εξαργυρώσουν κάνοντας όνειρα ακόμη και για την νίκη.

Με βάση αυτή την προοπτική ο van der Mark στόχευσε πολύ παραπάνω για την επόμενη χρονιά και πήγε στην BMW που το 2019 έκανε έναν χρόνο προσαρμογής με στόχο να κάνει την επίθεσή της το 2020, πράγμα που δεν είδαμε. Το 2021 όμως, η BMW στοχεύει να τερματίσει την πρωτοκαθεδρία των Ιαπώνων στο MOTUL WSBK πράγμα που μόνο εύκολο δεν πρόκειται να είναι.

Shaun Muir (BMW Motorrad WorldSBK TeamTeam Principal) είπε: «Είμαστε χαρούμενοι που θα υποδεχτούμε τον Michael στην ομάδα. Κουβαλά μία πολύ πλούσια εμπειρία και είναι ένας από τους νεότερους και πιο ταλαντούχους αναβάτες στο παγκόσμιο superbike. Η εξασφάλιση του Michael σηματοδοτεί την προσήλωσή μας και την αποφασιστικότητα μας, για ανταγωνισμό στο υψηλότερο επίπεδο και θα δώσουμε στον Michael όσες ευκαιρίες γίνεται για πετύχει αυτό τον στόχο!».

Ο Marc Bongers (Διευθυντής BMW Motorrad Motorsport) συνέχισε: «Είμαστε ιδιαίτερα ευχαριστημένοι για την συμφωνία με τον Michael, που έχει προοδεύσει πάρα πολύ στο WSBK τα τελευταία χρόνια. Είμαστε πεπεισμένοι πως θα αποτελέσει ένα αβαντάζ για την ομάδα και τον στόχο που έχει θέσει και μαζί, συνδυάζοντας το ισχυρό πακέτο που μπορούμε να του προμηθεύσουμε, θα φτάσουμε στο επόμενο επίπεδο από βαθμολογική πλευρά».

 

Ετικέτες