WSBK - Τέλος ο Tom Sykes από την Puccetti Racing Team

Μετά τα απογοητευτικά αποτελέσματα των τεσσάρων πρώτων γύρων της σεζόν
Tom Sykes leaves Puccetti
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

9/5/2023

Ο Tom Sykes και η Puccetti Racing Team αποφάσισαν να τερματίσουν τη συνεργασία τους μετά από μόλις τέσσερις γύρους στη σεζόν του 2023, λόγω των απογοητευτικών αποτελεσμάτων του Βρετανού.

Η επιστροφή του Παγκόσμιου Πρωταθλητή του 2013 Tom Sykes στα WSBK με την ομάδα Puccetti Racing έλαβε άδοξα τέλος, καθώς μετά από τους πρώτους τέσσερις γύρους της χρονιάς ο αναβάτης από το Yorkshire έχει τερματίσει μόνο στους μισούς αγώνες, και βρίσκεται 22ος στη γενική βαθμολογία με… έναν βαθμό.

Η διακοπή της συνεργασίας Sykes-Puccetti έχει άμεση ισχύ, και έτσι αναμένουμε να δούμε αν η ομάδα παρουσιάσει νέο αναβάτη στον επόμενο γύρο στο Misano, ή αν η θέση του Sykes παραμείνει κενή μέχρι να βρεθεί αντικαταστάτης.

Η επίσημη ανακοίνωση της Puccetti Racing Team δεν κάνει πουθενά λόγο για το προφανές (τις κακές επιδόσεις του Sykes), ενώ παράλληλα είναι εξαιρετικά ευγενική προς τον Βρετανό, έχοντας τίτλο “Ο Tom Sykes φεύγει από την Puccetti Racing”.

Tom Sykes leaves Puccetti

Σε αυτή διαβάζουμε τα εξής: “O Πρωταθλητής WorldSBK του 2013 με την Kawasaki Ninja ZX-10R Tom Sykes, ολοκλήρωσε τη θητεία του στην Kawasaki Puccetti Racing, και παράλληλα ολοκλήρωσε το έργο του για την βελτίωση της μοτοσυκλέτας της ομάδας. Κατά τη διάρκεια της συνεργασίας του ως αναβάτης της ομάδας στο WorldSBK, στο πρώτο μέρος της σεζόν 2023, ο Sykes συνεργάστηκε στενά με τους τεχνικούς και τους μηχανικούς της ομάδας, παρέχοντάς πολύτιμα σχόλια και συμβουλές σχετικά με το στήσιμο της μοτοσυκλέτας.”

Ο επικεφαλής της ομάδας Manuel Puccetti εξέφρασε τις ευχαριστίες του προς τον Sykes δηλώνοντας: "Το προσωπικό και οι χορηγοί της ομάδας μου είχαν την τιμή να έχουμε τον Tom μαζί μας για αυτό το ξεκίνημα της σεζόν. Ως πρώην Παγκόσμιος Πρωταθλητής και πολλάκις νικητής, μας βοήθησε να κατανοήσουμε τη Ninja μας σε πρωτόγνωρο βαθμό. Τώρα μας αφήνει και θέλουμε να τον ευχαριστήσουμε για όλη την εμπειρία που μας μετέδωσε και για το ότι μοιράστηκε τόσες πολλές πληροφορίες μαζί μας".

Από την πλευρά του, ο Tom Sykes σχολίασε: "Δεν δίστασα να γίνω μέλος της Kawasaki Puccetti Racing και να τους βοηθήσω στην βελτίωση της Ninja ZX-10RR. Ελπίζω ότι τα δεδομένα που τους βοήθησα να συγκεντρώσουν κατά τη διάρκεια των δοκιμών και των πρώτων αγώνων της σεζόν θα τους ωθήσουν σε μελλοντικές επιτυχίες".

Sykes joins BMW

Update της τελευταίας στιγμής: Ο Sykes πρόκειται να αντικαταστήσει προσωρινά τον τραυματία van der Mark της BMW, μέχρι ο τελευταίος να επιστρέψει στα καθήκοντα του.

Ετικέτες

Rea-Kawasaki μαζί και μετά το 2021!

Υπέγραψαν νέο συμβόλαιο
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

18/6/2020

Ο πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής των Motul WSBK, Jonathan Rea, ανανέωσε το συμβόλαιό του με την KRT με μια πολυετή συμφωνία, φιλοδοξώντας να πετύχει νέα ρεκόρ και να γράψει Ιστορία, πάνω στη σέλα των "Πράσινων". O Rea τρέχει με την Kawasaki από το 2015, ενώ φέτος αν και έχουν πραγματοποιηθεί μόνο τρία σκέλη, έχει καταφέρει να χριστεί νικητής σε ένα από αυτά.

Η πρώτη του εμφάνιση στα WSBK ήταν μια wild card συμμετοχή το 2008 με την Ten Kate Honda, ενώ η πρώτη του νίκη ήρθε στο Misano την επόμενη χρονιά. Πριν φύγει από την Honda για την Kawasaki είχε ήδη ανέβει 1`4 φορές στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, ενώ με τους "Πράσινους" κέρδισε από τον πρώτο κιόλας αγώνα. Με την KRT έχει πετύχει 47 νίκες, όντας ο πιο πετυχημένος αναβάτης όχι μόνο για την Kawasaki, αλλά και στην Ιστορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbikes!

Το 2019 έγινε ο πρώτος αναβάτης που κατέκτησε πέντε τίτλους, με 17 νίκες μέσα σε μία σεζόν, και τώρα θέλει να σπάσει αυτό το ρεκόρ ανανεώνοντας το συμβόλαιό του με την ομάδα. "Είμαι σούπερ ευτυχισμένος για το νέο συμβόλαιο με την Kawasaki και την KRT", δήλωσε ο Rea. "Αυτό που έχουμε καταφέρει είναι απίστευτο. Θα συνεχίσω να δουλεύω σκληρά με την ομάδα μου και τους μηχανικούς της Kawasaki Heavy Industries."

Έχοντας ήδη τον Alex Lowes στις τάξεις της μέχρι το 2021, η Kawasaki έχει πλέον ολοκληρωμένο το πακέτο των αναβατών της για την επόμενη σεζόν, καθώς πλέον όλη η ομάδα μπορεί να επικεντρωθεί στην δράση μέσα στην πίστα –και όχι στο παρασκήνιο- προκειμένου να εξελίξουν ακόμη περισσότερο την ZX-10RR. Προφανώς και ο βραχυπρόθεσμος στόχος είναι ό,τι έχει απομείνει από την σεζόν του 2020, ενώ και τα μέλη της ομάδας του δεν παρέλειψαν να τονίσουν πόσο σημαντικό είναι γι' αυτούς που κατάφεραν να κρατήσουν τον πιο επιτυχημένο αναβάτη των Motul WSBK, κοντά τους. Ιδιαίτερη μνεία έγινα από τον Guim Roda, Team Manager της ομάδας, για τις ικανότητες και τον ρόλο του Rea στην ομάδα, αλλά και το πόσο σημαντικό είναι που αυτή η συνεργασία θα συνεχιστεί για μεγάλο διάστημα.

 

 

Ετικέτες