Honda - Ντεμπούτο με νίκη για την Trial RTL Electric στην Ιαπωνία απέναντι σε βενζινοκίνητες μοτοσυκλέτες

Νικήτρια στα χέρια του διευθυντή της ομάδας Trial, Takahisa Fujinami
Honda RTL Prototype
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

14/10/2024

Όπως είχε προγραμματίσει η Honda έλαβε μέρος στον έκτο γύρο του Ιαπωνικού Πρωταθλήματος Trial με την πρωτότυπη RTL Electric καταφέρνοντας παράλληλα να κερδίσει με αναβάτη τον Takahisa Fujinami, ενάντια σε βενζινοκίνητα μοντέλα.

Ευχαριστημένοι πρέπει να είναι οι ιθύνοντες της Team HRC έπειτα από τη συμμετοχή της νέας αμιγώς ηλεκτρικής Trial που εξελίσσουν για αγωνιστική χρήση, η οποία και βασίζεται στη θρυλική πλέον, βάσει και των επιτυχιών της στα χέρια του Toni Bou, Montesa COTA 4RT.

Ο 44χρονος Fujinami, ο οποίος αποσύρθηκε επίσημα από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Trial το 2021, συμμετείχε στην κατηγορία International A-Class Super (IAS) την οποία και κέρδισε παρόλο που προπονήθηκε μόλις δύο εβδομάδες για να προετοιμαστεί για τον αγώνα. 

Honda RTL Prototype Αγώνες Ιαπωνία 2024

Η Honda εξελίσσει την αμιγώς ηλεκτρική της trial με στόχο να την κάνει ακόμη καλύτερη σε σχέση με την εργοστασιακή Montesa COTA 4RT. Η μοτοσυκλέτα χρησιμοποιεί την μπαταρία του CR Electric Proto, η οποία έχει τροποποιηθεί για να ταιριάζει καλύτερα στις ενεργειακές απαιτήσεις μια trial. 

Ο ηλεκτρικός κινητήρας με αντιστροφέα συνεργάζεται με συμβατικό κιβώτιο με τη μανέτα του υγρού πολύδισκου συμπλέκτη να είναι κανονικά παρούσα στο αριστερό γκριπ και τα επίπεδα στιβαρότητας του αλουμινένιου πλαισίου των δύο δοκών έχουν μελετηθεί εκ νέου ώστε να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα.

Η Honda δεν ανακοινώνει πολλές λεπτομέρειες για τη νέα μοτοσυκλέτα της με τα χαρακτηριστικά απόδοσης του ηλεκτρικού μοτέρ παραμένουν άγνωστα σε αυτό το σημείο, όπως και η ενεργειακή χωρητικότητα αλλά και η χημεία της μπαταρίας ιόντων λιθίου. 

Honda RTL Prototype Αγώνες Ιαπωνία 2024

Αυτή τη στιγμή μυστικό παραμένει και το βάρος της RTL Electric με τη Honda να αναφέρεται μόνο στις διαστάσεις της με το μήκος, το πλάτος και το ύψος να βρίσκονται στα 2.010, 830 και 1.130 χλστ. αντίστοιχα. 

Η απόσταση από το έδαφος είναι 335 χλστ., με τυπικές για trial να είναι και οι προδιαγραφές των φρένων με 4πίστονη εμπρός δαγκάνα και δίσκο διαμέτρου 183,5 χλστ., ενώ πίσω βρίσκεται δίσκος 150 χλστ. και δαγκάνα δύο εμβόλων.

Απώτερος σκοπός της HRC είναι να αγωνιστεί με την ηλεκτρική της Trial στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και να ξεπεράσει με αυτή τις επιδόσεις τις Montesa COTA 4RT, ενώ εξελίσσοντας την πρωτότυπη RTL δημιουργεί τεχνογνωσία που θα μεταφέρει και στις μοτοσυκλέτες δρόμου που θα έχουν ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρίες.

QJMOTOR-WorldSSP: Με Raffaele De Rosa και Niki Tuuli το 2025

Με δύο αναβάτες οι Κινέζοι τη νέα σεζόν - Στόχος τα βάθρα και οι νίκες
QJMOTOR - Raffaele de Rossa και Niki Tuuli
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

5/12/2024

Οι Raffaele De Rosa και Niki Tuuli θα είναι οι δύο αναβάτες της εργοστασιακής ομάδας της QJMOTOR στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supersport για την ερχόμενη σεζόν.

Η QJMOTOR έκανε την παρθενική της εμφάνισή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supersport τη σεζόν που πέρασε με την εργοστασιακή ομάδα της, μοτοσυκλέτα την SRK 800 RR και έναν αναβάτη, τον Ιταλό Raffaele De Rosa.

Φέτος στόχος των Κινέζων ήταν να μαζέψουν τις πρώτες τους εμπειρίες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supersport με τον De Rosa να μην καταφέρνει να τερματίσει ούτε μία φορά μέσα στους 15 πρώτους στη σέλα μιας μοτοσυκλέτας που υπολειπόταν σαφώς σε εξέλιξη έναντι των υπολοίπων. 

QJMOTOR παγκόσμιο πρωτάθλημα Supersport 2025

Μετά την πρώτη αναγνωριστική σεζόν η QJMOTOR θέλει να δείξει στο παγκόσμιο κοινό μια εντελώς διαφορετική εικόνα το 2025 αφού βάσει του πλάνου που έχει παρουσιάσει φέτος θέλει να διεκδικήσει βάθρα αλλά και νίκες, ενώ το 2026 θέλει να αγωνίζεται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike το 2026.

Για τη σεζόν του 2025 η κινέζικη εταιρεία ανακοίνωσε τους αναβάτες που θα εντείνουν την προσπάθειά της στο WorldSSP με τον 37χρονο De Rossa να παραμένει στην εργοστασιακή της ομάδα, ενώ σε αυτή έρχεται να προστεθεί ο 29χρονος Φινλανδός Niki Rikhard Tuuli (δεξιά στην κεντρική φωτογραφία). 

Ο Tuuli αγωνίστηκε φέτος με Ducati Panigale V2 και την ομάδα της EAB Racing, με την οποία πήρε την 11η θέση στο φετινό πρωτάθλημα Αναβατών έχοντας στο ενεργητικό του μία νίκη και δύο συνολικά βάθρα, ενώ στο παρελθόν έχει αγωνιστεί στην κατηγορία με MV Agusta, Honda και Yamaha.

Η QJMOTOR δεν έχει προβεί ακόμη σε επίσημες δηλώσεις για τον Tuuli και το νέο σχήμα της εργοστασιακής της ομάδας με τα πρώτα νέα να έρχονται από αναρτήσεις που έγιναν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της κινέζικης εταιρείας.