Καταδίκη Michael Dunlop για υπερβολική ταχύτητα

Έτρεχε στην διαδρομή του North West 200
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

12/11/2019

Ο Michael Dunlop και η ταχύτητα είναι δυο έννοιες συνώνυμες, ιδίως όταν αναφερόμαστε στον θρυλικό αγώνα δρόμου North West 200, αφού κατέχει τόσο το απόλυτο ρεκόρ στον ταχύτερο γύρο με μέση ωριαία στα 197,1km/h όσο και το ρεκόρ του ταχύτερου γύρου στη Superbike με μέση ταχύτητα στα 196,7km/h. Για να γίνει ο γρηγορότερος αναβάτης του North West, χρειάστηκε -φυσικά- να μάθει σαν την παλάμη όλη τη διαδρομή.

Τον περασμένο Μάρτιο το βράδυ της 15 του μηνός, ο Dunlop βρισκόταν στους δρόμους της διαδρομής και είχε πίσω του ένα περιπολικό, που τον ακολουθούσε για αρκετή ώρα. Όταν έφτασε στο Postewart στη 1:45π.μ. οι αστυνομικοί τον σταμάτησαν αφού είχε παραβιάσει το όριο της επιτρεπόμενης ταχύτητας σε αρκετά σημεία της διαδρομής. Ωστόσο, όταν οι αστυνομικοί του έβγαλαν το "μπλοκάκι" για να του κόψουν το πρόστιμο, αυτός το αρνήθηκε και ζήτησε να λυθεί το θέμα στο δικαστήριο.

Έτσι και έγινε, την περασμένη βδομάδα στις 8 Νοεμβρίου, που πραγματοποιήθηκε η δίκη. Ο Dunlop κρίθηκε ένοχος καθώς οδηγούσε με ταχύτητα στα 47 μίλια την ώρα (75km/h), ενώ πολλές φορές έτρεχε και παραπάνω όσο τον ακολουθούσε το περιπολικό, ενώ ποτέ δεν έπεσε κάτω απ’ αυτή την ταχύτητα, ακόμη και σε περιοχές που το ανώτατο όριο ήταν στα 50km/h. Παρότι ο 30χρονος Βρετανός γνωρίζει την διαδρομή καλύτερα απ’ το σπίτι του, αυτό δεν του δίνει το δικαίωμα να υπερβαίνει το όριο, καθώς ο νόμος ισχύει το ίδιο και εφαρμόζεται σε όλους, τόσο στη Βόρεια Ιρλανδία όσο και στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες εκτός… απ’ τη δική μας. Έτσι, του αφαιρέθηκαν 3 πόντοι απ’ το δίπλωμα και του επιβλήθηκε το πρόστιμο των 75 ευρώ, καθώς και τα έξοδα για τη δίκη που ανέρχονται στα 17,40 ευρώ.

Olympia Rally 2025, Ημέρα 2η – Ο Robin Lynch πρώτος στις ειδικές 

 Ο Γιάννης Σεβαστόπουλος διατηρεί το προβάδισμά του στους Έλληνες
Olympia Rally 2025 Day 2
Από το

motomag

30/4/2025

Για την δεύτερη ημέρα του το Rally Olympia κινήθηκε μέσα από το Δρυόδασος Φολόης, στο υψόμετρο των 688 μέτρων, είναι ένα από τα μεγαλύτερα και παλαιότερα δάση στην Ευρώπη, καλύπτοντας 9.900 στρέμματα στο οροπέδιο Φολόης.

Οι ειδικές διαδρομές της δεύτερης ημέρας περιλάμβαναν μαλακό χώμα και αρκετή λάσπη, περνώντας μέσα από ποτάμια και δασικά κομμάτια. Οι συμμετέχοντες έπρεπε να συνδυάσουν ταχύτητα και στρατηγική πλοήγηση, καθιστώντας τη διαδρομή πολύπλοκη, με αυτούς που έκαναν τα λιγότερα λάθη να είναι οι ταχύτεροι.

Πρώτος που τερμάτισε τη διαδρομή ήταν ο Robin Lynch (Ηνωμένο Βασίλειο) της Infinite Racing / Desert Rose Racing, με Husqvarna FE 501 και χρόνο 5'00"15, ακολουθούμενος από τον Gerhard Reinfelder (Γερμανία) με KTM Rally 450 FR και χρόνο 5'00"53, ενώ τρίτος ήταν ο Ισπανός Tomas Millet της Enduro Greece με ΚΤΜ EXC 350 F και χρόνο 5'01"21. 

Από τους Έλληνες αναβάτες, ο Γιάννης Σεβαστόπουλος με Yamaha Tenere XTZ πέρασε πάλι πρώτος τη γραμμή του τερματισμού με χρόνο 5’14”38. Πίσω του στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Χρήστος Πελούσης της GOAT Racing Team, με Beta 480 RR και χρόνο 5’16”01, ενώ τρίτος ήταν ο Ιωσήφ Μπουτσαξής, επίσης της GOAT Racing Team,  με KTM 890 Adventure και χρόνο 6’04”19.