ADAC Junior Cup KTM

Διπλή νίκη ο Κορωνάκης!
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

2/10/2017

Πριν από μερικούς μήνες, είχατε διαβάσει εδώ, για την προσπάθεια δύο νέων αναβατών να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους σε αγώνες στο εξωτερικό. Τότε, τον περασμένο Ιούλιο, είχαμε συναντήσει από κοντά στην πίστα του Sachsenring τον Βασίλη Κορωνάκη και τον Κυριάκο Λιούτα, μαζί με τον team manager της KTM Skourtas Racing Center, τον πρωταθλητή Σάκη Σκούρτα, οι οποίο συμμετείχαν στον θεσμό του ADAC Junior Cup KTM. Δύο πράγματα μας είχαν εντυπωσιάσει από την επαφή με τους νεαρούς αναβάτες: Η ταπεινότητα και οι επιδόσεις τους. Είναι οι δύο αρετές που σε συνδυασμό με το ταλέντο και τη δουλειά μπορούν να κάνουν την διαφορά, ακόμη και σε διεθνές επίπεδο.

Η επιβεβαίωση των παραπάνω ήρθε το περασμένο Σαββατοκύριακο, όταν η ομάδα με αναβάτη τον Βασίλη Κορωνάκη συμμετείχε στον αγώνα του θεσμού που διεξήχθη στο Assen, στα πλαίσια του αγώνα για το Βρετανικό Πρωτάθλημα Superbikes (BSB). Τότε στο βρεγμένο Sachsenring ο Βασίλης είχε τερματίσει δεύτερος εκπλήσσοντας τους πάντες με την ταχύτητα και τον έλεγχο πάνω στο KTM RC390. Τώρα, στο επίσης βρεγμένο Assen έκανε τους πάντες να παραμιλάνε, παίρνοντας δύο νίκες στον διπλό αγώνα για το Junior Cup και με ιδιαίτερα εντυπωσιακό τρόπο.

Την πρώτη μέρα, ξεκινώντας από την δεύτερη σειρά εκκίνησης, ο νεαρός Κερκυραίος συμπλήρωσε τον πρώτο γύρο έχοντας διαφορά σχεδόν 5 δευτερόλεπτα από τον δεύτερο (!), ενώ κάποια στιγμή στον αγώνα η διαφορά ξεπέρασε και τα δέκα δευτερόλεπτα. Από εκεί και πέρα ήταν απλώς θέμα στρατηγικής και ωριμότητας στην οδήγηση του Βασίλη, δύο στοιχεία που ο Σάκης Σκούρτας έχει εμφυσήσει πλήρως στον αναβάτη του, και τερμάτισε πρώτος με διαφορά σε έναν αγώνα που διακόπηκε με κόκκινη σημαία. Την δεύτερη μέρα,με στεγνή πλέον την πίστα, ο Κορωνάκης αντιμετώπισε πιο δυνατό ανταγωνισμό δίνοντας σκληρές μάχες, αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό για να τον εμποδίσει να δει για δεύτερη φορά πρώτος την καρό σημαία.

Θα πρέπει να σημειώσουμε, ότι ο Κορωνάκης έμπαινε για πρώτη φορά στην πίστα του Assen, ενώ ήταν και μόλις η δεύτερη φορά, μετά το Sachsenring Που αγωνίστηκε στην βροχή!

Ετικέτες

Andrea Iannone: Οι πρώτες του φωτογραφίες πάνω στη Harley-Davidson [Photos]

Ο Ιταλός ετοιμάζεται για το ντεμπούτο του, που θα γίνει το προσεχές Σαββατοκύριακο
Iannone
Από τον

Παύλο Καρατζά

25/5/2026

Ο Ιταλός αναβάτης ετοιμάζεται για το ντεμπούτο του στο Παγκόσμιο Κύπελλο Bagger, όπου θα βρεθεί στη γραμμή εκκίνησης αυτό το Σαββατοκύριακο στην πίστα του Mugello.

Λίγες εβδομάδες νωρίτερα σας είχαμε ενημερώσει πως ο "The Maniac" θα συμμετέχει στο Παγκόσμιο Κύπελλο Harley-Davidson Bagger της FIM με την ομάδας της Niti Racing από τον γύρο του Mugello κι έπειτα.

Με τον αγώνα στην ιταλική πίστα να είναι προγραμματισμένος για το Σαββατοκύριακο 30-31 Μαΐου (παράλληλα με το MotoGP), ο Iannone κάνει σήμερα δοκιμές με τη νέα του μοτοσυκλέτα στην πίστα του Mizano.

Ο Ιταλός αναβάτης έψαχνε διακαώς ένα συμβόλαιο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike, όμως όταν είδε πως αυτό δεν μπορούσε να συμβεί, στράφηκε αλλού, με αποτέλεσμα να βρει μία θέση στο grid του Bagger World Cup.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε και τις πρώτες φωτογραφίες από το σημερινό του τεστ που δημοσίευσε το ιταλικό GPone.