American Flat Track 2020: Η Shayna Texter ανανεώνει με ΚΤΜ!

Για άλλα δύο χρόνια στην “Πορτοκαλί” εταιρεία
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

21/1/2020

Το πρώτο εθνικό πρωτάθλημα Flat Track ξεκίνησε στην Αμερική το 1954, με τις ρίζες του αθλήματος να φτάνουν μέχρι τις αρχές του 20ου αιώνα. Στην Αμερική θεωρείται μέχρι και σήμερα ένα απ’ τα πιο extreme μηχανοκίνητα αθλήματα με τις μοτοσυκλέτες να στρίβουν στις οβάλ πίστες με ταχύτητες που ξεπερνούν τα 140km/h, ενώ στις ευθείες μπορούν να φτάσουν και τα 225km/h.

Για το 2020, η KTM επεκτείνει τη συνεργασία της με την Shaya Texter για άλλα δύο χρόνια στα AFT Singles, αφού πέρσι η αναβάτρια έκανε το ντεμπούτο της με τα χρώματα της “Πορτοκαλί” εταιρείας. Έχει κερδίσει 18 αγώνες στην καριέρα της και το 2019 ήρθε έβδομη στη βαθμολογία με τρεις νίκες συνολικά. Στα AFT Singles, οι αναβάτες συμμετέχουν με μονοκύλινδρες μοτοσυκλέτες μέχρι 450cc, οι οποίες είναι βασισμένες σε off-road μοντέλα παραγωγής και η KTM χρησιμοποίησε το 450 SX-F για να εξελίξει την αγωνιστική της μοτοσυκλέτα. Ο στόχος της Texter είναι να συνεχίσει την πορεία της και να φέρει περισσότερες νίκες στην ομάδα καθώς και να βοηθήσει στην εξέλιξη του μοντέλου.

Αισθάνεται ιδιαίτερη τιμή που θα συνεχίσει την συνεργασία της με την Red Bull KTM Factory Racing Team, ενώ δήλωσε πως “είμαι πολύ χαρούμενη που είμαι μέλος μιας ομάδας που έχει δημιουργήσει μια ολόκληρη κουλτούρα γύρο από τις νίκες. Μάθαμε πάρα πολλά πράγματα την προηγούμενη σεζόν με τη νέα ομάδα και καταφέραμε να κερδίσουμε τρεις αγώνες, ενώ τώρα θέτουμε νέους στόχους για το 2020.”

Ο Team manager της Red Bull KTM Factory, Chris Fillmore είπε από την άλλη πως είναι πολύ ευχαριστημένος που η Texter θα συνεχίσει τη συνεργασία της με την ΚΤΜ για δύο ακόμη χρόνια. “Έχει αποδείξει την αξία της, νικώντας σε μερικές απ’ τις πιο δύσκολες και απαιτητικές πίστες του πρωταθλήματος, ενώ ξέρει πολύ καλά να εκπροσωπεί τον εαυτό της, την ομάδα και να προωθεί το άθλημα.” Είπε χαρακτηριστικά ο Fillmore. “Το γεγονός πως ξεκινάμε με μια ολοκαίνουργια ομάδα σημαίνει πως θα χρειαστούμε λίγο χρόνο μέχρι όλοι να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα, αλλά αποκτήσαμε αρκετή εμπειρία απ’ την προηγούμενη σεζόν. Θα είμαστε πιο καλά προετοιμασμένοι για το φετινό πρωτάθλημα και μια αναβάτρια σαν την Shayna στην ομάδα, αποτελεί κίνητρο για εμάς να συνεχίσουμε το έργο και την εξέλιξή μας.”

Ετικέτες

AMA Supercross 2025, Anaheim ΙΙ - Jett Lawrence για την πρώτη νίκη της σεζόν

Και Haiden Deegan στην SX250 για το πρωτάθλημα της Δ. Ακτής
AMA Supercross, tritos agonas anaheim 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

29/1/2025

Ο Jett Lawrence (Honda HRC Progressive) ήταν ο νικητής στη μεγάλη κατηγορία, στον "επαναληπτικό" αγώνα στο Anaheim, για τον τρίτο γύρο του αμερικάνικου Supercross με το αναβάτη της Honda να κάνει την πρώτη του φετινή νίκη.

Η βρεγμένη πίστα στο Angel Stadium στην Καλιφόρνια ήταν γούρικη τελικά για τον Αυστραλό αναβάτη της Honda που έκανε σεφτέ στον τρίτο γύρο του AMA SX για να πάρει την 9η συνολικά νίκη του στη μεγάλη κατηγορία.

AMA Supercross, tritos agonas anaheim 2025

Ο περσινός πρωταθλητής του θεσμού δεν είχε βέβαια μια εύκολη βραδιά αφού για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα έπρεπε να παλέψει για το κορυφαίο σκαλί του βάθρου με τους Ken Roczen (Progressive Insurance ECSTAR Suzuki) και Jason Anderson (Monster Energy Kawasaki), η οποίοι πήραν τη δεύτερη και την τρίτη θέση αντίστοιχα, με τον αναβάτη της Kawasaki να ηγείται για οχτώ γύρους. 

Από την άλλη για τον Eli Tomac (Monster Energy Yamaha Star Racing) η βραδιά δεν πήγε όπως θα ήθελε πηγαίνοντας στο Anaheim ως ο πρωτοπόρος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος. Ο Αμερικανός ξεκίνησε σχεδόν τελευταίος έπειτα από κακή εκκίνηση, ωστόσο επέδειξε ταχύτητα και επιμονή και κατάφερε να αναρριχηθεί έως και την 7η θέση σώζοντας κάπως τα πράγματα. 

AMA Supercross, tritos agonas anaheim 2025

Μπροστά από τον Tomac βρέθηκε ο ομόσταυλός του στην Monster (Energy Yamaha Star Racing), Justin Cooper, ο οποίος έχασε την πέμπτη θέση από τον Hunter, αδερφό και team mate του Jett, ο οποίος με τη σειρά του τερμάτισε πίσω από τον 4ο Chase Sexton (Red Bull KTM Factory Racing).

Στο πρωτάθλημα προηγείται πλέον ο Ken Roczen με 62 βαθμούς, έχοντας πίσω του τον Sexton με 59, ενώ ο νικητής της βραδιάς, Jett Lawrence, βρίσκεται στην τρίτη θέση με 57. Ο Eli Tomac έχει πλέον επίσης 57 βαθμούς και βρίσκεται στην τέταρτη θέση με τον Cooper Webb, τον τρίτο αναβάτη της Energy Yamaha Star Racing να κλείνει την πρώτη πεντάδα.

AMA Supercross, tritos agonas anaheim 2025

Στον αγώνα SX 250, για το πρωτάθλημα της Δυτικής Ακτής, νικητής αναδείχθηκε ο Haiden Deegan (Monster Energy Star Racing Yamaha) έπειτα από μάχη που είχε με τον Julien Beaumer (Redbull KTM Factory Racing), με τον αναβάτη της KTM να τερματίζει τελικά στη δεύτερη θέση αφήνοντας πίσω του τον Cole Davies (Monster Energy Star Racing Yamaha). Στην 4η θέση βρέθηκε ο Jordon Smith της Triumph Racing Factory Team, ενώ η πρώτη πεντάδα έκλεισε από τον Coty Schock (Muc-Off/FXR/ClubMX Yamaha).

Ο Beaumer βρίσκεται στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος με 69 βαθμούς, έπειτα από τρεις αγώνες, με τον Deegan δεύτερο και τον Smith στην τρίτη θέση με 62 και 60 βαθμούς αντίστοιχα.