American Flat Track 2020: Η Shayna Texter ανανεώνει με ΚΤΜ!

Για άλλα δύο χρόνια στην “Πορτοκαλί” εταιρεία
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

21/1/2020

Το πρώτο εθνικό πρωτάθλημα Flat Track ξεκίνησε στην Αμερική το 1954, με τις ρίζες του αθλήματος να φτάνουν μέχρι τις αρχές του 20ου αιώνα. Στην Αμερική θεωρείται μέχρι και σήμερα ένα απ’ τα πιο extreme μηχανοκίνητα αθλήματα με τις μοτοσυκλέτες να στρίβουν στις οβάλ πίστες με ταχύτητες που ξεπερνούν τα 140km/h, ενώ στις ευθείες μπορούν να φτάσουν και τα 225km/h.

Για το 2020, η KTM επεκτείνει τη συνεργασία της με την Shaya Texter για άλλα δύο χρόνια στα AFT Singles, αφού πέρσι η αναβάτρια έκανε το ντεμπούτο της με τα χρώματα της “Πορτοκαλί” εταιρείας. Έχει κερδίσει 18 αγώνες στην καριέρα της και το 2019 ήρθε έβδομη στη βαθμολογία με τρεις νίκες συνολικά. Στα AFT Singles, οι αναβάτες συμμετέχουν με μονοκύλινδρες μοτοσυκλέτες μέχρι 450cc, οι οποίες είναι βασισμένες σε off-road μοντέλα παραγωγής και η KTM χρησιμοποίησε το 450 SX-F για να εξελίξει την αγωνιστική της μοτοσυκλέτα. Ο στόχος της Texter είναι να συνεχίσει την πορεία της και να φέρει περισσότερες νίκες στην ομάδα καθώς και να βοηθήσει στην εξέλιξη του μοντέλου.

Αισθάνεται ιδιαίτερη τιμή που θα συνεχίσει την συνεργασία της με την Red Bull KTM Factory Racing Team, ενώ δήλωσε πως “είμαι πολύ χαρούμενη που είμαι μέλος μιας ομάδας που έχει δημιουργήσει μια ολόκληρη κουλτούρα γύρο από τις νίκες. Μάθαμε πάρα πολλά πράγματα την προηγούμενη σεζόν με τη νέα ομάδα και καταφέραμε να κερδίσουμε τρεις αγώνες, ενώ τώρα θέτουμε νέους στόχους για το 2020.”

Ο Team manager της Red Bull KTM Factory, Chris Fillmore είπε από την άλλη πως είναι πολύ ευχαριστημένος που η Texter θα συνεχίσει τη συνεργασία της με την ΚΤΜ για δύο ακόμη χρόνια. “Έχει αποδείξει την αξία της, νικώντας σε μερικές απ’ τις πιο δύσκολες και απαιτητικές πίστες του πρωταθλήματος, ενώ ξέρει πολύ καλά να εκπροσωπεί τον εαυτό της, την ομάδα και να προωθεί το άθλημα.” Είπε χαρακτηριστικά ο Fillmore. “Το γεγονός πως ξεκινάμε με μια ολοκαίνουργια ομάδα σημαίνει πως θα χρειαστούμε λίγο χρόνο μέχρι όλοι να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα, αλλά αποκτήσαμε αρκετή εμπειρία απ’ την προηγούμενη σεζόν. Θα είμαστε πιο καλά προετοιμασμένοι για το φετινό πρωτάθλημα και μια αναβάτρια σαν την Shayna στην ομάδα, αποτελεί κίνητρο για εμάς να συνεχίσουμε το έργο και την εξέλιξή μας.”

Ετικέτες

X-Trial 2025, 3ος αγώνας Γαλλία - Δύο στα δύο για τον Toni Bou

Νίκη "στο νήμα" για τον Καταλανό στο Clermont-Ferrand
X-Trial τρίτος αγώνας 2025, Toni Bou νικητής
Από το

motomag

20/1/2025

Στον Toni Bou (Repsol Honda Trial Team) πήγε και η νίκη του τρίτου αγώνα της χρονιάς για το παγκόσμιο X-Trial, έπειτα από μάχη που είχε ο Καταλανός στον τελικό με τον Jaime Busto (GasGas).

Toni Bou και Jaime Busto πήγαν στο Clermont-Ferrand με ισοβαθμία στην κορυφή του πρωυαθλήματος με τους δύο Ισπανούς να έχουν ο καθένας από μία νίκη και μία δεύτερη θέση. Και οι δύο ήθελαν τη νίκη στον τρίτο αγώνα του πρωταθλήματος εξίσου όπως αποδείχθηκε με το κορυφαίο σκαλί του βάθρου να κρίνεται στον μεγάλο τελικό, στον τελευταίο μάλιστα τομέα!

X-Trial τρίτος αγώνας 2025, Toni Bou νικητής

Ο Bou με την Montesa Cota 4RT οδήγησε φανταστικά αλλά το ίδιο εξαιρετικός ήταν και ο Busto που άσκησε με αυτόν τον τρόπο πίεση στον Καταλανό ωστόσο στον τελευταιο τομέα του τελικό ο Bou ήταν αλάνθαστος και ο έτερος Ισπανός είχε τρεις βαθμούς ποινής για να ανέβει έτσι στο δεύτερο σκαλι του βάθρου.

X-Trial τρίτος αγώνας 2025, Toni Bou νικητής

Ο Adam Raga (Sherco) έχει ανακοινώσει ότι αυτή θα είναι η τελευταία του χρονιά, η οποία ωστόσο πηγαίνει πολύ καλά μέχρι στιγμής για τον Καταλανό που θα μπορούσε ίσως να το ξανασκεφτεί και να κρεμάσει αργότερα το κράνος του. Ο αναβάτης της Sherco έκανε έναν πολύ καλό αγώνα, δεν έμεινε μακριά με την απόδοσή του από τους δύο πρώτους και στα δεύτερα προκριματικά κατάφερε να επιβληθεί του νεαρού συμπατριώτη του Gabriel Marcelli (Repsol Honda Trial Team). Έτσι πέρασε στον τελικό και πάλεψε για τη δεύτερη θέση με τον Busto. Τελικά πήρε την τρίτη λόγω της ποινής που μάζεψε στον τελευταίο 6ο τομέα.

X-Trial τρίτος αγώνας 2025, Toni Bou νικητής


Με τη δεύτερη σερί νίκη επί γαλλικού εδάφους και δύο νίκες σε τρεις αγώνες στη χρονιά ο Bou πέρασε στην κορυφή του πρωταθλήματος με 55 βαθμούς, με τον Busto να ακολουθεί με 50 και τον Raga πιο πίσω στους 33 βαθμούς. Ισοβαθμόντας στην τέταρτη θέση με 25 βαθμούς βρίσκονται οι Marcelli και Benoit Bincaz.

Ακολουθεί ο τέταρτος γύρος του X-Trial που θα πραγματοποιηθεί στη Βαρκελώνη στις 2 Φεβρουαρίου στο Palau Sant Jordi. Δείτε μερικές από τις καλύτερες στιγμές του αγώνα στο video που ακολουθεί.