American Flat Track 2020: Η Shayna Texter ανανεώνει με ΚΤΜ!

Για άλλα δύο χρόνια στην “Πορτοκαλί” εταιρεία
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

21/1/2020

Το πρώτο εθνικό πρωτάθλημα Flat Track ξεκίνησε στην Αμερική το 1954, με τις ρίζες του αθλήματος να φτάνουν μέχρι τις αρχές του 20ου αιώνα. Στην Αμερική θεωρείται μέχρι και σήμερα ένα απ’ τα πιο extreme μηχανοκίνητα αθλήματα με τις μοτοσυκλέτες να στρίβουν στις οβάλ πίστες με ταχύτητες που ξεπερνούν τα 140km/h, ενώ στις ευθείες μπορούν να φτάσουν και τα 225km/h.

Για το 2020, η KTM επεκτείνει τη συνεργασία της με την Shaya Texter για άλλα δύο χρόνια στα AFT Singles, αφού πέρσι η αναβάτρια έκανε το ντεμπούτο της με τα χρώματα της “Πορτοκαλί” εταιρείας. Έχει κερδίσει 18 αγώνες στην καριέρα της και το 2019 ήρθε έβδομη στη βαθμολογία με τρεις νίκες συνολικά. Στα AFT Singles, οι αναβάτες συμμετέχουν με μονοκύλινδρες μοτοσυκλέτες μέχρι 450cc, οι οποίες είναι βασισμένες σε off-road μοντέλα παραγωγής και η KTM χρησιμοποίησε το 450 SX-F για να εξελίξει την αγωνιστική της μοτοσυκλέτα. Ο στόχος της Texter είναι να συνεχίσει την πορεία της και να φέρει περισσότερες νίκες στην ομάδα καθώς και να βοηθήσει στην εξέλιξη του μοντέλου.

Αισθάνεται ιδιαίτερη τιμή που θα συνεχίσει την συνεργασία της με την Red Bull KTM Factory Racing Team, ενώ δήλωσε πως “είμαι πολύ χαρούμενη που είμαι μέλος μιας ομάδας που έχει δημιουργήσει μια ολόκληρη κουλτούρα γύρο από τις νίκες. Μάθαμε πάρα πολλά πράγματα την προηγούμενη σεζόν με τη νέα ομάδα και καταφέραμε να κερδίσουμε τρεις αγώνες, ενώ τώρα θέτουμε νέους στόχους για το 2020.”

Ο Team manager της Red Bull KTM Factory, Chris Fillmore είπε από την άλλη πως είναι πολύ ευχαριστημένος που η Texter θα συνεχίσει τη συνεργασία της με την ΚΤΜ για δύο ακόμη χρόνια. “Έχει αποδείξει την αξία της, νικώντας σε μερικές απ’ τις πιο δύσκολες και απαιτητικές πίστες του πρωταθλήματος, ενώ ξέρει πολύ καλά να εκπροσωπεί τον εαυτό της, την ομάδα και να προωθεί το άθλημα.” Είπε χαρακτηριστικά ο Fillmore. “Το γεγονός πως ξεκινάμε με μια ολοκαίνουργια ομάδα σημαίνει πως θα χρειαστούμε λίγο χρόνο μέχρι όλοι να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα, αλλά αποκτήσαμε αρκετή εμπειρία απ’ την προηγούμενη σεζόν. Θα είμαστε πιο καλά προετοιμασμένοι για το φετινό πρωτάθλημα και μια αναβάτρια σαν την Shayna στην ομάδα, αποτελεί κίνητρο για εμάς να συνεχίσουμε το έργο και την εξέλιξή μας.”

Ετικέτες

BMW M Motorsport - Στόχος του Valentino Rossi η νίκη στις 24 ώρες του Le Mans 2025 με το #46 BMW M4 GT3 EVO

Ο “γιατρός” έχει απαράμιλλη δημοτικότητα, και οι Βαυαροί το εκμεταλλεύονται στο έπακρο
Valentino Rossi
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

14/1/2025

Στην ανακοίνωση της BMW M Motorsport για τους οδηγούς αγώνων αυτοκινήτου του βαυαρικού εργοστασίου για το 2025, η φωτογραφία του ανοίγματος έχει… αποκλειστικά τον Valentino Rossi, με τους υπόλοιπους οδηγούν να παρουσιάζονται σε δεύτερο επίπεδο.

Η κίνηση αυτή της BMW λέει πολλά για τη δημοτικότητα του Rossi, χωρίς αυτό να υποβαθμίζει το ταλέντο και την ταχύτητα του Ιταλού στους τέσσερις τροχούς.

Η παρουσίαση των εργοστασιακών οδηγών WEC & IMSA έρχεται μερικές εβδομάδες μετά την παρουσίαση των οδηγών του Hypercar της BMW, εκεί που φιλοδοξεί να μεταβεί κάποια στιγμή και ο Rossi στο κοντινό μέλλον.

Όσον αφορά στο 2025, ο Rossi θα συμμετάσχει για δεύτερη χρονιά στην κατηγορία LMGT3 του FIA WEC με το #46 BMW M4 GT3 EVO. Ο Ιταλός θα μοιράζεται το κόκπιτ με τους Kelvin van der Linde (RSA) και Ahmad Al Harthy (OMA).

Στο αυτοκίνητο με το #31 στον Augusto Farfus (BRA) θα κάνουν παρέα οι νεοεισερχόμενοι στην ομάδα Timur Boguslavskiy και Yasser Shahin, ενώ στους αγώνες της IMSA η Paul Miller Racing θα αγωνιστεί με δυο BMW M4 GT3 EVO στην GTD Pro κατηγορία. Παράλληλα η Turner Motorsport θα έχει το  #96 BMW M4 GT3 EVO στην κατηγορία GTD.

Η Team WRT ξεκινά τη σεζόν 2025 του FIA WEC με στόχο τη νίκη στην LMGT3 κατηγορία στον αγώνα 24 Hours of Le Mans (FRA) και την κατάκτηση του τίτλου στο Πρωτάθλημα.

Ο Rossi δήλωσε μεταξύ άλλων: “Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω στο FIA WEC, καθώς πέρυσι ήταν μια δυνατή πρώτη σεζόν. Είχαμε μερικούς καλούς αγώνες, συμπεριλαμβανομένων δύο βάθρων, και θέλουμε να προσπαθήσουμε να γίνουμε πιο δυνατοί και πιο γρήγοροι. Θα δουλέψουμε σκληρά μαζί με την BMW M Motorsport για να βελτιώσουμε τις επιδόσεις μας και να είμαστε πιο ανταγωνιστικοί σε κάθε αγώνα. Είναι υπέροχο να αγωνίζομαι για άλλη μια φορά σε μερικές φανταστικές πίστες, τις οποίες γνωρίζω καλά από τους αγώνες μοτοσυκλετών, και αυτό με κάνει να απολαμβάνω τους αγώνες στο FIA WEC. Το Le Mans είναι φυσικά το πιο σημαντικό, ήμασταν άτυχοι πέρυσι, αλλά θα παλέψουμε για το βάθρο το 2025!”

Ετικέτες