Ανανέωσε ο Toni Bou με την Repsol Honda

Για ακόμη τρία χρόνια
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

15/1/2021

Ο 28 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Trial, Toni Bou, ανανέωσε την συνεργασία του με την Repsol Honda Team για τα επόμενα τρία χρόνια, φτάνοντας έτσι με την λήξη του συμβολαίου του να μετρά 18 ολόκληρα χρόνια με την ομάδα.

Η σχέση του Bou με την Honda ξεκίνησε το 2007 και από τότε δεν χώρισαν ούτε για μια στιγμή οι δρόμοι τους, γεγονός που τους οδήγησε σε επέκταση της συνεργασίας τους, η οποία έληγε το 2021.

Αυτά τα 14 χρόνια συνύπαρξης, ο Toni Bou έσπασε κάθε ρεκόρ στον χώρο του παγκόσμιου Trial. Κέρδισε συνολικά 28 τίτλους (14 στο indoor Trial και 14 στο outdoor), με 118 νίκες στο outdoor και 67 νίκες στο indoor, ενώ παράλληλα στέφθηκε και 11 φορές πρωταθλητής Ισπανίας.

Ο αναβάτης-φαινόμενο του Trial δήλωσε ευτυχής για την εμπιστοσύνη που δείχνει η Honda στο πρόσωπό του. Θεωρεί ότι αυτή η τριετής επέκταση του συμβολαίου του είναι μια αναγνώριση των επιτυχιών και της καριέρας του, εξαίροντας την συνεργασία του με τα μέλη της ομάδας. Μάλιστα, είπε πως θα επιθυμούσε να παραμείνει στην ομάδα και για πολλά ακόμη χρόνια, πέρα από τα επόμενα τρία χρόνια του νέου του συμβολαίου.

Ο πρόεδρος του HRC, Yoshishige Nomura, τόνισε κι αυτός από τη μεριά του το πόσο σημαντικό επίτευγμα αποτελεί η κατάκτηση 28 Παγκόσμιων Τίτλων, ακόμη και ορισμένες χρονιές που ο Bou είχε να αντιμετωπίσει και τους τραυματισμούς του, γεγονός που αντανακλά την αφοσίωσή του στο άθλημα και την ομάδα. Ο Nomura έκλεισε τις δηλώσεις του εκφράζοντας τις ευχαριστίες του στον Bou και την δέσμευση ότι θα συνεχίσουν να του παρέχουν το υψηλότερο επίπεδο υποστήριξης και τεχνολογίας στην μοτοσυκλέτα του.

Isle of Man TT 2024 - O αγωνιζόμενος Sam West δανείζεται ένα Honda Grom και τον σταματά η αστυνομία για υπερβολική ταχύτητα!

Άντε τώρα να εξηγήσεις ότι δεν είσαι ελέφαντας…
motomag Isle of Man TT 2024 – O Sam West δανείζεται ένα Honda Grom και τον σταματά η αστυνομία για υπερβολική ταχύτητα!
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

31/5/2024

Κατά τη διάρκεια της τρίτης ημέρας των κατατακτήριων δοκιμών του Isle of Man TT 2024, ο αγωνιζόμενος Sam West αναγκάστηκε να αφήσει την BMW M 1000 RR στο τμήμα της διαδρομής Ballacrye καθώς η αλυσίδα της μοτοσυκλέτας είχε σπάσει. Ο West όπως καταλαβαίνεται δεν είχε κάποιο τρόπο για να γυρίσει στα pits για να προλάβει την επόμενη διαδικασία της κατηγορίας Supertwin οπότε έπρεπε να βρεθεί μία λύση, λύση που τελικά τον οδήγησε σε μια απίθανη περιπέτεια.

Η λύση βρέθηκε μέσω ενός ντόπιου ο οποίος του δάνεισε ένα Honda Grom για να μπορέσει ο West να επιστρέψει έγκαιρα στα pits. Καθώς ο ίδιος επέστρεφε στα pits ένας αστυνομικός ο οποίος κρατούσε ραντάρ ταχύτητας τον σταμάτησε λέγοντας του πως σε εκείνο το σημείο της διαδρομής είχε παρανομήσει καθώς πήγαινε με 40 χλμ./ώρα ενώ το όριο ήταν 30 χλμ./ώρα.

Το θέμα ήταν πως ο West έπρεπε να αποδείξει στον αστυνομικό πως είναι αγωνιζόμενος στο Isle of Man TT, καθώς ούτε δίπλωμα είχε, ούτε κάποιο αποδεικτικό στοιχείο ενώ το κερασάκι στην τούρτα ήταν το γεγονός πως βρισκόταν καβάλα σε ένα δανεικό Honda Grom που δεν γνώριζε ποιανού ήταν! Με λίγα λόγια άντε να αποδείξεις πως δεν είσαι ελέφαντας.

Isle of Man TT 2024 – O Sam West δανείζεται ένα Honda Grom και τον σταματά η αστυνομία για υπερβολική ταχύτητα!

Μετά από τις απαραίτητες εξηγήσεις στον αστυνομικό ο West επέστρεψε στα pits ενώ ο ίδιος έσπευσε να μοιραστεί με όλους την ιστορία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο ίδιος ανέφερε: “η κακή μου τύχη στο ΤΤ συνεχίζεται. Η αλυσίδα του BMW έσπασε. Αυτό δεν μου έχει συμβεί ξανά αλλά τι να κάνουμε... shit happens. Ένας γενναιόδωρος τύπος μου δανείζει ένα Honda Grom για να οδηγήσω πίσω στο paddock ώστε να μπορέσω να ξαναβγώ στα Supertwin. Ενώ επέστρεφα στη μέση της εξοχής ψάχνοντας για το δρόμο προς το Ramsey, βλέπω έναν αστυνομικό και τον πλησιάζω για οδηγίες. Μόνο που αυτός κρατάει ένα ραντάρ ταχύτητας και προφανώς αυτό το κομμάτι του δρόμου έχει όριο 30 και εγώ πάω με 40! Έπρεπε να εξηγήσω στον ευγενικό αλλά μπερδεμένο αστυνομικό γιατί τρέχω με μεγαλύτερη ταχύτητα από το επιτρεπτό όριο, με ένα δανεικό δίκυκλο, ενώ δεν ήξερα ούτε το όνομα του ιδιοκτήτη, ενώ δεν είχα ούτε δίπλωμα αλλά ούτε τηλέφωνο πάνω μου.

Δεν το σκέφτηκα καν, ήταν ένας άδειος επαρχιακός δρόμος κάπου κοντά στο Jurby, όπου οι περισσότεροι δρόμοι δεν έχουν όριο ταχύτητας. Μετά από κάποιες εξηγήσεις παίρνει όλα τα στοιχεία μου και μου επιτρέπεται να επιστρέψω στο paddock. Τελικά έφτασα στα pits άφησα το Grom στην τέντα μου και έτρεξα να προλάβω την επόμενη κατηγορία ωστόσο δεν μπόρεσα να βγω με τα Supertwin εγκαίρως.

Έτσι, με 2 ημέρες να απομένουν για τις κατατακτήριες δοκιμές, δεν έχω καταταγεί με καμία μοτοσυκλέτα και έχω ολοκληρώσει μόλις 2 χρονομετρημένους γύρους. Δύσκολη δουλειά μερικές φορές. Θα συνεχίσουμε αύριο. Ελπίζω να βγει ο ήλιος και να κάνουμε μερικούς γύρους”.

Ελπίζουμε να πάνε όλα καλά τις επόμενες ημέρες για τον Sam West, ωστόσο ότι και να γίνει ο ίδιος έχει γράψει με ανεξίτηλο τρόπο μία ακόμη ιστορία στο βιβλίο του Isle of Man TT.

Ετικέτες