Antoine Meo: Επιστροφή στο EnduroGP!

Η επιστροφή ενός θρύλου
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

19/2/2019

Μετά την αποχώρηση του απ’ την ενεργό δράση πριν από τέσσερα χρόνια, ο Antoine Meo επιστρέφει δυναμικά στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Maxxis FIM EnduroGP. Η τελευταία του συμμετοχή ήταν το 2015 που είχε κερδίσει τον τίτλο στην E2 κατηγορία στον αγώνα της Réquista στη Γαλλία. Έπειτα αποσύρθηκε και έστρεψε την προσοχή του σ’ ένα απ’ τα πιο δύσκολα Rally, το Dakar, δηλώνοντας συμμετοχή το 2016 και το 2018 όπου τερμάτισε έβδομος και τέταρτος αντίστοιχα. Όμως η μοίρα δεν ήταν τόσο ευγενική μαζί του αφού κατά την τελευταία του συμμετοχή πέρσι είχε αρκετούς τραυματισμούς, τόσο στα γόνατα όσο και τους καρπούς, με αποτέλεσμα να κάνει ένα διάλλειμα απ’ την ενεργό δράση. Τώρα, ο πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, ο “Αλιγάτορας” –όπως είναι το παρατσούκλι του Meo- επιστρέφει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του Enduro με την ομάδα της Honda RedMoto κατόπιν συννενόησης του team manager, Matteo Boffelli. Φέτος θα διαγωνιστεί με την CRF450RΧ στην E2 κατηγορία, προσφέροντας άπλετο θέαμα στους οπαδούς που τον θυμούνται για το εντυπωσιακό στυλ οδήγησής του. Έτσι, θα σταθεί δίπλα στους Christope Charlier, Alex Salvini, Loïc Larrieu και πολλούς άλλους αναβάτες της κατηγορίας.

Σε δηλώσεις του ο Meo ανέφερε: “Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Matteo Boffeli και την Honda RedMoto που μου έδωσαν την ευκαιρία να επιστρέψω στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Enduro, όπου στο παρελθόν είχα πάρει πέντε φορές τον τίτλο. Απ’ την ομάδα απορρέει έντονα το πάθος που την διακατέχει για το άθλημα. Είναι μια νέα ομάδα με μεγάλα κίνητρα και αποτελείται από καταξιωμένους μηχανικούς που είναι έτοιμοι να αντιμετωπίσουν όλες τις προκλήσεις. Ανυπομονώ να ξεκινήσει η σεζόν και είμαι πολύ χαρούμενος που θα έχω για team mate τον Charlier και τον Oldrati. Ο στόχος μου είναι τα πάω πολύ καλά στη σεζόν.”

Ο Matteo Boffelli σε δηλώσεις του είπε: “Το 2018 ήταν μια πολύ σημαντική χρονιά για ολόκληρη την ομάδα: Έχουμε προοδεύσει τόσο τεχνικά όσο και αθλητικά. Είναι μεγάλη μας τιμή που ο Antoine Meo προστέθηκε στην ομάδα μας και παράλληλα αποτελεί κίνητρο για μας, ώστε να τα πάμε καλύτερα. Εκμεταλλευόμενοι την μεγάλη του εμπειρία θα μπορέσουμε να βελτιωθούμε και να φτάσουμε τους στόχους που θέσαμε πολύ πιο γρήγορα.”

Με τη νέα σεζόν να βρίσκεται προ των πυλών η Honda RedMoto εξέπληξε τους πάντες και είναι ξεκάθαρο πως στοχεύει για το χρυσό κύπελλο του Enduro, καθώς φέτος είναι δυνατότερη από ποτέ. Αναμφίβολα οι φίλοι του σπορ θα χαρούν με την επιστροφή του, ακόμη κι αν είναι άγνωστο σε τι φυσική κατάσταση και επίπεδο βρίσκεται. Η είδηση είναι μια: Ο Αλιγάτορας επέστρεψε!

 

Ετικέτες

Mason Klein, KOVE, Dakar 2025 - Μοναδική ιστορία αλληλεγγύης με τη ρυμούλκησή του 80 χλμ από άλλο αναβάτη KOVE, μετά από μηχανικό πρόβλημα! [VIDEO]

Επαναλαμβάνεται το σκηνικό του 2024 για τον κακότυχο Αμερικανό - Καλύτερα τοποθετημένος αναβάτης της KOVE ο Theric μέσα στην 20άδα γενικής!
Mason Klein - Abulhalim Almogheera
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

7/1/2025

Ο ταλαντούχος Mason Klein που ξεχώρισε πέρυσι με το Kove 450 -δέκατος στον πρόλογο και τρίτος την πρώτη ημέρα- πριν εγκαταλείψει από σπασμένο κινητήρα, είχε για μια ακόμη φορά ραντεβού με την κακοτυχία, αφού στο 2ο σκέλος του Dakar 2025 αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα που οδήγησε στη ρυμούλκησή του από έτερο αναβάτη της Kove για 80 χιλιόμετρα μέχρι το Bivouac!

Ο ίδιος ο Klein αναφέρει στο προφίλ του στα social media για το επεισοδιακό δεύτερο σκέλος του Dakar 2025: "Αυτές ήταν 48 ώρες, τουλάχιστον. Δεν μου έφτανε μια ασθένεια που με ταλαιπωρεί, καθώς αντιμετώπισα μεγάλο πρόβλημα με τον συμπλέκτη, που τελικά οδήγησαν σε σπασμένο κινητήρα (σσ. από την υπερστροφία).

Ευτυχώς, το πνεύμα του ράλι εμφανίστηκε δίπλα μου, όταν δυο υπέροχοι αγωνιζόμενοι με ρυμούλκησαν για συνολικά 80 χιλιόμετρα με ιμάντα (σσ. στο προφίλ του Klein αναφέρεται και δεύτερος οδηγός που βοήθησε χωρίς αυτός να κατονομάζεται, όμως η KOVE αναφέρεται μόνο σε έναν αναβάτη μοτοσυκλέτας στην περίπτωση). Μεγάλος σεβασμός και ευγνωμοσύνη σε αυτούς που με βοήθησαν να ξεπεράσω μια κατάσταση που έδειχνε μη αναστρέψιμη. Πριν από όλα αυτά, βρήκα μια ευκαιρία να ανοίξω το γκάζι σε ένα ταχύτατο τμήμα της διαδρομής, μέχρι που η μοτοσυκλέτα μου αποφάσισε πως είχε άλλα σχέδια. Παρόλα αυτά, είμαι ευγνώμων που έφτασα στον τερματισμό του β' σκέλους. Είναι στιγμές σαν κι αυτήν που μου θυμίζουν για ποιο λόγο αγαπώ αυτό το άθλημα -για τις προκλήσεις, τη συντροφικότητα και την αποφασιστικότητα να συνεχίσεις να παλεύεις, ενάντια σε όλες τις δυσκολίες. Η μοτοσυκλέτα κι εγώ προετοιμαζόμαστε για να ξεκινήσουμε το 3ο σκέλος του αγώνα. Let's do this!"

Με την παραπάνω περιπέτειά του, και πριν μάθουμε αν τελικά ο Klein προχώρησε σε αλλαγή κινητήρα που μεταφράζεται σε μηδενισμό όλων των πιθανοτήτων για οποιαδήποτε μορφής διάκριση φέτος, ο Αμερικανός είχε τερματίσει 90ς στο 2ο σκέλος, και βρισκόταν 65ος γενικής, ενώ ο καλύτερα τοποθετημένος αναβάτης της KOVE ήταν ο Γάλλος Neels Theric, στην 17η θέση γενικής.

Στα προκαταρκτικά αποτελέσματα του 3ου σκέλους, σήμερα 7/1, βλέπουμε τον Mason Klein να έχει τερματίσει στην 45η θέση για την ημέρα, 37 λεπτά πριν τον πρώτο Lorenzo Santolino, ανεβαίνοντας στην 61η θέση γενικής, ενώ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ δεν βλέπουμε να έχει πάρει ποινή για αντικατάσταση κινητήρα, οπότε ίσως ΔΕΝ τον άλλαξε -πάντως ο Αμερικανός βρίσκεται 7 ολόκληρες ώρες πίσω από τον πρώτο Sanders, μην έχοντας δυνατότητες να ξεχωρίσει. Οι κανονισμοί της FIM για το 2025 αναφέρουν πως "Όλες οι παρεμβάσεις στο "bottom-end" (μέσα στα κάρτερ) και η αντικατάσταση κυλίνδρου ή κυλινδροκεφαλής λογίζονται ως αλλαγή κινητήρα και επιφέρουν ποινή". Θα επανέλθουμε αν κάτι αλλάξει.

Οι κακεντρεχείς μπορεί να σχολιάσουν αρνητικά τη μοτοσυκλέτα της KOVE, αλλά η 17η θέση γενικής αυτή τη στιγμή του Theric σίγουρα δεν αποτελεί τμήμα της ίδιας εικόνας με εκείνης του Klein, δείχνοντας πως η κινέζικη μοτοσυκλέτα μπορεί να δουλέψει αξιόπιστα με θέση στην πρώτη 20άδα, τουλάχιστον για την ώρα και τουλάχιστον για τον Theric. 

Αξίζει όμως και με το παραπάνω να σταθούμε στην ιστορία της ρυμούλκησης του Klein από τον Σαουδάραβα Abdulhalim Almogheera, γιατί εδώ έχουμε μια εκπληκτική ιστορία δούναι και λαβείν, που αναδεικνύει μοναδικά το πνεύμα συντροφικότητας που προάγει το Rally Dakar.

Η παραπάνω ιστορία ξεκινά πέρυσι λίγο πριν την εκκίνηση του Dakar 2024, με τις μοτοσυκλέτες της κινέζικης εταιρείας να έχουν "σκαλώσει" στα γρανάζια του τελωνείου στο Ντουμπάι, και να είναι αμφίβολο αν θα καταφέρουν να φτάσουν εγκαίρως στο Bivouac της εκκίνησης. Κάπου εδώ παρεμβαίνει ο Σαουδάραβας αναβάτης της KOVE, Almogheera, που λόγω εντοπιότητας και γνωριμιών -εργάζεται στην κυβέρνηση της χώρας του- καταφέρνει να επισπεύσει τη διαδικασία εκτελωνισμού των KOVE.

Για να ξεπληρώσει αυτό το καλό που έκανε ο Abdulhalim στην εταιρεία, η KOVE απαντά θετικά στο αίτημα του Σαουδάραβα για χορηγία μοτοσυκλέτας και στο Dakar 2025, χωρίς να γνωρίζει πως εντελώς τυχαία ο Abdulhalim θα έβρισκε στο 2ο σκέλος μπροστά του τη χαλασμένη μοτοσυκλέτα του Klein.

Ο Almogheera δεν το σκέφτηκε πολύ, έδεσε την KOVE του Klein με ιμάντα, και κατάφερε να διασχίσει 80 αμμώδη χιλιόμετρα χωρίς να κάψει και τον δικό του συμπλέκτη από το ζόρι, φέρνοντας αμφότερους στον τερματισμό του 2ου σκέλους!

Ένα καλό (εκτελωνισμός των KOVE το 2024) που ανταμοίφθηκε με ένα ακόμη καλό (χορηγία μοτοσυκλέτας για το 2025), για να συνεχιστεί και να τριτώσει με τη ρυμούλκηση του Klein στο τέλος του 2ου σκέλους φέτος... ιστορία που δείχνει το πνεύμα αλληλεγγύης και συντροφικότητας απέναντι στις εξοντοτικές αντιξοότητες του Dakar.

Ετικέτες