BMW M Motorsport - Στόχος του Valentino Rossi η νίκη στις 24 ώρες του Le Mans 2025 με το #46 BMW M4 GT3 EVO

Ο “γιατρός” έχει απαράμιλλη δημοτικότητα, και οι Βαυαροί το εκμεταλλεύονται στο έπακρο
Valentino Rossi
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

14/1/2025

Στην ανακοίνωση της BMW M Motorsport για τους οδηγούς αγώνων αυτοκινήτου του βαυαρικού εργοστασίου για το 2025, η φωτογραφία του ανοίγματος έχει… αποκλειστικά τον Valentino Rossi, με τους υπόλοιπους οδηγούν να παρουσιάζονται σε δεύτερο επίπεδο.

Η κίνηση αυτή της BMW λέει πολλά για τη δημοτικότητα του Rossi, χωρίς αυτό να υποβαθμίζει το ταλέντο και την ταχύτητα του Ιταλού στους τέσσερις τροχούς.

Η παρουσίαση των εργοστασιακών οδηγών WEC & IMSA έρχεται μερικές εβδομάδες μετά την παρουσίαση των οδηγών του Hypercar της BMW, εκεί που φιλοδοξεί να μεταβεί κάποια στιγμή και ο Rossi στο κοντινό μέλλον.

Όσον αφορά στο 2025, ο Rossi θα συμμετάσχει για δεύτερη χρονιά στην κατηγορία LMGT3 του FIA WEC με το #46 BMW M4 GT3 EVO. Ο Ιταλός θα μοιράζεται το κόκπιτ με τους Kelvin van der Linde (RSA) και Ahmad Al Harthy (OMA).

Στο αυτοκίνητο με το #31 στον Augusto Farfus (BRA) θα κάνουν παρέα οι νεοεισερχόμενοι στην ομάδα Timur Boguslavskiy και Yasser Shahin, ενώ στους αγώνες της IMSA η Paul Miller Racing θα αγωνιστεί με δυο BMW M4 GT3 EVO στην GTD Pro κατηγορία. Παράλληλα η Turner Motorsport θα έχει το  #96 BMW M4 GT3 EVO στην κατηγορία GTD.

Η Team WRT ξεκινά τη σεζόν 2025 του FIA WEC με στόχο τη νίκη στην LMGT3 κατηγορία στον αγώνα 24 Hours of Le Mans (FRA) και την κατάκτηση του τίτλου στο Πρωτάθλημα.

Ο Rossi δήλωσε μεταξύ άλλων: “Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω στο FIA WEC, καθώς πέρυσι ήταν μια δυνατή πρώτη σεζόν. Είχαμε μερικούς καλούς αγώνες, συμπεριλαμβανομένων δύο βάθρων, και θέλουμε να προσπαθήσουμε να γίνουμε πιο δυνατοί και πιο γρήγοροι. Θα δουλέψουμε σκληρά μαζί με την BMW M Motorsport για να βελτιώσουμε τις επιδόσεις μας και να είμαστε πιο ανταγωνιστικοί σε κάθε αγώνα. Είναι υπέροχο να αγωνίζομαι για άλλη μια φορά σε μερικές φανταστικές πίστες, τις οποίες γνωρίζω καλά από τους αγώνες μοτοσυκλετών, και αυτό με κάνει να απολαμβάνω τους αγώνες στο FIA WEC. Το Le Mans είναι φυσικά το πιο σημαντικό, ήμασταν άτυχοι πέρυσι, αλλά θα παλέψουμε για το βάθρο το 2025!”

Ετικέτες

Honda Montesa: Ντεμπούτο της ηλεκτρικής RTL Electric στο Barcelona X-Trial

Για πρώτη φορά η Honda θα δώσει το παρών στη μεγάλη κατηγορία του X-Trial με την ηλεκτρική της μοτοσυκλέτα
Honda Montesa RTL eletric
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

4/2/2026

Την Κυριακή 8 Φεβρουαρίου το κλειστό στάδιο της Βαρκελώνης, Palau Sant Jordi, θα φιλοξενήσει τον έβδομο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος X-Trial 2026 και εκεί η Honda θα δώσει το παρών με έναν επιπλέον αναβάτη.

Ο Ισπανός Miquel Gelabert θα αγωνιστεί με την ηλεκτρική RTL Electric και αυτή θα είναι η πρώτη φορά που μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα Ιάπωνα κατασκευαστή θα αγωνιστεί σε πρωτάθλημα εσωτερικού χώρου (indoor).

Ο Miquel Gelabert έχει αγωνιστεί πέντε φορές στο Barcelona X-Trial, αγώνα της ιδιαίτερης πατρίδας του, με καλύτερο αποτέλεσμα μια πέμπτη θέση, ενώ τώρα επιστρέφει... ηλεκτρισμένος.

Με την περσινή εκδοχή της RTL Electric ο Gelabert τερμάτισε τη σεζόν του Trial2 στη δεύτερη θέση της κατάταξης και τώρα θα δοκιμάσει ξανά τις δυνάμεις του απέναντι στους κορυφαίους αναβάτες του κόσμου με τη μοτοσυκλέτα του 2026 που διαθέτει επανασχεδιασμένο πλαίσιο και άλλες βελτιώσεις βάσει της εμπειρίας που αποκτήθηκε από τη συμμετοχή στην Trial2.