BMW M Motorsport - Στόχος του Valentino Rossi η νίκη στις 24 ώρες του Le Mans 2025 με το #46 BMW M4 GT3 EVO

Ο “γιατρός” έχει απαράμιλλη δημοτικότητα, και οι Βαυαροί το εκμεταλλεύονται στο έπακρο
Valentino Rossi
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

14/1/2025

Στην ανακοίνωση της BMW M Motorsport για τους οδηγούς αγώνων αυτοκινήτου του βαυαρικού εργοστασίου για το 2025, η φωτογραφία του ανοίγματος έχει… αποκλειστικά τον Valentino Rossi, με τους υπόλοιπους οδηγούν να παρουσιάζονται σε δεύτερο επίπεδο.

Η κίνηση αυτή της BMW λέει πολλά για τη δημοτικότητα του Rossi, χωρίς αυτό να υποβαθμίζει το ταλέντο και την ταχύτητα του Ιταλού στους τέσσερις τροχούς.

Η παρουσίαση των εργοστασιακών οδηγών WEC & IMSA έρχεται μερικές εβδομάδες μετά την παρουσίαση των οδηγών του Hypercar της BMW, εκεί που φιλοδοξεί να μεταβεί κάποια στιγμή και ο Rossi στο κοντινό μέλλον.

Όσον αφορά στο 2025, ο Rossi θα συμμετάσχει για δεύτερη χρονιά στην κατηγορία LMGT3 του FIA WEC με το #46 BMW M4 GT3 EVO. Ο Ιταλός θα μοιράζεται το κόκπιτ με τους Kelvin van der Linde (RSA) και Ahmad Al Harthy (OMA).

Στο αυτοκίνητο με το #31 στον Augusto Farfus (BRA) θα κάνουν παρέα οι νεοεισερχόμενοι στην ομάδα Timur Boguslavskiy και Yasser Shahin, ενώ στους αγώνες της IMSA η Paul Miller Racing θα αγωνιστεί με δυο BMW M4 GT3 EVO στην GTD Pro κατηγορία. Παράλληλα η Turner Motorsport θα έχει το  #96 BMW M4 GT3 EVO στην κατηγορία GTD.

Η Team WRT ξεκινά τη σεζόν 2025 του FIA WEC με στόχο τη νίκη στην LMGT3 κατηγορία στον αγώνα 24 Hours of Le Mans (FRA) και την κατάκτηση του τίτλου στο Πρωτάθλημα.

Ο Rossi δήλωσε μεταξύ άλλων: “Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω στο FIA WEC, καθώς πέρυσι ήταν μια δυνατή πρώτη σεζόν. Είχαμε μερικούς καλούς αγώνες, συμπεριλαμβανομένων δύο βάθρων, και θέλουμε να προσπαθήσουμε να γίνουμε πιο δυνατοί και πιο γρήγοροι. Θα δουλέψουμε σκληρά μαζί με την BMW M Motorsport για να βελτιώσουμε τις επιδόσεις μας και να είμαστε πιο ανταγωνιστικοί σε κάθε αγώνα. Είναι υπέροχο να αγωνίζομαι για άλλη μια φορά σε μερικές φανταστικές πίστες, τις οποίες γνωρίζω καλά από τους αγώνες μοτοσυκλετών, και αυτό με κάνει να απολαμβάνω τους αγώνες στο FIA WEC. Το Le Mans είναι φυσικά το πιο σημαντικό, ήμασταν άτυχοι πέρυσι, αλλά θα παλέψουμε για το βάθρο το 2025!”

Ετικέτες

Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Hard Enduro: Ο "Πόλεμος" αναβατών-διοργάνωσης συνεχίζεται

Τη σκυτάλη, με δική της ανακοίνωση, πήρε η διοργάνωση του Πρωταθλήματος
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

30/1/2026

Οι διοργανωτές του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Hard Enduro επιμένουν ότι το Πρωτάθλημα θα διεξαχθεί όπως έχει προγραμματιστεί, ζητώντας από τους αναβάτες να επικεντρωθούν στην κατάκτηση του Παγκόσμιου Τίτλου.

Χτες, σας είχαμε ενημερώσει πως η Παγκόσμια Ένωση Αναβατών Enduro (WERA) ανακοίνωσε πως θα συμμετάσχει το πολύ σε έξι από τους εννέα προγραμματισμένους αγώνες του Παγκόσμιου Hard Enduro 2026, λόγω αυξημένων εξόδων.

Σήμερα 30/1 οι διοργανωτές του Hard Enduro εξέδωσαν δική τους ανακοίνωση και  παραμένουν σταθεροί στο πρόγραμμα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος 2026. Η Hard Enduro Promotions Marketing Management LLC (HEP) δηλώνει ότι η σειρά αγώνων του 2026 θα διεξαχθεί όπως έχει προγραμματιστεί με τη FIM.

Το πρωτάθλημα συνήθως περιλάμβανε 8 γύρους υπό την αιγίδα του προηγούμενο διοργανωτή WESS, ενώ την περσινή χρονιά με διοργανωτή για πρώτη φορά τη HEP, ο ένας γύρος ακυρώθηκε τελικά. Ο διοργανωτής με την ανακοίνωση του δηλώνει πως αν το Πρωτάθλημα γίνει με μόνο 6 γύρους, θα αποτελεί πισωγύρισμα.

Enduro

“Ένα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα δεν μπορεί να προχωρήσει μειώνοντας την παρουσία του. Λιγότεροι γύροι σημαίνουν λιγότερες ευκαιρίες για τους αναβάτες, τις ομάδες, τους χορηγούς και τα μέσα ενημέρωσης. Η ανάπτυξη προέρχεται από την αυξημένη προβολή, τις ισχυρότερες διοργανώσεις και ένα σταθερό παγκόσμιο ημερολόγιο, όχι από τη συρρίκνωση”, δήλωσε ο Ross Whitehead, μάνατζερ του πρωταθλήματος.

Και συνέχισε “Υποστηρίζουμε πλήρως την ιδέα μιας ένωσης αναβατών. Αλλά για να έχει πραγματικό βάρος σε επίπεδο Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, πρέπει να αντικατοπτρίζει τη φωνή του paddock στο σύνολό του, όχι ενός περιορισμένου αριθμού ατόμων. Δεν μπορούμε να οργανώσουμε ένα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα με βάση τα προγράμματα των μεμονωμένων χορηγών. Κάθε επαγγελματικό άθλημα απαιτεί δύσκολες επιλογές. Οι αναβάτες πρέπει να αποφασίσουν αν θα κυνηγήσουν τον Παγκόσμιο Τίτλο ή θα δώσουν προτεραιότητα σε μεμονωμένες διοργανώσεις, και αυτή η πραγματικότητα ισχύει σε όλα τα μηχανοκίνητα αθλήματα.

Πολλές από τις αλλαγές που ζήτησαν οι αναβάτες έχουν ήδη υλοποιηθεί σε λιγότερο από ένα χρόνο. Αυτό το επίπεδο προόδου δεν επιτυγχάνεται αμέσως, αλλά δείχνει σαφή πρόθεση και δέσμευση”.

Κληρονομήσαμε μια περίπλοκη κατάσταση και αναλάβαμε δράση για να διατηρήσουμε το πρωτάθλημα ζωντανό. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, έχουμε σημειώσει σημαντική πρόοδο, αλλά η δημιουργία ενός βιώσιμου Παγκόσμιου Πρωταθλήματος απαιτεί χρόνο, συνεργασία και υπομονή από όλους τους εμπλεκόμενους”.

Συμπερασματικά, ανυποχώρητοι φαίνεται πως είναι οι διοργανωτές του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Hard Enduro και τώρα μένει να δούμε και την αντίδραση από την πλευρά της ένωσης αναβατών, το αν θα ακολουθήσουν όλο το πρωτάθλημα εντέλει, όπως και το αν θα παραμείνουν συγκροτημένοι σε μία ένωση που δημιουργήθηκε μόλις την περσινή χρονιά.