BMW M Motorsport - Στόχος του Valentino Rossi η νίκη στις 24 ώρες του Le Mans 2025 με το #46 BMW M4 GT3 EVO

Ο “γιατρός” έχει απαράμιλλη δημοτικότητα, και οι Βαυαροί το εκμεταλλεύονται στο έπακρο
Valentino Rossi
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

14/1/2025

Στην ανακοίνωση της BMW M Motorsport για τους οδηγούς αγώνων αυτοκινήτου του βαυαρικού εργοστασίου για το 2025, η φωτογραφία του ανοίγματος έχει… αποκλειστικά τον Valentino Rossi, με τους υπόλοιπους οδηγούν να παρουσιάζονται σε δεύτερο επίπεδο.

Η κίνηση αυτή της BMW λέει πολλά για τη δημοτικότητα του Rossi, χωρίς αυτό να υποβαθμίζει το ταλέντο και την ταχύτητα του Ιταλού στους τέσσερις τροχούς.

Η παρουσίαση των εργοστασιακών οδηγών WEC & IMSA έρχεται μερικές εβδομάδες μετά την παρουσίαση των οδηγών του Hypercar της BMW, εκεί που φιλοδοξεί να μεταβεί κάποια στιγμή και ο Rossi στο κοντινό μέλλον.

Όσον αφορά στο 2025, ο Rossi θα συμμετάσχει για δεύτερη χρονιά στην κατηγορία LMGT3 του FIA WEC με το #46 BMW M4 GT3 EVO. Ο Ιταλός θα μοιράζεται το κόκπιτ με τους Kelvin van der Linde (RSA) και Ahmad Al Harthy (OMA).

Στο αυτοκίνητο με το #31 στον Augusto Farfus (BRA) θα κάνουν παρέα οι νεοεισερχόμενοι στην ομάδα Timur Boguslavskiy και Yasser Shahin, ενώ στους αγώνες της IMSA η Paul Miller Racing θα αγωνιστεί με δυο BMW M4 GT3 EVO στην GTD Pro κατηγορία. Παράλληλα η Turner Motorsport θα έχει το  #96 BMW M4 GT3 EVO στην κατηγορία GTD.

Η Team WRT ξεκινά τη σεζόν 2025 του FIA WEC με στόχο τη νίκη στην LMGT3 κατηγορία στον αγώνα 24 Hours of Le Mans (FRA) και την κατάκτηση του τίτλου στο Πρωτάθλημα.

Ο Rossi δήλωσε μεταξύ άλλων: “Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω στο FIA WEC, καθώς πέρυσι ήταν μια δυνατή πρώτη σεζόν. Είχαμε μερικούς καλούς αγώνες, συμπεριλαμβανομένων δύο βάθρων, και θέλουμε να προσπαθήσουμε να γίνουμε πιο δυνατοί και πιο γρήγοροι. Θα δουλέψουμε σκληρά μαζί με την BMW M Motorsport για να βελτιώσουμε τις επιδόσεις μας και να είμαστε πιο ανταγωνιστικοί σε κάθε αγώνα. Είναι υπέροχο να αγωνίζομαι για άλλη μια φορά σε μερικές φανταστικές πίστες, τις οποίες γνωρίζω καλά από τους αγώνες μοτοσυκλετών, και αυτό με κάνει να απολαμβάνω τους αγώνες στο FIA WEC. Το Le Mans είναι φυσικά το πιο σημαντικό, ήμασταν άτυχοι πέρυσι, αλλά θα παλέψουμε για το βάθρο το 2025!”

Ετικέτες

Red Bull MotoGP Rookies Cup: Ανεβαίνουν σκαλί οι Ogiwara και Daquigan

Προβιβασμός για δύο αναβάτες του Idemitsu Moto4 Asia Cup
MotoGP Rookies Cup
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

28/1/2026

Ο Πρωταθλητής του 2025 και ο τρίτος της γενικής κάνουν το επόμενο βήμα στον δρόμο προς το MotoGP.

Ο Ryota Ogiwara από την Ιαπωνία και ο Alfonsi Daquigan από τις Φιλιππίνες ετοιμάζονται να κάνουν το ντεμπούτο τους στο Red Bull MotoGP Rookies Cup το 2026. Οι δύο αναβάτες επιλέχθηκαν από την Dorna έπειτα από τις εντυπωσιακές εμφανίσεις τους την περασμένη σεζόν του Idemitsu Moto4 Asia Cup με τον Ogiwara να κατακτά τον τίτλο και τον Daquigan να ολοκληρώνει το Idemitsu Moto4 Asia Cup στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης.

MotoGP Rookies Cup

Ο Ogiwara πραγματοποίησε μια εκπληκτική χρονιά το 2025. Ο Ιάπωνας αναβάτης παρέμεινε αήττητος στους τέσσερις πρώτους γύρους του Idemitsu Moto4 Asia Cup, πριν κλείσει τη σεζόν με ακόμη δύο βάθρα στον 6ο γύρο. Από την άλλη πλευρά, ο Daquigan ξεχώρισε για τη σταθερότητά του στις πρώτες θέσεις, πέτυχε δύο νίκες στην Ινδονησία και πρόσθεσε ακόμη ένα βάθρο στη Sepang στον τελευταίο αγώνα, επιβεβαιώνοντας τη σημαντική του πρόοδο.

Πλέον, και οι δύο θα ενταχθούν στο grid του Red Bull MotoGP Rookies Cup, κάνοντας το επόμενο καθοριστικό βήμα στο Road to MotoGP. Παράλληλα, ο Daquigan γράφει ιστορία, καθώς γίνεται ο πρώτος αναβάτης από τις Φιλιππίνες που θα συμμετάσχει στη διοργάνωση.

MotoGP Rookies Cup