BMW M Motorsport - Στόχος του Valentino Rossi η νίκη στις 24 ώρες του Le Mans 2025 με το #46 BMW M4 GT3 EVO
Ο “γιατρός” έχει απαράμιλλη δημοτικότητα, και οι Βαυαροί το εκμεταλλεύονται στο έπακρο
Από τον
Κώστα Γκαζή
14/1/2025
Στην ανακοίνωση της BMW M Motorsport για τους οδηγούς αγώνων αυτοκινήτου του βαυαρικού εργοστασίου για το 2025, η φωτογραφία του ανοίγματος έχει… αποκλειστικά τον Valentino Rossi, με τους υπόλοιπους οδηγούν να παρουσιάζονται σε δεύτερο επίπεδο.
Η κίνηση αυτή της BMW λέει πολλά για τη δημοτικότητα του Rossi, χωρίς αυτό να υποβαθμίζει το ταλέντο και την ταχύτητα του Ιταλού στους τέσσερις τροχούς.
Η παρουσίαση των εργοστασιακών οδηγών WEC & IMSA έρχεται μερικές εβδομάδες μετά την παρουσίαση των οδηγών του Hypercar της BMW, εκεί που φιλοδοξεί να μεταβεί κάποια στιγμή και ο Rossi στο κοντινό μέλλον.
Όσον αφορά στο 2025, ο Rossi θα συμμετάσχει για δεύτερη χρονιά στην κατηγορία LMGT3 του FIA WEC με το #46 BMW M4 GT3 EVO. Ο Ιταλός θα μοιράζεται το κόκπιτ με τους Kelvin van der Linde (RSA) και Ahmad Al Harthy (OMA).
Στο αυτοκίνητο με το #31 στον Augusto Farfus (BRA) θα κάνουν παρέα οι νεοεισερχόμενοι στην ομάδα Timur Boguslavskiy και Yasser Shahin, ενώ στους αγώνες της IMSA η Paul Miller Racing θα αγωνιστεί με δυο BMW M4 GT3 EVO στην GTD Pro κατηγορία. Παράλληλα η Turner Motorsport θα έχει το #96 BMW M4 GT3 EVO στην κατηγορία GTD.
Η Team WRT ξεκινά τη σεζόν 2025 του FIA WEC με στόχο τη νίκη στην LMGT3 κατηγορία στον αγώνα 24 Hours of Le Mans (FRA) και την κατάκτηση του τίτλου στο Πρωτάθλημα.
Ο Rossi δήλωσε μεταξύ άλλων: “Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω στο FIA WEC, καθώς πέρυσι ήταν μια δυνατή πρώτη σεζόν. Είχαμε μερικούς καλούς αγώνες, συμπεριλαμβανομένων δύο βάθρων, και θέλουμε να προσπαθήσουμε να γίνουμε πιο δυνατοί και πιο γρήγοροι. Θα δουλέψουμε σκληρά μαζί με την BMW M Motorsport για να βελτιώσουμε τις επιδόσεις μας και να είμαστε πιο ανταγωνιστικοί σε κάθε αγώνα. Είναι υπέροχο να αγωνίζομαι για άλλη μια φορά σε μερικές φανταστικές πίστες, τις οποίες γνωρίζω καλά από τους αγώνες μοτοσυκλετών, και αυτό με κάνει να απολαμβάνω τους αγώνες στο FIA WEC. Το Le Mans είναι φυσικά το πιο σημαντικό, ήμασταν άτυχοι πέρυσι, αλλά θα παλέψουμε για το βάθρο το 2025!”
Isle of Man TT, Superbike: Κυρίαρχος Dean Harrison για πρώτη φορά στην κατηγορία [Video]
Ανεπανάληπτη μονομαχία Michael Dunlop και Peter Hickman για τη δεύτερη θέση
Από τον
Σπύρο Τσαντήλα
2/6/2026
Ο Dean Harrison είχε φροντίσει από μόνος του να ορίσει εαυτόν ως μεγάλο φαβορί για τον αγώνα των Superbikes, κυριαρχώντας στις δοκιμές που είχαν προηγηθεί την περασμένη εβδομάδα και κλείνοντάς τις με εντυπωσιακότατο απολογισμό, καθώς σημείωσε οκτώ γύρους με μέση ωριαία ταχύτητα άνω των 133 mph (214 km/h).
Ο αγώνας έγινε την Κυριακή 31/5, με τον καιρό να κάνει το χατίρι στους αγωνιζόμενους μετά τη βροχή και την ομίχλη που είχε ματαιώσει τον εναρκτήριο αγώνα των Supersport την προηγούμενη μέρα (Σάββατο 30/5).
Peter Hickman
Ο 37χρονος Harrison (Honda Racing UK) δεν άφησε κανένα περιθώριο αμφισβήτησης της ταχύτητάς του και οδήγησε τον αγώνα έξι γύρων από την αρχή ως το τέλος του, τερματίζοντας 15,5 δευτερόλεπτα μπροστά από τον δεύτερο.
Για το δεύτερο σκαλί του βάθρου ήταν που δόθηκε μια σκληρή μάχη, καθώς οι Peter Hickman (Monster Energy BMW Motorrad by 8TEN Racing) και Michael Dunlop (MD Racing Honda) απείχαν μονίμως δέκατα ο ένας από τον άλλο και άλλαξαν θέσεις αρκετές φορές στη διάρκεια των έξι γύρων. Μόνο σε ένα μικρό διάστημα στα μέσα του αγώνα φάνηκε πως ο Hickman θα καθάριζε με τη δεύτερη θέση έχοντας ανοίξει μια διαφορά 2,4 δευτερολέπτων από τον Dunlop, ωστόσο πολύ λίγο αργότερα αυτή είχε ξαναπέσει σε περίπου επτά δέκατα.
Michael Dunlop
Εν τέλει ο Hickman κατάφερε να τερματίσει δεύτερος και να κρατήσει τον Dunlop τρίτο. Να σημειώσουμε πως ο Dunlop δεν έτρεξε με τη Ducati Panigale V4 R, ως είχε ανακοινώσει προ του ΤΤ, αλλά με μια Honda Fireblade. Ο απόλυτος πολυνίκης του ΤΤ πήρε την απόφαση να μην καβαλήσει τη Ducati καθώς θεώρησε πως δεν είχε επαρκή χρόνο να τη στήσει για τους αγώνες, έτσι προτίμησε να πάει με τη μοτοσυκλέτα που χρησιμοποίησε πέρυσι, ωστόσο και εδώ στο τέλος κατηγόρησε τον εαυτό του που δεν είχε προλάβει να τη στήσει όπως ήθελε κι έτσι δεν ήταν σε θέση να παλέψει για νίκη: “Ο μόνος που φταίει είμαι εγώ. Με την έλλειψη χρόνου, όσα έγιναν δεν ήταν εντελώς στο χέρι μου. Η μοτοσυκλέτα δεν έκανε όλα όσα ήθελα και πάλευα πολύ μαζί της, αυτό δεν είναι ποτέ καλό”.
John McGuinness
Πίσω από τους τρεις πρώτους, τέταρτος τερμάτισε ο Josh Brookes (DAO Racing- Honda) και πέμπτος ο σπουδαίος John McGuinness (Honda Racing), ενώ την εξάδα συμπλήρωσε ο Ian Hutchinson (Team RST – BMW).
Η νικητής Harrison έγραψε ταχύτερο γύρο 134.892 mph (217,1 km/h) καθ’ οδόν προς τη νίκη, η οποία είναι η έκτη του Άγγλου σε ΤΤ, αλλά η πρώτη του στην κατηγορία Superbike.