BMW M Motorsport - Στόχος του Valentino Rossi η νίκη στις 24 ώρες του Le Mans 2025 με το #46 BMW M4 GT3 EVO

Ο “γιατρός” έχει απαράμιλλη δημοτικότητα, και οι Βαυαροί το εκμεταλλεύονται στο έπακρο
Valentino Rossi
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

14/1/2025

Στην ανακοίνωση της BMW M Motorsport για τους οδηγούς αγώνων αυτοκινήτου του βαυαρικού εργοστασίου για το 2025, η φωτογραφία του ανοίγματος έχει… αποκλειστικά τον Valentino Rossi, με τους υπόλοιπους οδηγούν να παρουσιάζονται σε δεύτερο επίπεδο.

Η κίνηση αυτή της BMW λέει πολλά για τη δημοτικότητα του Rossi, χωρίς αυτό να υποβαθμίζει το ταλέντο και την ταχύτητα του Ιταλού στους τέσσερις τροχούς.

Η παρουσίαση των εργοστασιακών οδηγών WEC & IMSA έρχεται μερικές εβδομάδες μετά την παρουσίαση των οδηγών του Hypercar της BMW, εκεί που φιλοδοξεί να μεταβεί κάποια στιγμή και ο Rossi στο κοντινό μέλλον.

Όσον αφορά στο 2025, ο Rossi θα συμμετάσχει για δεύτερη χρονιά στην κατηγορία LMGT3 του FIA WEC με το #46 BMW M4 GT3 EVO. Ο Ιταλός θα μοιράζεται το κόκπιτ με τους Kelvin van der Linde (RSA) και Ahmad Al Harthy (OMA).

Στο αυτοκίνητο με το #31 στον Augusto Farfus (BRA) θα κάνουν παρέα οι νεοεισερχόμενοι στην ομάδα Timur Boguslavskiy και Yasser Shahin, ενώ στους αγώνες της IMSA η Paul Miller Racing θα αγωνιστεί με δυο BMW M4 GT3 EVO στην GTD Pro κατηγορία. Παράλληλα η Turner Motorsport θα έχει το  #96 BMW M4 GT3 EVO στην κατηγορία GTD.

Η Team WRT ξεκινά τη σεζόν 2025 του FIA WEC με στόχο τη νίκη στην LMGT3 κατηγορία στον αγώνα 24 Hours of Le Mans (FRA) και την κατάκτηση του τίτλου στο Πρωτάθλημα.

Ο Rossi δήλωσε μεταξύ άλλων: “Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω στο FIA WEC, καθώς πέρυσι ήταν μια δυνατή πρώτη σεζόν. Είχαμε μερικούς καλούς αγώνες, συμπεριλαμβανομένων δύο βάθρων, και θέλουμε να προσπαθήσουμε να γίνουμε πιο δυνατοί και πιο γρήγοροι. Θα δουλέψουμε σκληρά μαζί με την BMW M Motorsport για να βελτιώσουμε τις επιδόσεις μας και να είμαστε πιο ανταγωνιστικοί σε κάθε αγώνα. Είναι υπέροχο να αγωνίζομαι για άλλη μια φορά σε μερικές φανταστικές πίστες, τις οποίες γνωρίζω καλά από τους αγώνες μοτοσυκλετών, και αυτό με κάνει να απολαμβάνω τους αγώνες στο FIA WEC. Το Le Mans είναι φυσικά το πιο σημαντικό, ήμασταν άτυχοι πέρυσι, αλλά θα παλέψουμε για το βάθρο το 2025!”

Ετικέτες

Isle of Man TT: Τέλος τα Sidecars για φέτος! Απόφαση διοργάνωσης “για την ασφάλεια αγωνιζόμενων και θεατών”

Αιφνίδια απόφαση των διοργανωτών του Tourist Trophy να διακόψουν εντελώς την αγωνιστική δράση των Sidecars για φέτος
tt-sidecar
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

28/5/2026

Η ανακοίνωση έπεσε ως κεραυνός εν αιθρία λίγη ώρα πριν γραφτούν αυτές οι λέξεις – 12:15 τοπική ή 14:15 σε ώρα Ελλάδας. Σύμφωνα με το λιτό δελτίο Τύπου, “η απόφαση που λήφθηκε είναι να ματαιωθεί η κατηγορία Sidecar για το υπόλοιπο των αγώνων του Isle of Man TT 2026”.

Ως αιτιολογία προβάλλεται η έρευνα των διοργανωτών και αγωνοδικών γύρω από ένα συμβάν που συνέβη κατά τη διάρκεια του τρίτου Qualifying της κατηγορίας.

Πιθανώς να αναφέρονται στο χτεσινό ατύχημα των πρωτοπόρων των κατατακτήριων δοκιμών, των αδελφών Ryan και Callum Crowe, οι οποίοι τραυματίστηκαν και πιθανότατα θα έχαναν το υπόλοιπο ΤΤ έτσι κι αλλιώς. Παρότι στο ατύχημά τους δεν ανακοινώθηκε τραυματισμός θεατών, αυτό ήταν το συμβάν που ξεχώρισε από τις τελευταίες κατατακτήριες δοκιμές της χτεσινής μέρας.

Ryan and Callum Crowe
Ryan και Callum Crowe από τον περσινό αγώνα τους στο ΤΤ

Είχε προηγηθεί ακόμη το ατύχημα ενός ακόμη πληρώματος, της Maria Costello και του Shaun Parker σε προηγούμενες δοκιμές των Sidecars, από το οποίο τραυματίστηκαν και οι δύο με την Costello να είναι πιο σοβαρά, αλλά πιθανότατα εκτός κινδύνου.

Τέλος, υπάρχουν αναφορές για ένα ακόμη ατύχημα με Sidecar στο χτεσινό τρίτο σκέλος του Qualifying στο σημείο Doran’s Bend, ωστόσο αυτό δεν έχει επιβεβαιωθεί, ούτε έχει γίνει γνωστό ποιοι εμπλέκονται.

Maria Costello and Shaun Parker
Το ατύχημα των Maria Costello και Shaun Parker την Τετάρτη 27/5 σήκωσε καπνό που ήταν ορατός από μακριά

Αναμένοντας επίσημες ανακοινώσεις που να εξηγούν λεπτομερέστερα τι έχει συμβεί και πως αιτιολογείται η απόφαση ματαίωσης της κατηγορίας συνολικά για φέτος, διαβάζουμε αρκετές αναφορές για πρότερες διαμαρτυρίες ομάδων Sidecars που ζητούσαν απαγόρευση των aero floors. Πρόκειται για αεροδυναμικά βοηθήματα κάτω από το πάτωμα των sidecars, τα οποία κατηγορούνται πως διευκολύνουν πολύ υψηλότερες ταχύτητες μέσα στη στροφή και κάνουν τον αγώνα πιο επικίνδυνο.

Δοθέντος πως ήδη έχουμε δύο σοβαρά ατυχήματα στην κατηγορία – και ενδεχομένως τρία, αν επιβεβαιωθεί και το φημολογούμενο τρίτο στο Doran’s Bend – λιγοστεύουν οι πιθανότητες να μιλάμε για σύμπτωση.

Παραμένουμε εν αναμονή επίσημων εξηγήσεων.