Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Alpe Adria, 2ος γύρος: Νίκη και μία 3η θέση για τον Αλέξανδρο Παπαγεωργίου

Πέτυχε και δύο νίκες στο βαλκανικό πρωτάθλημα
alex
Από τον

Παύλο Καρατζά

18/6/2025

Με πιο βαριές αποσκευές γύρισε ο Αλέξανδρος Παπαγεωργίου από την Ουγγαρία, όπου διεξήχθη ο 3ος και 4ος αγώνας του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος Alpe Adria και ο 5ος και 6ος αγώνας του βαλκανικού πρωταθλήματος BMU, αφού κατέκτησε τέσσερα κύπελλα συνολικά. Ο Παπαγεωργίου πέτυχε το Σάββατο δύο πρώτες θέσεις και για τους δύο θεσμούς, ανεβαίνοντας στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Την Κυριακή, στον 2ο αγώνα, κατάφερε μία τρίτη θέση στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Alpe Adria και μία πρώτη θέση στο βαλκανικό, ολοκληρώνοντας έτσι ένα άκρως επιτυχημένο αγωνιστικό Σαββατοκύριακο.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου

Νίκη για τον Αλέξανδρο Παπαγεωργίου στον 2ο γύρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Alpe Adria 2025 στην Ουγγαρία.

Ο οκτάκις πρωταθλητής, Αλέξανδρος Παπαγεωργίου, γνωστός και ως Alex75, συμμετείχε στον δεύτερο γύρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Alpe Adria 2025, στην κατηγορία SSP600, οδηγώντας τη Yamaha R6 με την ομάδα του ZenOne στην πίστα Pannonia Ring της Ουγγαρίας.

Την Παρασκευή πραγματοποιήθηκαν οι ελεύθερες δοκιμές, όπου ο Αλέξανδρος ήρθε για πρώτη φορά σε επαφή με την πίστα, προσπαθώντας να συλλέξει όσο το δυνατόν περισσότερα στοιχεία τόσο για την οδήγηση όσο και για τις απαραίτητες ρυθμίσεις, ώστε η ομάδα να προετοιμαστεί κατάλληλα για τον αγώνα του Σαββάτου.

Το Σάββατο, μετά την κατατακτήρια δοκιμή, ο Αλέξανδρος εκκίνησε από την 9η θέση στη σχάρα εκκίνησης. Με μια δυνατή εκκίνηση βρέθηκε στην πρώτη στροφή 3ος, αφήνοντας θεατές και διοργανωτές εντυπωσιασμένους. Οδήγησε σε υψηλό επίπεδο, δίνοντας μάχη με τους συναθλητές του και τερμάτισε στην πρώτη θέση για το διεθνές πρωτάθλημα Alpe Adria.

Ο Αλέξανδρος απέδειξε για ακόμα μια φορά την προσηλωμένη του στάση και την εμπειρία του, κατακτώντας το υψηλότερο σκαλί του βάθρου σε πίστα που επισκέφθηκε για πρώτη φορά, ενώ ακούστηκε και πάλι ο εθνικός ύμνος της Ελλάδας στην Ουγγαρία.

Την Κυριακή, εκκίνησε από την ίδια θέση, αλλά δεν κατάφερε να ξεφύγει άμεσα από τους αντιπάλους, με αποτέλεσμα να μην βρει καθαρό πεδίο για έγκαιρες προσπεράσεις και να τερματίσει στην 3η θέση για το διεθνές πρωτάθλημα Alpe Adria.

Να σημειωθεί ότι παράλληλα με τον 3ο και 4ο αγώνα του Alpe Adria διεξήχθησαν και οι 5ος και 6ος αγώνες του Ευρωπαϊκού BMU πρωταθλήματος, όπου ο Αλέξανδρος Παπαγεωργίου κατέκτησε την πρώτη θέση και στους δύο, με αποτέλεσμα να βρίσκεται στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα.

Μετά το αγωνιστικό Σαββατοκύριακο, ο Αλέξανδρος δήλωσε:Ήταν ένα από τα καλύτερα αγωνιστικά Σαββατοκύριακα της καριέρας μου. Η πίστα ήταν άγνωστη για μένα και την ομάδα, και αρχικά αντιμετωπίσαμε τις δυσκολίες της προσαρμογής και των ρυθμίσεων. Δουλέψαμε σκληρά και κατάφερα να κερδίσω την πρώτη θέση στο Alpe Adria, κάτι που με χαροποιεί ιδιαίτερα. Ευχαριστώ θερμά την ομάδα μου, ZenOne Racing (Δημήτρη Παπανικολάου και Αντώνη Μερεμέτη), για την άψογη συνεργασία, καθώς και τους χορηγούς μου για τη στήριξή τους σε αυτή τη χρονιά και σε κάθε αγώνα.”

Δήλωση Ομάδας ZenOne Racing (Δημήτρης Παπανικολάου - Αντώνης Μερεμέτης):
“Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από την απόδοση και τα αποτελέσματα του Αλέξανδρου στον δεύτερο γύρο. Η εμπειρία και η ποιότητά του, σε συνδυασμό με τις δικές μας γνώσεις και τη στενή συνεργασία, μας οδήγησαν για ακόμα μία φορά στην κορυφή του βάθρου. Προετοιμαζόμαστε για τον 3ο γύρο του Alpe Adria στη θρυλική πίστα Brno της Τσεχίας και ευελπιστούμε για τέτοια ευχάριστα αποτελέσματα”.

Suzuka 8 Hours - Επιστροφή του Hamamatsu στους αγώνες, μέσω της "πράσινης" οδού!

Ανακοινώθηκαν οι αναβάτες της εργοστασιακής ομάδας "Suzuki CN Challenge"
motomagSuzuka 8 Hours – Στην πειραματική κατηγορία η Suzuki
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

31/5/2024

Ανακοινώθηκαν τα ονόματα των αναβατών για την ομάδα "Suzuki CN Challenge", με τη Suzuki επιστρέφει με εργοστασιακή υποστήριξη στον δεύτερο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής, στην πίστα της Suzuka, όπου θα αγωνιστεί στην κατηγορία “Experimental”, με στόχο τη συλλογή δεδομένων για το μέλλον των κινητήρων εσωτερικής καύσης και των αγώνων

Γνωρίζαμε ήδη ότι η ομάδα “Suzuki CN Challenge” θα συμμετάσχει στον 45ο 8ωρο αγώνα στην ιστορική πίστα της Suzuka, o οποίος θα διεξαχθεί από τις 19 έως και τις 21 Ιουλίου, με τη Suzuki Motor Company να προσφέρει πλήρη την πλήρη εργοστασιακή υποστήριξή της, αντίθετα με την τρέχουσα γραμμή της που τη θέλει να μένει μακριά από τους αγώνες, για να επικεντρωθεί στα ηλεκτρικά και γενικά "πράσινα" δίκυκλα. Τελικά όμως η "πράσινη" οδός, οδηγεί τους Ιάπωνες ξανά πίσω στις πίστες! Τώρα ήρθε η στιγμή να μάθουμε και τα ονόματα των αναβατών, με αυτούς που έχουν επιλεχθεί να έχουν δεσμούς με το εργοστάσιο του Hamamatsu, ενώ θα ριχτούν στη μάχη της κατηγορίας “Experimental”, με στόχο το μέλλον.

Suzuka 8 Hours – Ανακοινώθηκαν οι αναβάτες της εργοστασιακής ομάδας "Suzuki CN Challenge"

Συνολικά τρεις αναβάτες θα απαρτίσουν την ομάδα της Suzuki, αναβάτες οι οποίοι έχουν ήδη εμπειρία σε αγώνες αντοχής, αλλά και στη συγκεκριμένη πίστα. Ο Etienne Masson, αναβάτης της Yoshimura SERT Motul, είναι αυτός που βοήθησε την Suzuki να πάρει την νίκη στον πρώτο γύρο του Πρωταθλήματος EWC, στον 24ωρο αγώνα στην ιστορική πίστα του Le Mans. Μετρά ήδη έναν τίτλο Παγκοσμίου Πρωταθλήματος EWC το 2020, ενώ το 2023 βρέθηκε στη δεύτερη θέση. Από την άλλη ο Sodo Hamahara, έχει τρέξει ξανά στον 8ωρο αγώνα της Suzuka το 2017, με την εργοστασιακή ομάδα “Suzuki Endurance Racing Team”, προτού το Hamamatsu αποσυρθεί από την αγωνιστική δράση… Τέλος, έχουμε τον Hideyuki Ogata, ο οποίος μετρά χρόνια εμπειρίας με τα GSX-R, έχοντας βρεθεί στον 8ωρο της Suzuka και από την άλλη πλευρά, ως ιδιοκτήτης ομάδας. Υπεύθυνος ομάδας είναι ο Shinchi Sahara, ενώ η Suzuki CN Challenge θα αγωνίζεται με τον αριθμό #0.

Suzuka 8 Hours – Ανακοινώθηκαν οι αναβάτες της εργοστασιακής ομάδας "Suzuki CN Challenge"

Η συγκεκριμένη κατηγορία δεν είναι κάτι που δημιουργήθηκε φέτος για πρώτη φορά στους αγώνες αντοχής. Βασική αρχή ίδρυσής της είναι να δοκιμάζονται καινοτόμες τεχνολογίες, που έχουν να κάνουν με τους αγώνες. Όπως είναι φυσικό οι τάσεις κάθε εποχής επηρεάζουν και τη συγκεκριμένη κατηγορία, η οποία φέτος αγωνίζεται με 40% συνθετικό καύσιμο. Κάτι τέτοιο προετοιμάζει το έδαφος για το 2027, όπου θα έχουμε 100% συνθετικό καύσιμο, όχι μόνο για τα EWC, αλλά και τα MotoGP και Motul WSBK, τα οποία ήδη έχουν 40% συνθετικό καύσιμο στις μοτοσυκλέτες τους. Ταυτόχρονα, η εν λόγω κατηγορία του EWC ασχολείται με τη δημιουργία βιώσιμων λύσεων σε ελαστικά και λιπαντικά, τα οποία επιβαρύνουν λιγότερο το περιβάλλον. Οι συμμετέχοντες στην συγκεκριμένη κατηγορία διακρίνονται από τα πράσινα number plate και τα κίτρινα φώτα.

Suzuka 8 Hours – Ανακοινώθηκαν οι αναβάτες της εργοστασιακής ομάδας "Suzuki CN Challenge"
Ετικέτες