FIM Hard Enduro 2022, 5ος γύρος, Red Bull Romaniacs - Ο πενηντάρης, είναι ένας νέος της εποχής

O 47χρονος ιδιώτης Graham Jarvis συνεχίζει να χτίζει τον θρύλο του!
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

2/8/2022
Graham Jarvis. Ετών: σαράντα επτά. Ιδιώτης πλέον αγωνιζόμενος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Hard Enduro 2022, κερδίζει τους εργοστασιακούς 25άρηδες, θυμίζοντας μας το θρυλικό άσμα του Γιώργου Ζαμπέτα. “Όταν έφτανες πενήντα την παλιά την εποχή, σου φωνάζαν όλοι γέρο, άντε και καλή ψυχή. Τώρα όμως στα πενήντα είσαι άπιαστο πουλί!”
Αυτή ήταν η πρώτη νίκη του Jarvis στη σεζόν του 2022, ενώ την ίδια όμως στιγμή ήταν και η έβδομη (!) νίκη του στον αγώνα Red Bull Romaniacs, που αποκαλείται και “το σκληρότερο Hard Enduro ράλι του κόσμου”. Πέντε χρόνια είχε να νικήσει στον συγκεκριμένο αγώνα ο Jarvis, ενώ 14 χρόνια έχουν περάσει από την πρώτη του νίκη στη Ρουμανία.
Στο βάθρο ο Jarvis είχε για παρέα τον 24χρονο Βούλγαρο Teodor Kabakchiev (πρώτο του βάθρο στη Ρουμανία) και τρίτο τον 32χρονο εργοστασιακό αναβάτη της Sherco Mario Roman, ο οποίος έτσι πήρε ξανά την πρωτοπωρία στη γενική βαθμολογία του Πρωταθλήματος.
 
Τέταρτος ήταν ο 25χρονος Michael Walkner της GASGAS και πέμπτος ο 25χρονος Trystan Hart της FMF KTM Factory Racing.
 
Κι αν αναρωτιέστε πού ήταν ο 24χρονος πρώην ηγέτης της γενικής, και εργοστασιακός αναβάτης της ΚΤΜ, Manuel Lettenbichler, ο Γερμανός βγήκε εκτός κούρσας την πρώτη μέρα του event μετά τον πρόλογο, όταν δέχθηκε ποινή δύο ολόκληρων ωρών γιατί δέχτηκε εξωτερική βοήθεια.
 
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Hard Enduro της FIM συνεχίζεται με τον αγώνα Red Bull TKO στις Η.Π.Α. Στις 11-14 Αυγούστου.
Graham Jarvis (Husqvarna): “Είναι απίστευτο συναίσθημα να κερδίζω ξανά στο Red Bull Romaniacs. Το έχω κάνει πλέον εφτά φορές. Δεν ξέρω τι να πω! Σε έναν αγώνα σαν κι αυτόν χρειάζεται τεράστια προσπάθεια ολόκληρη την εβδομάδα για να βρεθείς στην κορυφή και φέτος τα κατάφερα και πάλι. Μετά την εγκατάλειψη μου λόγω τραυματισμού στο γόνατο πέρυσι, δεν ήμουν σίγουρος για το τι θα κατάφερνα φέτος, και για το αν θα ήμουν ανταγωνιστικός. Η Jarvis Racing Team είναι μια ιδιωτική προσπάθεια και το προσωπικό της ομάδας είναι εδώ γιατί αγαπούν το Hard Enduro το ίδιο όπως εγώ, κι έτσι αυτή η νίκη είναι και δική τους!”
 
Τελική κατάτακη Red Bull Romaniacs:
 
1. Graham Jarvis (Husqvarna) 21:05:40; 2. Teodor Kabakchiev (KTM) 21:14:12; 3. Mario Roman (Sherco) 21:19:06; 4. Trystan Hart (KTM) 21:38:39; 5. Michael Walkner (GASGAS) 21:44:10; 6. Manuel Lettenbichler (KTM) 22:58:06; 7. Matthew Green (KTM) 24:09:18; 8. David Cyprian (KTM) 24:47:43; 9. Suff Sella (KTM) 25:59:49; 10. Rigor Rico (KTM) 28:03:02
 
Γενική βαθμολογία Παγκ. Πρωταθλήματος Hard Enduro 2022 μετά τον 5ο γύρο:
 
1. Mario Roman (Sherco) 73 βαθμοί; 2. Manuel Lettenbichler (KTM) 70β; 3. Billy Bolt (Husqvarna) 62β; 4. Graham Jarvis (Husqvarna) 60β; 5. Teodor Kabakchiev (KTM) 52β

Guy Martin - Ετοιμάζεται για ντεμπούτο στους αγώνες αυτοκινήτου με την Honda

Ο θρύλος του Isle of Man TT θα αγωνιστεί στο Racing Hondas Championship τον Απρίλιο με ένα S2000R
Guy Martin S2000 Cup
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

16/3/2026

Ο Guy Martin, ένας από τους πιο διάσημους αναβάτες στην ιστορία του Isle of Man TT, ετοιμάζεται να δοκιμάσει τις δυνάμεις του σε έναν διαφορετικό χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, καθώς θα κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο σε αγώνες αυτοκινήτου τον επόμενο μήνα στο Racing Hondas Championship.

Ο Βρετανός, που έχει καταγράψει δεκάδες συμμετοχές και βάθρα στο θρυλικό Isle of Man TT, θα βρεθεί πίσω από το τιμόνι ενός Honda S2000R, έπειτα από πρόσφατη δοκιμή που πραγματοποίησε στην πίστα του Oulton Park.

Κατά τη διάρκεια της μονοήμερης δοκιμής, ο Martin συμπλήρωσε περισσότερους από 40 γύρους, οδηγώντας δύο διαφορετικά αυτοκίνητα, ώστε να εξοικειωθεί τόσο με το αγωνιστικό όσο και με τις ρυθμίσεις του.

Guy Martin S2000 Cup

Το επίσημο αγωνιστικό του ντεμπούτο θα πραγματοποιηθεί στον πρώτο γύρο της σεζόν στο Silverstone, όπου θα οδηγήσει ένα S2000R με τα χρώματα της Takata, συμμετέχοντας στην κατηγορία S2000 Cup του πρωταθλήματος.

Μιλώντας μετά τη δοκιμή στο Oulton Park, ο Martin εμφανίστηκε ενθουσιασμένος με την εμπειρία του πίσω από το τιμόνι.

"Είναι πραγματικά εξαιρετικό μηχάνημα. Για μένα όλα ήταν καινούρια, οπότε η ημέρα είχε στόχο να συνηθίσω το αυτοκίνητο και να δω πώς συμπεριφέρεται. Έμεινα πολύ ικανοποιημένος.

"Είναι από αυτά τα αυτοκίνητα που χρειάζονται λίγο χρόνο για να χτίσεις εμπιστοσύνη, αλλά λατρεύω τη Honda και το χάρηκα πολύ. Έχει τρομερή πρόσφυση και μετά τη δοκιμή ανυπομονώ να αγωνιστώ μέσα στο γκρουπ στο Silverstone."

Η δοκιμή στο Oulton Park αποτέλεσε επίσης ευκαιρία για την ομάδα να δοκιμάσει νέα εξαρτήματα φρένων της Probite, αλλά και μια διαφορετική ρύθμιση στο πλαίσιο, με στόχο να γίνει το αγωνιστικό αυτοκίνητο του 2026 πιο ανταγωνιστικό.

Guy Martin S2000 Cup

Ο συντονιστής του Racing Hondas Championship, Paul McErlean, σχολίασε επίσης τη συμμετοχή του Martin στον πρώτο αγώνα της χρονιάς.

"Το να καλωσορίσουμε έναν άνθρωπο με το κύρος και το προφίλ του Guy στο πρωτάθλημα και να δοκιμάσει το S2000R ήταν μια εξαιρετική ευκαιρία για τη διοργάνωση. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που η δοκιμή αυτή οδήγησε τελικά στην απόφασή του να αγωνιστεί στο Silverstone."

Guy Martin S2000 Cup

"Απέκτησε γρήγορα αίσθηση του S2000R και έγινε σαφές ότι το πακέτο τον εντυπωσίασε. Η απόφασή του να αγωνιστεί στον πρώτο γύρο της χρονιάς δείχνει και το ενδιαφέρον που ήδη δημιουργείται γύρω από αυτή τη νέα κατηγορία."

Μετά το ντεμπούτο του Martin στο Silverstone, το συγκεκριμένο αγωνιστικό αυτοκίνητο θα περάσει στα χέρια ενός ακόμη μεγάλου ονόματος των βρετανικών αγώνων, του θρύλου του BTCC (Βρετανικό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού), James Kaye.

Guy Martin S2000 Cup