Gino Rea - Βγήκε από το νοσοκομείο!

Θα συνεχίσει την αποκατάσταση του στη Βρετανία
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

6/9/2022
Όταν ο Gino Rea έπεσε στη Suzuka πριν από ένα μήνα, χτυπώντας άσχημα το κεφάλι του για να καταλήξει σε κώμα στο νοσοκομείο, η κατάσταση του ήταν εξαιρετικά κρίσιμη, σε βαθμό που πολλοί να υπέθεταν πως δεν θα κατάφερνε να επιβιώσει. Κι όμως, ο Βρετανός απεδείχθη μαχητής, και με τη σωστή ιατρική φροντίδα κατάφερε να επανέλθει, για να πάρει επίσημα εξιτήριο στις 5/9! Τώρα θα συνεχίσει την αποκατάσταση του στη χώρα του.
 
Τα ευχάριστα νέα ήρθαν από την ομάδα του Rea, την TSR Honda, η οποία δημοσίευσε στα social media μια ενημέρωση για την έξοδο του αναβάτη της από το νοσοκομείο μαζί με μια φωτογραφία που τον δείχνει σε φορείο, έτοιμο να μπει στο ασθενοφόρο για να μεταβεί στο αεροδρόμιο. Ο Rea έχει δίπλα του έναν Ιάπωνα γιατρό και ένα μέλος της οικογένειας του (πιθανώς την κοπέλα του, ή την αδελφή του), ενώ φορά μαύρα γυαλιά, έχει σταυρωμένα τα χέρια στο στήθος, και χαμογελά.
 
Ακολουθεί η ενημέρωση από την TSR Honda:
 
“Είναι πάντα πιο σκοτεινά πριν την αυγή. Συνέβη ακριβώς ένα μήνα πριν. Ειπώθηκε πως 48 ώρες ήταν η διαφορά μεταξύ ζωής και θανάτου (σσ. η διατύπωση μπορεί να ερμηνευτεί είτε πως οι γιατροί του έδιναν 48 ώρες ζωής, είτε πως τις πρώτες 48 ώρες θα φαινόταν αν θα ζήσει ή αν θα πεθάνει). Κι όμως, το δυνατό του σώμα άντεξε. Και σήμερα, Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου, νωρίς το πρωί, μεταφέρθηκε στο αεροδρόμιο για μια πιο αποτελεσματική αποκατάσταση στο γνώριμο έδαφος της πατρίδας του. Μετά τις διακοπές της Ομπόν (σσ. Ομπόν ή απλά Μπον, είναι μια τριήμερη Ιαπωνική βουδιστική γιορτή, κατά την οποία οι πιστοί τιμούν τα πνεύματα των νεκρών που το 2022 έπεσε μεταξύ 13-16 Αυγούστου 2022), ο Gino Rea σημείωσε μια αξιοθαύμαστη ανάρρωση, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των γιατρών και της οικογένειας του. Είχαμε μεγάλη υποστήριξη τόσο από το ιατρικό προσωπικό όσο και από τις αρχές που βοήθησαν με τις βίζες της οικογένειας. Είμαστε πεπεισμένοι πως η δυνατή θέληση του Gino βοήθησε στο σημερινό αποτέλεσμα. Σίγουρα η αποκατάσταση θα είναι δύσκολη, αλλά πιστεύω πως θα δείτε σύντομα τα νέα του βήματα.”

Γιάννης Περιστεράς - Στο βάθρο του Yamaha R7 European SuperFinale! [VIDEO]

Τρίτος στον 1ο αγώνα - Δείτε LIVE τον 2ο αγώνα σήμερα το μεσημέρι
Γιάννης Περιστεράς - 3ος στον τελικό του Yamaha R7 Cup
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

14/9/2024

Στον πρώτο αγώνα του Yamaha R7 European SuperFinale που διεξάγεται στην πίστα Paul Ricard, κατά τη διάρκεια του θρυλικού Bol d’Or, ο Έλληνας αγωνιζόμενος Γιάννης Περιστεράς με το #41 έκανε σπουδαία εμφάνιση, καθώς από την 8η θέση της σχάρας εκκίνησης, κατάφερε να ανέβει στην 3η θέση του βάθρου!

Αυτή είναι η τρίτη έκδοση του Yamaha R7 European SuperFinale, ενώ λαμβάνει χώρα στον τελευταίο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Endurance της FIM, στο Bol d’Or, μπροστά σε δεκάδες χιλιάδες θεατές -πέρυσι το συγκεκριμένο event παρακολούθησαν 83.000 θεατές.

Θυμίζουμε πως στη διοργάνωση που γίνεται με μοτοσυκλέτες R7 της Yamaha συμμετέχουν τα μεγαλύτερα νέα ταλέντα από την Ευρώπη, παλεύοντας να διακριθούν μέσα από έντονο διαγωνισμό.

Ο Μεγάλος Τελικός του Ευρωπαϊκού Κυπέλου R7 απαρτίζεται από 2 αγώνες, ο ένας την Παρασκευή 13/9/2024 και ο δεύτερος το Σάββατο 14/9.

Γιάννης Περιστεράς 41

Η Παρασκευή σημαδεύτηκε από τον έντονο άνεμο που οι ριπές του έφταναν και τα 75 χλμ/ώρα και έκαναν δύσκολη τη ζωή των αγωνιζομένων στην πίστα, ενώ στην εκκίνηση του πρώτου αγώνα ο Γιάννης Περιστεράς βρισκόταν στην 8η θέση της σχάρας εκκίνησης, ανάμεσα σε 28 συμμετέχοντες από 11 χώρες.

Γιάννης Περιστεράς 41

Ο Γιάννης Περιστεράς έκανε μια καταπληκτική εκκίνηση, και μετά από λίγες μόλις στροφές στον πρώτο γύρο είχε ήδη ανέβει από 8ος... 4ος! Οι μάχες ήταν έντονες για όλες τις θέσεις, και στο πρώτο γκρουπ μάχονταν οκτώ αναβάτες. Στον 3ο γύρο ο Περιστεράς κατάφερε να ανέβει στην πρώτη θέση και να ηγηθεί του αγώνα! Στη συνέχεια, υποχωρεί στη δεύτερη θέση πίσω από τον Molina, με τον τελικό νικητή του αγώνα Lehmann να ακολουθεί τρίτος. Οι μάχες δεν σταματούν, με έντονο slip-streaming, και οι εναλλαγές θέσεων μπροστά θυμίζουν Moto3. Στον 4ο γύρο ο Γιάννης Περιστεράς είναι 4ος, ενώ στον 5ο έχει πέσει μια ακόμη θέση, και βρίσκεται 5ος, όμως στον ίδιο γύρο επιστρέφει στην 4η θέση. Στον 6ο γύρο είναι 6ος, ενώ στον 7ο έχει διαρκή άνοδο για να βρεθεί πρώτα 5ος και μετά 4ος. Στον τελευταίο γύρο έχει επανέλθει στην 5η θέση, ενώ έχουμε μια πτώση από άλλο αγωνιζόμενο, με το R7 του να μένει στο κέντρο της πίστας και τους κριτές να βγάζουν κίτρινη σημαία. Στο πρώτο γκρουπ έχουν μείνει τώρα εφτά αναβάτες, και ο Περιστεράς ανεβαίνει στην 4η θέση. Λίγες στροφές πριν το τέλος ο Lehmann έχει φύγει μόνος μπροστά, ενώ ο Έλληνας αναβάτης περνά 3ος και παραμένει σε αυτή τη θέση μέχρι την καρό σημαία, μόλις 0.061 δευτερόλεπτα πίσω από τον 2ο Conte! Σημειώστε πως το γκρουπ των 6 αναβατών πίσω από τον Lehmann τερμάτισε με διαφορά λιγότερη από ένα δευτερόλεπτο ο ένας από τον άλλον, και θα καταλάβετε το επίπεδο του συναγωνισμού.

Γιάννης Περιστεράς 41

Το τελικό βάθρο του πρώτου αγώνα απαρτίζεται από τον Γερμανό Lennox Lehmann, τον Ιταλό Davide Conte και τον Έλληνα Γιάννη Περιστερά!

Γιάννης Περιστεράς 41

Στη βαθμολογία του Κυπέλου προηγείται ο Lehmann -που παλιότερα συμμετείχε στο WorldSSP300-, με το μεγάλο βραβείο -πέρα από τη διεθνή αναγνώριση και τις δυνατότητες περαιτέρω αγωνιστικής ανέλιξης- να είναι ένα ολοκαίνουργιο R7.

Γιάννης Περιστεράς 41

Τώρα σειρά έχει ο 2ος αγώνας του Τελικού, που θα ξεκινήσει στις 13:50 ώρα Ελλάδος και μπορείτε να τον δείτε στον σύνδεσμο που ακολουθεί μετά το βίντεο του πρώτου αγώνα, στο τέλος του άρθρου. Καλή επιτυχία στον Γιάννη Περιστερά!

Ετικέτες