IoMTT: Tom Weeden - Χτύπησα στον τοίχο με τα πόδια

Εξηγεί το ατύχημά του στο Isle of Man TT και δηλώνει τυχερός που είναι εδώ
Isle of Man TT Tom Weeden Crash
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

3/6/2025

Ο Tom Weeden εξήγησε από το νοσοκομειακό κρεβάτι το σοβαρό του ατύχημα στο Isle of Man TT, καθώς και τους τραυματισμούς που υπέστη.

Ο Weeden είχε ατύχημα την Παρασκευή στο Glen Helen και μεταφέρθηκε αεροπορικώς στο νοσοκομείο με τραυματισμούς στην πλάτη, στο πόδι και στον αστράγαλο.

Από το κρεβάτι του στο νοσοκομείο, έγραψε:

“Όχι το καλύτερο τέλος για το Isle of Man TT 2025, αλλά αυτά συμβαίνουν. Ήξερα τους κινδύνους, πήρα το ρίσκο και τώρα πρέπει να "τρέξω" για να επανέλθω στην αγωνιστική κατάσταση και να ξανανέβω στη μηχανή όσο το δυνατόν πιο γρήγορα! Θα επιστρέψω…

Ήταν ένα συναισθηματικό τρενάκι αυτές τις μέρες, αλλά τα καλά νέα είναι ότι είμαι ΟΚ και έχω ακόμα το πέλμα στο πόδι μου.

Είμαι απίστευτα τυχερός, να είναι εδώ και στην κατάσταση που βρίσκομαι – όπως θα δείτε και από το βίντεο [στα social media του], πέρασα κάτω από τα προστατευτικά και χτύπησα τον τοίχο με τα πόδια πρώτα.”

Στη συνέχεια, παρέθεσε τους τραυματισμούς του:

“Με κάποιον τρόπο ‘βγήκα’ από αυτό με:

  • κάταγμα κνήμης/περόνης στο αριστερό πόδι,
  • εξάρθρωση και σοβαρό τραυματισμό στον αστράγαλο του δεξιού ποδιού,
  • κάταγμα στον 12ο θωρακικό σπόνδυλο (Τ12),
  • κάταγμα στο χέρι και
  • κατεστραμμένο μικρό δάχτυλο.

Αισθάνομαι εξαιρετικά τυχερός που είμαι ακόμη εδώ.»

Ο Weeden εξήγησε πώς συνέβη το ατύχημα:

“Ακούμπησα τον τοίχο στην έξοδο, λύγισε το τιμόνι και κόλλησε το γκάζι τελείως ανοιχτό, με τράβηξε προς τα πίσω και έστειλε τη μηχανή σε σούζα προς τον τοίχο.”

“Δεν μπορώ να ευχαριστήσω αρκετά όλους τους κριτές, τους γιατρούς, τους πιλότους της αεροδιακομιδής και όλους στο Νοσοκομείο Noble’s για όλα όσα έκαναν!”

“Ο αστράγαλός μου έχει σταθεροποιηθεί εξωτερικά προσωρινά μέχρι να αποκατασταθούν οι μαλακοί ιστοί και να μπορέσει να σταθεροποιηθεί με πλάκες και βίδες. Δεν ήταν ωραίο θέαμα να βλέπω το πόδι μου να έχει βγει μέσα από την μπότα, μπορώ να πω.”

“Τεράστιο ευχαριστώ στην Held Rider Equipment, LS2 Helmets UK και Knox που με κράτησαν όσο το δυνατόν πιο ασφαλή κάτω από αυτές τις συνθήκες.”

“Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ για τα μηνύματα και τη στήριξή σας, τα εκτιμώ πραγματικά.”

 

Red Bull MotoGP Rookies Cup: Ανεβαίνουν σκαλί οι Ogiwara και Daquigan

Προβιβασμός για δύο αναβάτες του Idemitsu Moto4 Asia Cup
MotoGP Rookies Cup
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

28/1/2026

Ο Πρωταθλητής του 2025 και ο τρίτος της γενικής κάνουν το επόμενο βήμα στον δρόμο προς το MotoGP.

Ο Ryota Ogiwara από την Ιαπωνία και ο Alfonsi Daquigan από τις Φιλιππίνες ετοιμάζονται να κάνουν το ντεμπούτο τους στο Red Bull MotoGP Rookies Cup το 2026. Οι δύο αναβάτες επιλέχθηκαν από την Dorna έπειτα από τις εντυπωσιακές εμφανίσεις τους την περασμένη σεζόν του Idemitsu Moto4 Asia Cup με τον Ogiwara να κατακτά τον τίτλο και τον Daquigan να ολοκληρώνει το Idemitsu Moto4 Asia Cup στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης.

MotoGP Rookies Cup

Ο Ogiwara πραγματοποίησε μια εκπληκτική χρονιά το 2025. Ο Ιάπωνας αναβάτης παρέμεινε αήττητος στους τέσσερις πρώτους γύρους του Idemitsu Moto4 Asia Cup, πριν κλείσει τη σεζόν με ακόμη δύο βάθρα στον 6ο γύρο. Από την άλλη πλευρά, ο Daquigan ξεχώρισε για τη σταθερότητά του στις πρώτες θέσεις, πέτυχε δύο νίκες στην Ινδονησία και πρόσθεσε ακόμη ένα βάθρο στη Sepang στον τελευταίο αγώνα, επιβεβαιώνοντας τη σημαντική του πρόοδο.

Πλέον, και οι δύο θα ενταχθούν στο grid του Red Bull MotoGP Rookies Cup, κάνοντας το επόμενο καθοριστικό βήμα στο Road to MotoGP. Παράλληλα, ο Daquigan γράφει ιστορία, καθώς γίνεται ο πρώτος αναβάτης από τις Φιλιππίνες που θα συμμετάσχει στη διοργάνωση.

MotoGP Rookies Cup