Isle of Man TT 2023 - Νεκρός ο Raul Torras Martinez

Στον τελευταίο γύρο του πρώτου αγώνα SuperTwin
Raul Torras Martinez-00011
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

7/6/2023

Η διοργάνωση του Isle of Man TT 2023 ανακοίνωσε τον θάνατο του Ισπανού αγωνιζόμενου Raul Torras Martinez, σε πτώση στον τελευταίο γύρο του πρώτου αγώνα SuperTwin για το 2023.

Ο Ισπανός αναβάτης ήταν, όπως γράφει η διοργάνωση, ιδιαίτερα δημοφιλής στο paddock, ενώ αγαπούσε με πάθος τους αγώνες Road Racing και το ΤΤ.

Αυτή ήταν η πέμπτη φορά που ο Martinez συμμετείχε στο IOMTT, και λίγο πριν πεθάνει είχε σημειώσει προσωπικό ρεκόρ γύρου, με μέση ωριαία ταχύτητα 125 μιλίων την ώρα -201.168 χλμ/ώρα-, τερματίζοντας στην 20η θέση του αγώνα Superstock.

Στο ταξίδι του στη Road Racing σκηνή, έγινε ο ταχύτερος Ισπανός αναβάτης στο ΤΤ, ενώ παράλληλα συμμετείχε τακτικά στο North West 200, ενώ είχε λάβει μέρος και στους αγώνες Ulster Grand Prix και Macau Grand Prix.

EnduroGP, Ισπανία: Μεγάλος νικητής ο Josep Garcia

Ο Ισπανός είναι πλέον 11 βαθμούς μπροστά από τον Andrea Verona
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

4/5/2026

Ο δεύτερος γύρος του EnduroGP 2026 διεξήχθη το περασμένο Σαββατοκύριακο στην Ισπανία και ο Josep Garcia εκμεταλλεύτηκε το γεγονός πως “έπαιζε εντός έδρας”, σημειώνοντας δύο νίκες και αυξάνοντας τη διαφορά του στους 11 βαθμούς από τον Andrea Verona.

Πρώτη ημέρα

Η ελαφριά βροχόπτωση προβλημάτισε τους αναβάτες, με τον πρωταθλητή Josep Garcia της Red Bull KTM Factory Racing να αγωνίζεται εντός έδρας και να θέλει να ενισχύσει το προβάδισμά του. Οι πρωτοπόροι κόλλησαν στη λάσπη που είχε δημιουργήσει η βροχή κι αυτό λειτούργησε υπέρ του Julien Roussaly της Sherco Racing Factory, με τον Γάλλο να προηγείται νωρίς, μπροστά από τον Garcia και τον Zach Pichon της TM MOTO Boano Factory Enduro Team.

Καθώς ολοκληρώθηκε ο πρώτος γύρος, ο Brad Freeman της Beta Factory Team προηγούταν του Garcia κατά μόλις 0,35 δευτερόλεπτα, ενώ ο Steve Holcombe της Sherco Racing Factory κατείχε την τρίτη θέση. Λίγο αργότερα, ο Garcia προηγούνταν πλέον κατά 32 δευτερόλεπτα του Holcombe, με τον Hamish Macdonald να ανεβαίνει στην τρίτη θέση, αλλά να δέχεται σκληρή πίεση από τους Andrea Verona, Pichon και τον Samuele Bernardini της Honda Racing RedMoto Enduro Team. Τη νίκη τελικά πήρε ο Garcia στην EnduroGP, με δεύτερο τον Macdonald – που πήρε νίκη στην Enduro2 – και τρίτο τον Verona, ενώ ο Pichon να κατέλαβε την τέταρτη θέση μπροστά από τον Bernardini.

Δεύτερη ημέρα

Από νωρίς ο Josep Garcia έστειλε σαφές μήνυμα στους αντιπάλους του και ήταν μπροστά με 18 δευτερόλεπτα, αυξάνοντας μάλιστα τη διαφορά του, δείχνοντας ότι δεν μπορεί να απειληθεί από κανέναν. Πίσω του πριν τον δεύτερο γύρο βρισκόντουσαν οι Verona και Pichon, ενώ πιο πίσω ακολουθούσαν οι Holcombe και Albin Norrbin. Το τέλος της δεύτερης ημέρας βρήκε νικητή τον Josep Garcia, δεύτερο τον Verona και τρίτο τον Pichon, ενώ την τέταρτη θέση πήρε ο Norrbin και την πέμπτη ο Holcombe.

Παρακάτω μπορείτε να βρείτε τους βαθμούς των δέκα πρώτων αναβατών στην γενική κατάταξη:

Θέση

Αναβάτης

Εταιρεία

Βαθμοί

1

GARCIA Josep

KTM

75

2

VERONA Andrea

KTM

64

3

PICHON Zachary

TM MOTO

45

4

FREEMAN Brad

BETA

40

5

HOLCOMBE Steven

SHERCO

39

6

MAGAIN Antoine

SHERCO

35

7

MACDONALD Hamish

SHERCO

34

8

NORRBIN Albin

HUSQVARNA

27

9

LESIARDO Morgan

TRIUMPH

25

10

AHLIN Max

HONDA

25